< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

sličice iz života, misli i osjećaji jedne mame


Osmjehneš li se djeci,
ona uzvrate osmijehom.
Osmjehneš li se velikima,
oni se pitaju:
"Zašto se ovaj smije?"

Phil Bosmans

30.05.2007., srijeda

nacionalni ispiti


J. nacionalne ispite. Cijele godine pokušavam saznati kako će tretirati nas u strukovnim školama koji hrvatski radimo po gimnazijskom programu. Ne znam gdje sam sve pitala i na koja mjesta zazvonila (telefonski), i svaki put odgovor je bio: "Kolegice, ne brinite, sve će biti u redu. Mi o svemu vodimo računa." (A između redaka: glupačo, skini mi se s one stvari.) I poveli su. Od svih tekstova koji su zajednički objema programima, oni izaberu upravo Orwelovu Životinjsku farmu, moderni alegorijski roman, političku antiutopiju, koja je tekst u stručnim školama, a u gimnazijskima se moderni roman radi na primjeru Salingerova Lovca u žitu. Koji sam usput budi rečeno radila čak pet sati. I onda mi oni ispituju kojeg je to djelo rod, i sl. gluposti. Poludjela sam. Doslovce.
Bilo je i Regoča (A mi radili Kako je Potjeh tražio istinu i sl.). Naravno da su pogrešno odgovarali.
Bojim se da ću se tresti još barem do kraja nastavne godine.