..have a nice day...

..have a nice day...

14.11.2006., utorak

....zimske r(g)adosti....

nedavno je pao prvi snijeg...
i svi su bili tako sretni i veseli i jedva su cekali da ga napada jos tako da se mogu ic grudat,muljat and so on...
a ja sam molila boga nek stane...necemo snijeg!!
bojkotiram snijeg vec godinama.. :D kako to uzasno zvuci..godinama..to inace govore ljudi koji imaji preko 30..
osjecam se staro..lol..
al dobro,nije to bitno... :D
nije mijasno sto je tako zabavno u grudanju,sanjkanju i bla bla...
nemojte me krivo shvatit,obozavala sam snijeg kad sam bia mladja..pravljenje snjeska,muljanje brata,grudanje,sanjkanje,spustanje niz most-to je bilo zakon..
ali sad me to vise nekak ne privlaci...vjerojatno zato sto sam starija i bla bla..
nije mi vise fora doc kuc izvana sva namuljana,mokra,promrzla,sledjenih prstiju,usiju i nosa..
ne hvala... :D
i bash si sad razmisljam..ove godine cu preskocit strahove odlazenja u skolu samo zbog toga da ne zavrsim izmedju dvije vatre u gadjanju snijegom..
decki vi ste svi djetinjasti! nhf!
svake godine,sjecam se, idemo ivana i ja u skolu..i prvo drzimo jedna drugu da se ne razbijemo na ledu pred skolom i onda brzo trkom u skolu da ne dobijemo grudom po glavi,ravno u facu ili kao ona jedne god grudom za vrat pa u odjecu itd..
doso covjek stao iza nje i sam joj spusti hrpu snijega na glavu...
doduse nama je to bilo smijesno jel..al ono..a jadna.. kiss ivani! :P
i sad gledam...pred mojim faxom doduse ni nece bit snijega jer se tamo cisti,....
hvala bogu!!
i nadam se da cu ostat suhih hlaca,jakne i svega ostaloga od faxa pa do kuce....
ali ne do bog da sretnem nekog svog bisera kojeg dugo nisam vidjela pa bude..
oo di si nina nismo se dugo vidjeli i trsh grudom u fejs...
ooooo da...

nemojte me krivo shvatit..volim ja snijeg doduse malo manje od onoga koliko ga mrzim.. :D
obozavam ga gledat kroz prozor svoje sobe kad padaju velike pahulje i sve postepeno postaje bijelo...ima nesto u tome..
ili kad se setam sama pa snijeg pada oko mene i po meni...
i sve je tako nekako posebnog ugodjaja...
sweet...

zimske gadosti suck!!

mah kiss svima! =)

Image Hosted by ImageShack.us