jedna nova mama

subota, 08.04.2006.

DORINI NPOKUŠAJU NA MAMINOM BLOGU



Eto, ja napisala naslov, a dijete piše post.Pa uživajte.Donosimo ga u originalnoj verziji.


Dobar dan, prvi put pišem post na maminom blogu,a prije je o meni mama pisala postove.


Vidjela sam neke postove, koje mi je mama pokazala.Nemorate se čudit, na nekim postovima su ljudi


pisali da su pre debeli i da moraju odmahna djetu...,pa i ja sam debela pa šta, meni ne trebaju djete i


i ta sranja, ja jedem kad sam gladna koliko želim, ponekadv jedem više, a ponekad manje i niko me još


nije ogovarao da sam pre debelanoAko mislite da vas netko u blizini ili u disku ogovara


samo mu okrenite leđa ili ga ne slušajte, jer su ti ljudi glupi i dosadninut


Eto toliko za danas...





PUSA SVIMA kisskisskiss




























- 10:40 - Komentari (35) - Isprintaj - #