..have a nice day...

..have a nice day...

25.10.2006., srijeda

...pinky pikCHr...

HA!! imam karte za adamsa!! HA!! rofl
ueeeeeeeeeeeee!!

...........

gledam svijet kroz ruzicaste naocale...
sve sto je sivo, crno, bezbojno, meni je u boji...
dobro ili lose?
kako kome..
meni je dobro..vecinom..necu reci sve jer to bi bila laz..ali velika vecina stvari je ruzicasta..
iako ne volim tu boju pretjerano..tako je...
plavo bi bilo idealno,ali jeste li ikada culi da je netko rekao da na sve gleda plavo...plavim naocalama..
totalno glupo zvuci.
zato je meni sve roza...
i onaj zuti list na ulici koji je ovaj tren pao s drveta, i ona smedja grancica koja lezi na zelenoj izgazenoj travi..cak cesta siva i ona lokva vode od kise...sve je pinki..
cak i ljubav..koja je uvijek nesavrsena ..ovaj puta je savrsena..ruzicasta i crvena i sarena i svakakva...sva je u boji.. HA!
ne znam koja je poanta ovoga osim da je meni svijet roza!
i bash mi se svidja kao takav...
da..
svidja mi se....
i volim ga..
moj svijet...
moj ruzicasti svijet..
i ruzicasti ljudi u njemu..
da..
svidjaju mi se..
i MOJE KARTE ZA ADAMSA..
doduse gadne su ali meni se bash svidjaju..!!


kiss wave svima koliko vas ima!

Image Hosted by ImageShack.us