jedna nova mama

subota, 08.04.2006.

DLAKE



Od svih tema koje su ma danas usput popadale na glavu, ja nađem na kraju pisat o dlakama.lud

Elem, to je ono što vam raste dok ste još u utrobi.Netko izađe na ovaj svijet sa više, a netko sa manje toga.Kažu da mame imaju žgaravicu, ako bebe imaju puno kose dok su u vodi-plodnoj.Seru, vjerujte mi na riječ.Nisam imala žgaravicu, nikada, a ovi svi čupavi k'o gorile.

Onda kreću prve borbe sa šišanjima.Po sistemu - reži što uhvatiš.Hvala Bogu, svi imaju oči.I nemaju ožiljaka.I uši su im na mjestu.thumbup

Pa onda djeca rastu.Dogodi se da se oko 12-te godine poneko dijete do jučer ravne kose ošiša, a onda mu počnu rasti lokne, rici, kako tko već to zove.Pa onda sumnja - a tko je tata? Mama jesam i nisam ricasta, ali tate????Bo, nemam pojma.Drugoj se to dogodilo nedavno.Pa se sad pegla do iznemoglosti.Dok joj kosa ne ispadne.I razvija svoje teorije o tome kako je to isto ko i feniranje.A dobro, već će shvatiti.Kad ne bude imala što peglati.smijeh

Jedinac ima stršeću kosu.Pa to još malo dotjeruje kilama gela, laka, pjene,svih čudesa koje nađe.naughty

Ova najmlađa, e, ta ima stila.Najviše voli sitne pletenice, a ima kosu do pola leđa.Pa vi radite pletenice.nut

Osim što rastu dlake na glavi, rastu i one druge.Koliko puta sam uletila u kupaonu, a oni bulje u pazuha i u gaće.Ajme mama, vidi jedna velika dlaka mi je narasla na mišu!!!I meni, i meni, viče ona...Sreća, nije, čini joj se.Što se babi tilo - to se babi snilo...Mada nisam sigurna da neće uskoro i to...

Pa onda dlake rastu i tamo gdje ne bi trebale.Recimo, po nogama.Iznad usana.Iznad očiju.Pa cure otkrivaju žilete, kreme za izbjelivanje, depilatore, epilatore, Čupka, hladne i tople voskove, na kraju i čupalicu...headbang

Sve one dlakurde koje su s ponosom zagledale na početku, sad su predmetom gađenja i uništavanja.Naročito ljeti.Jer po zimi je hladno.
Tange.A kad imaš tange, ne trebaju ti dlake.Kako sad? Jučer ponos i dika, a danas....no


Ma, zašto ja to pišem?

Zato jer sam čistila kupaonu (ma, zamisli, odjednom, bez trčanja za komp!!!).I jer su mi rukavice i opet bile pune dlaka.I zato jer popizdim kad mi se zalijepe za ruke i rukavice i ne mogu ih se riješit.A najgore mi je kad se one kovrdžave upiknu u krpice i spužvice...močo moraš šišat od kose, kupit novi, koliko se god trudio očistit ga, on i opet vuče za sobom nešto crno...fuj, fuj i bljak.K'o oni žohari sinoć...
Pa šta rade, majku mu, jel' se čupaju il' tuširaju???bang


Svima kisskisskiss i joškiss

- 23:00 - Komentari (43) - Isprintaj - #