< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ovdje pišem ja, mali Val. O svemu što mi se izdogađalo otkad sam izašao iz mog malog stana kod mame u ovaj kaotični svijet. O svim onim tetama, stričekima, bakama, djedovima i ostalim čudacima koji mi se jako vesele, ali znaju nekad biti i tako dosadni... O svim problemima s kojima se susreće jedna prosječna beba, vezanim uz klopu, obleku, kupanje u kadici i tak te stvari, ma znate. I o mami i tati koji me jako vole.

KOLKO VAS JE BILO DO SAD??!!!

free web counter

free web counter

VALOV FOTO ALBUM!!

VALOVE KRATKE VIJESTI

1.PIŠITE MI NA: malival@net.hr

2.NAJNOVIJE! Imam 8450g i 71cm!!naughtyeek

3. Cjepio sam se ponovo i samo sam malo plakijo, tek tolko da cuju da se ljutimmad Al zato kad su mi vadili krv sam se smijaowink

4. Još uvijek se kupam ko veliki, u velkoj kadi, svaki dlugi dan.mouthwash

5. Škemba mi je jako narasla!party

6. A i kosica pomalo raste!!thumbup

7. Imam malo ljubavnih problema jer me se Hana pocela bojati, kad ju vidim pocnem vristat od srece pa ju valjda uplasim zalivenkiss

8. Naucio sam se okretat s ledja na trbuh, tako da se sad okrecem, rotiram i gmizem u svim smjerovima, niko me ne moze susticismijeh (a uspio sam se i spustiti s kreveta dok je mama spavala, bas mi je dobro bilo na podu!)

9. Još uvijek ste svi pozvani kod mene da dođete jer ja jako volim nove ljudove!!

10. Nema di nisam do sad bijo. Mozda cu uskoro i u inozemstvonaughty


MALA ANKETICA!!!


Kad tata i mama plestanu zanovjetat bebu?
Kad plogovoli
Kad plohoda
Kad zavlsi sve škole
Pih, uvjek zanovjetaju!
Moji će me gnjavit dok su živi!
  
Free polls from Pollhost.com



11.06.2007., ponedjeljak

Bok svima!!

Molam vam javiti da sam postao veliki decko-polugodisnjak!!! Nisam vise mala beba! smokin
Jucer sam slavijo polurockas, imao sam pola torte i oni moji ludi starci su sve prerezali na pola, pa su se jadni gosti posteno namucili dok su jeli tortu iz pola tanjurica.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

A sad ono najbitnije-poceo sam jesti ko covik! Dobijo sam pravu stolicu, imam svoju kljunasicu za piti vodu, imam svoje zlicicenjami...samo umjesto da mi daju cevape ili bar pizzu oni meni dali nekakvu kasicu od jabuke! Mos mislit-pa da kasica od jabuke! Naravno da sam moro napravit ovakvu facu:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Al mozda mi se smiluju pa mi uskoro daju nesto konkletnije.
Ipak ja vise volim svoju ciku. Ne znam jel ste probali, ali bas je fino to mekeco, i uvjek ga ima.thumbup

Prije neki dan je bila nekakva supel tekma, meni je bilo bas supac kak su oni trckarali po tlavi, i ja bi tak. Samo kaj su smotani pa nemleju pogodit u gol. Ja to mogu s mojom malom lopticom. Al svejedno sam navijo i pjevao eeeeeeeeeee. Vidite, zar nisam pravi:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ja vam se obozavam kupati. Jedva cekam plivati po moru, gledo sam na telki, to je puno vece od kadice, pa cak i od velke kade u kojoj se ja kupam. A imaju i ribice vece od onih mojih u kadi. Vode me uskoro opet u Zadar i kazu da cemo se puno kupati. A do tad cu uzivati u svojoj velkoj kadi. Nego, daj mi objasnite kaj se to dogodilo s kadom prije par dana??? Stvorila se neka velka bijela pjena, sav sam bijo zbunjen ali bas je fora!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

I skoro sam vam zaboravijo reci-ja vam puzim ljudi moji! Naucijo sam i to! Sad mogu dohvatiti sto god hocu, jupiiii!!!!!!! Dobro sam se sjetijo, idem sad malo puzat, cuvaj se mama!smijeh