24.10.2006., utorak

evo me nakon dugo vremena

puno se toga izdogadjalo, nisam bas sigurna koliko nabolje. Imam osjecaj da cu ja uvijek biti nezadovoljna svojim zivotom.
a prvo bi se htjela osvrnuti na nesto sto me jako naljutilo. ne sjecam se vise kad je bio Vecernjakov maraton(znam da je bilo jedne nedjelje) jer su mi subote i nedjelje radne. I tako krenem ja na posao u 8 od decka. u 8.10 sam na stanici i znam da u to vrijeme stize 13-ica . kupim kartu(nisam stigla izvaditi bandicev pokaz jer jos nisam upisala godinu, a kao sto studenti znaju treba iksica i index s upisanom godinom) za koju dam 8 kn. nije to problem jer sam u subotu odradila 9h na nogama i ne zelim hodati tih pol sata.ali najdraza moja 13-ica umjesto da me doveze na trg skrene u vodnikovu i ja zavrsim na Trgu kralja Tomislava do kojeg sam za isto vrijeme mogla dopjesaciti i ne dati 8 kn. a i cekala me lagana setnjica do trga headbang
i tako je vecini u to nedjeljno jutro krenuo dan. mad blabla puknucu
ali nije to jedini dan da su me tako zeznuli. jednom je bio i onaj mimohod vatrogasaca, rudara??? ne sjecam se vise kad su me opet natjerali na setnjicu.
inace zivim izvan zagreba i dosata se napjesacim od stanice pa do doma, a i inace se krecem po gradu pjeske. stoga ne volim da me se ono malo puta kada racunam na zet dogodi da me iznevjeri.
nastavak slijedi
- 21:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

svi ga imaju(blog) pa evo i mog pokusaja