< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ovdje pišem ja, mali Val. O svemu što mi se izdogađalo otkad sam izašao iz mog malog stana kod mame u ovaj kaotični svijet. O svim onim tetama, stričekima, bakama, djedovima i ostalim čudacima koji mi se jako vesele, ali znaju nekad biti i tako dosadni... O svim problemima s kojima se susreće jedna prosječna beba, vezanim uz klopu, obleku, kupanje u kadici i tak te stvari, ma znate. I o mami i tati koji me jako vole.

KOLKO VAS JE BILO DO SAD??!!!

free web counter

free web counter

VALOV FOTO ALBUM!!

VALOVE KRATKE VIJESTI

1.PIŠITE MI NA: malival@net.hr

2.NAJNOVIJE! Imam 8450g i 71cm!!naughtyeek

3. Cjepio sam se ponovo i samo sam malo plakijo, tek tolko da cuju da se ljutimmad Al zato kad su mi vadili krv sam se smijaowink

4. Još uvijek se kupam ko veliki, u velkoj kadi, svaki dlugi dan.mouthwash

5. Škemba mi je jako narasla!party

6. A i kosica pomalo raste!!thumbup

7. Imam malo ljubavnih problema jer me se Hana pocela bojati, kad ju vidim pocnem vristat od srece pa ju valjda uplasim zalivenkiss

8. Naucio sam se okretat s ledja na trbuh, tako da se sad okrecem, rotiram i gmizem u svim smjerovima, niko me ne moze susticismijeh (a uspio sam se i spustiti s kreveta dok je mama spavala, bas mi je dobro bilo na podu!)

9. Još uvijek ste svi pozvani kod mene da dođete jer ja jako volim nove ljudove!!

10. Nema di nisam do sad bijo. Mozda cu uskoro i u inozemstvonaughty


MALA ANKETICA!!!


Kad tata i mama plestanu zanovjetat bebu?
Kad plogovoli
Kad plohoda
Kad zavlsi sve škole
Pih, uvjek zanovjetaju!
Moji će me gnjavit dok su živi!
  
Free polls from Pollhost.com



16.05.2007., srijeda

Evo me!! Nije me dugo bilo plijatelji moji jel sam vam ja bijo jako jako zauzet. Ma svugdje su me vodali, kao i inace, samo sad jos vise (ako je to uopce moguce). Oni vam zaplavo ne zele splemat kucu jel kazu da je ko kad neka bomba (atenska?) padne unutla, pa onda bjeze van da to ne gledaju. A ja bas volim nasu malu kucicu.smijeh

Plvo smo bili na planini velikoj, zove se Medvednica, ali ja nisam vidijo nikojeg medoga (al zato sam ga vidijo u zooloskom vltu!!). Tamo vam nema nis osim stabla. Al kazu stalci moji da je zlak fini za disati. A doblo, pliznajem da nam je bas bilo ljepo, pticice sam cujo da cvlkucu i vidijo sam jednu malu zabicu. A i fino sam se naspavo od tog cistog zlaka.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Pa su me vodili opet na onaj Bumdek, i puno ljudova je peklo meseko a meni nisu dali da papam (to vam se zove lostilj, kad velki ljudi papaju meseko). Ja sam molo opet maminog meka, ali imalo je okus po finom meseku. njami

Pa sam otiso u zooloskoga vlta gedat medeke, zebre, majmune, tigrove i svasta jos. Bilo je tak supac!!!! Vidijo sam jednog bebu medu i odma smo se skompali. Oni majmuni su malo slicni na moje starce, jeste i vi to skuzili???yes

E onda su me jedan dan odveli u glad di je puno teta u rozim majcama paradiralo, a neki ljudi u clvenom su lupali po bubnjovima. Neki covjek je leko da to babe dizu levoluciju. I jos su spominjali neku rodu (e i to ima u zooloskom vltu!). E pa sad vam ja tu nis ne kuzim, ali meni je bilo cupel slusat ljude u clvenom kak bubnjaju, to vam je supac za spavanjac! cool

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

I onda smo odma nakon toga otisli na jos jedan lostilj i opet mi nisu dali meseka, ali vec sam se pomilio sa tim da sam ja mala beba. rolleyesI bilo nam je bas cupel, puno ljudova, nosali me okolo naokolo, i jos sam tati pomago da miksa muziku.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

I sto vam je jos bilo...ovako:
Bijo sam plvi put plehladjen i imao upalu grla pa su mi stavili nekaj na facu sto je malo smrduckalo pa sam to molo disat. To vam je inhalatol. Molate to vidit:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Naucijo sam vam i ladit na kompu. Cesto pomazem mami da tipka, pa sam naucijo kako naplavit da slova budu mala da ih niko ne moze plocitat! Bas sam sletan zbog toga! Za nagladu su mi dali moju vlastitu tipkovnicu!thumbup

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

I naucijo sam puno plicat. blabla Plicam svasta, pokusavam stalcima objasnit nekaj, a moj stali misli da govolim 'tata' pa se sav laznjezi. A bas je tuntlast.

Ma ljudi moji, ja mislim da sam ja glavna faca. Gdje god da dođem svi mi se smjeskaju-u ducanu, pekalni, apoteki, kaficu, lostilju, u gostima, i svi me oce nosat, svi me gledaju, govole da sam sladak, pametan, divan i to. Bas je doblo biti mali Val!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket