Laprdanja

subota, 16.10.2004.

Eat Me (Noć gutača reklama)

Ne znam koliko jaki argumenti moraju biti da petkom navečer visim na netu, ali vrijeme je zbilja kenjkavo, a i nije da se nešto posebno događa u gradu, pa odlučih ostat doma. Naravno, lako je opravdat se još nekim bijednim izlikima, tipa moram učit (kad si na dva faxa, dopuste ti neke čudne rokove u 10. mjesecu), ali najdalje do kuda je moje učenje otišlo je stavljanje literature na jednu hrpu :)

Dok ne radim ništa posebno na netu, volim da mi je TV upaljen pa s vremena na vrijeme prošetam programima.
Iako nemam baš neki izbor (satelitska i kabelska su off, pa sam osuđena na "domaće" programe) Nova TV trenutno je najbolje rješenje.

Iako je inače najneprofesionalnija i ima sve one ljigave voditelje, počevši od Dorijana koji je iritantnija pojava na TV ekranima čak i od Slovojeda, pa do Monike koja unatoč govornim vježbama još ima poteškoća sa čitanjem sa blesimetra, a ostale nepismene nećemo ni spominjat, ono što je Nova uvijek imala to su prijenosi zanimljivih događaja.
Ne samo dodjela nagrada, poput MTV Music Video Awards (koje su opet upropaštene izrezanim dijelovima i prelošim prijevodom), Movie Awards ili nagrada za kaskadere, već i ostalih događaja.

Tako me danas oduševila repriza "Noći gutača reklama", koju nisam uspjela uhvatit kada je bio prijenos (bijah 3 tjedna bez tv-a). Iako je teško za povjerovati da je prošla cijela godina već i da je ovo već 3. noć gutača (uh, sad će mi i rođendan :)) zabavno je bilo pogledati neke od najboljih reklama u protekloj godini.

Pod pokroviteljstvom malog milijuna sponzora i glavnog pokrovitelja Citroena, mogu se pohvaliti da je sav prihod namjenjen u dobrotvorne svrhe za SOS Dječje selo Hrvatska. Two thumbs up.

Ono što organizatori uvijek znaju pogoditi, to je voditeljski dvojac kojeg čine Tarik Filipović i Rene Bitorajac. Uz malu igru sa dva screena (oni koji su gledali ijednu veću manifestaciju, znaju o čemu se radi, to je sad veliki hit) i duhovitim nastupima ove već dokazane i uigrane glumačke dvojke, dobra atmosfera nije izostala.

U publici ogroman broj ljudi, poznatih i nepoznatih i 300-tinjak reklama koje su obilježile proteklu godinu. Zgodno je napomenuti da se na tom popisu nije našla NITI jedna hrvatska reklama (možda i bolje nakon svih onih sramotnih ispada već zaboravljenih sudionika SSNMT u razno-raznim reklamnim spotovima), ali su zato Britanci i Francuzi pomeli sve živo.

Naravno, putem malih ekrana nismo mogli pogledali sve reklame koje su se našle na repertoaru, ali one koje smo vidjeli, zbilja su majstorska djela. Europljani su najorginalniji i ono što je najbitnije, najhrabriji.

Kako bi čelni čovjek Radija 101, g. Dusper rekao, ima dosta radio-101-alike reklama, što znači da su neke ideje stvarno dobro realizirane, bez ikakvih intervencija cenzorskih škara (što je recimo, karakteristika američkih reklama), zato bez imalo ustručavanja mogu reći da europske reklame, ponajviše britanske i francuske (i bugarske se približuju) drže svoju visoku poziciju na listi najboljih.

Hrvatska je ipak je ipak još malo uštogljena i drži se nekih okvira, koje će, nadam se uskoro preskočiti jer nam ne dostaje maštovitih ljudi koji bi itekako svoje ideje mogli plasirati na tržište.

Ipak smo i mi dobili neka priznanja, pa je nagrađen autor najboljeg radio spota, naravno djelatnik Radija 101, pa je i ovo dobilo ono što ni jedan događaj ne može preskočiti, a to je uručivanje poklona od strane sponzora dobitniku. Eto, ako ništa drugo, čovjek će voziti auto iz limitirane serije i bit će jedan od 50 ponosnih vlasnika istih.

Treba napomenuti i sve one, neću reći poznate osobe, već "osobe iz javnog života" koje su svojim pojavljivanjem izazvali dosadu. Nemojte kvarit svaki događaj na koji dođete. I zašto SaTiKe (Saša, Tin, Kedžo) moraju izvesti 365 a cappella tamo gdje god dobiju priliku.

Sve u svemu, događaj koji će svake godine (nadam se) biti sve bolji i bolji i držati se u vrhu liste najzanimljivijih događanja u Zagrebu.



- 00:10 - Izjasni se (2) - Isprintaj - #