< rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ovdje pišem ja, mali Val. O svemu što mi se izdogađalo otkad sam izašao iz mog malog stana kod mame u ovaj kaotični svijet. O svim onim tetama, stričekima, bakama, djedovima i ostalim čudacima koji mi se jako vesele, ali znaju nekad biti i tako dosadni... O svim problemima s kojima se susreće jedna prosječna beba, vezanim uz klopu, obleku, kupanje u kadici i tak te stvari, ma znate. I o mami i tati koji me jako vole.

KOLKO VAS JE BILO DO SAD??!!!

free web counter

free web counter

VALOV FOTO ALBUM!!

VALOVE KRATKE VIJESTI

1.PIŠITE MI NA: malival@net.hr

2.NAJNOVIJE! Imam 8450g i 71cm!!naughtyeek

3. Cjepio sam se ponovo i samo sam malo plakijo, tek tolko da cuju da se ljutimmad Al zato kad su mi vadili krv sam se smijaowink

4. Još uvijek se kupam ko veliki, u velkoj kadi, svaki dlugi dan.mouthwash

5. Škemba mi je jako narasla!party

6. A i kosica pomalo raste!!thumbup

7. Imam malo ljubavnih problema jer me se Hana pocela bojati, kad ju vidim pocnem vristat od srece pa ju valjda uplasim zalivenkiss

8. Naucio sam se okretat s ledja na trbuh, tako da se sad okrecem, rotiram i gmizem u svim smjerovima, niko me ne moze susticismijeh (a uspio sam se i spustiti s kreveta dok je mama spavala, bas mi je dobro bilo na podu!)

9. Još uvijek ste svi pozvani kod mene da dođete jer ja jako volim nove ljudove!!

10. Nema di nisam do sad bijo. Mozda cu uskoro i u inozemstvonaughty


MALA ANKETICA!!!


Kad tata i mama plestanu zanovjetat bebu?
Kad plogovoli
Kad plohoda
Kad zavlsi sve škole
Pih, uvjek zanovjetaju!
Moji će me gnjavit dok su živi!
  
Free polls from Pollhost.com



04.09.2007., utorak

Hej vi svi sto me citate, mozda ste se pitali di sam ja, pa da znate-bijo sam na godisnjem odmolu! Moze valjda i beba imati posteni godisnji odmol, kaj ne?
I tak sam vam ja bio svukuda, i u Zadlu, i u Splitu, pa na Pagu, pa me odvezli u Polec, vodili na Blijune, u Lovinj, do Noviglada...uh uh, pa sam se ko tlebo odmolit a oni me stalno vozaju gole-dole. Al bilo mi je cupel! yes

Najbolje mi je bilo dok sam bio s mojom curkom Hanom tjedan dana u Polecu. cerek Ja sam pravi frajer, odvel sam curku na moreno sa 7 mjeseci, ha, kaj nisam faca?cool Samo kaj nam mame nisu dale da spavamo skupa u sobi, neg smo molali spavat s mamama, ajoj. Hana me naucila neke nove stvali, pametne su te curke. Pokazala mi je kak se dize na noge uz kauc, kak se papa keks i kak natjerat mamu da napravi kaj ti oces.
Jedino je bijo problem kaj moj tatica nije mogo imat godisnji ovak velik kak ja, pa smo se vidjeli samo preko vikenda, ali onda je 2 tjedna bijo stalno sa mnom u Polecu pa sam bijo jako sletan!!! Tad nam je bilo najljepse, bez obzila sto su oni nekad malo dosadni, posebno jos tako u duetu. Pa jedan oce da prdim, pa dlugi oce da masem, pa jedan oce da pljeskam lukama...pa ja reko – sipak! belj
I tak, kupili mi neke iglacke kaj misle da su kul, a meni zaplavo dovoljno samo mobitel i novcanik (a to mi ne daju), davali mi svakakve fuj kasice dok oni klopaju pizzu i tak kaj da vam velim sve znate. Nije lako biti mala beba. Ali svejedno mi je cupel bilo dok smo bili svi 3 stalno skupa, puno smo se iglali, mazili, kupali u moru, stalno su me presetavali po gladu i vodili u neki cupel kafic di se moze skakat po foteljama i puzat...upoznal sam puno ekipe, pa sad imam flendove iz Njemacke, Italije i tak...

E, a kak je cupel u tom moru!!! Tak ga puno ima...kad si u kadici nikad nemles napunit tak puno vode. A u moru mozes lupat nogama kolko oces, spricat rukama, mozes glumiti da si gliser, jesti kamencice i pijesak u plicaku! Ma zakon! Bas sam se nauzivao! Samo kaj moja mama misli da nakon 15 minuta meni bude zima pa me nosi van, a ja ocu stajat jos u moru i onda moram plakit. cry Zakaj nemlemo biti cijeli dan unutla? Ne kuzim.

I eto, gotov mi je godisnji odmol, vlatijo sam se domeka nakon 2 mjeseca i molam pliznat da je doblo biti ponovo doma. Docekali me moja zirafa Vigi, moj velki pas Bosko Buha i jos puno doblih stalih flendova-iglacki. I moj dlagi klevetac, po kojem sad skacem. Eh da, nisam vam se ni pohvalijo, ja vam odavno vec stojim na nogama i pokusavam hodat, ali nemlem jos, jel cim pustim luke sa stola ili kleveta padnem na guzu. Zato se dlzim za stol pa hodam, hehe, nisam ja glup!smijeh Daj mi lecite kak da hodam ono za pravo???

Ajd pozdlavljam vas sad, nisam stavljao slikice ali imate ih puuno u mom novom foto-albumu pa vilnite!party