< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

sličice iz života, misli i osjećaji jedne mame


Osmjehneš li se djeci,
ona uzvrate osmijehom.
Osmjehneš li se velikima,
oni se pitaju:
"Zašto se ovaj smije?"

Phil Bosmans

25.05.2007., petak

premazivanje zuba



Moja najstarija klinceza treba obaviti sistematski za školu. Naravno da sam nešto zeznula. Pri uvidu zrelosti u školi, zabrbljala sam se sa svojom bivšom profesoricom, današnjom ravnateljicom, te sam pogrešno shvatila da na liječnički pregled trebam ponijeti prijepis zubozdravstvenog kartona (koji mogu dobiti i bez djeteta))). Nisam ga dobila, naravno. I tako smo morali prošli petak crveniti bez potrebnih dokumenata. Sam susret s tetom doktoricom prošao je s tek nekoliko suzica (jer je nisu cijepili - čekamo dopusnicu doktorice iz Zagreba), ali pripreme za odlazak stomatologu bile su druga pjesma.

Moja princezica ima dva početna karijesa. Prvi smo je put odveli kad smo primijetili crnu točkicu. Zubarica je pokušala nešto učiniti (doista je u pitanju blaga i nježna žena), ali maca se nije dala, pa nije dala, i sve je ostalo na crnim točkicama. Sad kad sam najavila da moramo ići na zubni pregled, sva se uspaničila. Suze, zgrčeni položaj tijela, odbijanje. Već poznata i frustrirajuća priča. Da bi dobila na važnosti na pregled sam povela i mlađu kllincezu koja ima sve zdrave zube. I da ne duljim - dobili smo ceduljicu, zubiće popravljali nismo - tek premazivanje. Kaže doktorica: "Ništa ne jesti sljedećih pola sata." Da skratim tih pola sata - idemo do dućana s cipelama da tamo malo razgledamo. Krampusice nađu bombone - i skrivečki ih pojedu. Pas, mačka, lisica....

Tako je to bilo na premazivanju zuba.