jedna nova mama

srijeda, 05.04.2006.

ISPRIKA

SRAMIM SE, SRAMIM SE, SRAMIM SE I JOŠ TISUĆU PUTA TOLIKO.no

Očito sam danas imala čudan smisao za humor, ovo je bilo više morbidno.

BRACO I PAVAO, krivo ste me shvatili, nije bila namjera uopće aludirati na nešto takvo u životu, i ja se zgražam nad takvim stvarima i jako dobro znam gdje su granice ljudskog ponašanja.

I opet kažem da je blog jako dobra stvar, ali, eto, nema glasa i mimike, pa se mogu dogoditi i greške u komunikaciji.

I čvrsto obećajem da neću više nikada, nikada, nikada spominjati sjekire i slična oružja u svojim postovima.I da ću biti iskren, vjeran drug.Evo, opet.Ne, ne, bolje da se okanim ovoga danas, jer ću opet nešto zasrat, a to ne bi htjela NI U LUDILU!!!


P.S.
I kako me kažnjava? Mislila sam da ću obrisati samo post, a da će mi ostati komentari, kad ono - šipak.Ode sve u nepovrat.Ali pročitala sam.thumbup

Volim Vas svih, ne zamjerite ludoj, isfrustriranoj babi.Pusa:)))

- 20:20 - Komentari (22) - Isprintaj - #