< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ovdje pišem ja, mali Val. O svemu što mi se izdogađalo otkad sam izašao iz mog malog stana kod mame u ovaj kaotični svijet. O svim onim tetama, stričekima, bakama, djedovima i ostalim čudacima koji mi se jako vesele, ali znaju nekad biti i tako dosadni... O svim problemima s kojima se susreće jedna prosječna beba, vezanim uz klopu, obleku, kupanje u kadici i tak te stvari, ma znate. I o mami i tati koji me jako vole.

KOLKO VAS JE BILO DO SAD??!!!

free web counter

free web counter

VALOV FOTO ALBUM!!

VALOVE KRATKE VIJESTI

1.PIŠITE MI NA: malival@net.hr

2.NAJNOVIJE! Imam 8450g i 71cm!!naughtyeek

3. Cjepio sam se ponovo i samo sam malo plakijo, tek tolko da cuju da se ljutimmad Al zato kad su mi vadili krv sam se smijaowink

4. Još uvijek se kupam ko veliki, u velkoj kadi, svaki dlugi dan.mouthwash

5. Škemba mi je jako narasla!party

6. A i kosica pomalo raste!!thumbup

7. Imam malo ljubavnih problema jer me se Hana pocela bojati, kad ju vidim pocnem vristat od srece pa ju valjda uplasim zalivenkiss

8. Naucio sam se okretat s ledja na trbuh, tako da se sad okrecem, rotiram i gmizem u svim smjerovima, niko me ne moze susticismijeh (a uspio sam se i spustiti s kreveta dok je mama spavala, bas mi je dobro bilo na podu!)

9. Još uvijek ste svi pozvani kod mene da dođete jer ja jako volim nove ljudove!!

10. Nema di nisam do sad bijo. Mozda cu uskoro i u inozemstvonaughty


MALA ANKETICA!!!


Kad tata i mama plestanu zanovjetat bebu?
Kad plogovoli
Kad plohoda
Kad zavlsi sve škole
Pih, uvjek zanovjetaju!
Moji će me gnjavit dok su živi!
  
Free polls from Pollhost.com



18.02.2007., nedjelja

Bok ekipa!
Uhvatijo sam malo vremena da vam napisem par novosti. Ma joj ja vam nemam nis vremena, stalno je neka akcija, ili me presvlace, il me hlane, il me nosaju, il me pokazuju, il me gnjave na sve ostale moguce nacine, i kad napokon legnem malo pledahnut onda dodje tatica i pocne mi pjevat operu i dirigirat, ne znam kaj to u knjigama za bebe pise da tleba?? Jel mene pocnu bolit usi al plavim se da sam milan samo da me sto plije pusti i ode, jer kad bi poceo kmecat onda bi on jos vise, kao da me smili. Ma plokuzijo sam ja njih totalno. Skuzijo sam da najvise vole kad ih ja oponasam, mogli su onda kupit papigu onu, e. A kaj cu, ja onda kad se oni meni smjeskaju pa i ja nabacim osmijeh, pa kad mi se belje malo isplazim jezik, i da ih vidis kako pucaju od srece, a nemrem im to usklatit. A tek kad im pocnem nesto plicat...nalavno, ne kuze ni jednu lijec mog bebi-jezika al briju da se kuzimo. nut Jos mi ona mamica kaze:“E, sine moj, razumin te, a sta ces“, a onda tatica kaze „Nemoj mi sinu pricat s tim tovarecim naglaskom“, onda mamica poludi „e samo nek mi doma pocne pricat 'kaj' pa ces viditi“ i tako vam oni...a meni nije jasno zakaj se oni svadjaju i kaj to mene mama 'razumi' i zakaj je lose reci kaj kad tu svi tako plicaju? I mala Hana, i Nika, i Mihael i David i Luka...A cudnih ljudi...
E, to sam vam htio leci, imam vam nove plijatelje, odvela me mama na Jalun i to vam je neka velka voda al manja od mola a mole je supel to znam jel sam se kupao u njemu dok sam bio u tibi, a u jezelu nisam jel mama kaze da smldi...ma di sam ono stao, e da, novi moji plijatelji su slatka culica Nika i simpa decko Mihael, al su nase mame bile tolko dosadne da smo od silne dosade skolo cijelu setnju plespavali. Jedva cekam da se nadjemo negdje bez nasih mamica!!! E, a Nika je supel al sam ipak jos uvijek zaljubljen u Hanu, i sad za pravo. cerek
Al nisam bio samo na Jalunu, joj svugdje vam oni mene vuku, na Bumdeka, pa u neke velke zglade di se kupuje puno stvali (uglavnom za menewink), kak oni to kazeju-suping centli, tak nekak. Pa sam bijo u nekoj dlugoj kuci di je bilo jos puno puno ljudi koje ne znam a svi me glede i smiju se, to se zove 'u gostima' leko mi tata. Pa sam bijo u Tkalci, jel tamo izlaze plavi flajeli.smokin
E a danas su mi zakacili nekaj na glavu, nisam imo pojma kaj, al mozete vidit na sliki, i lekli da sam maskala i pcelica i pcelac i tlut i slatko malo, pa ja sad vise ne znam kaj sam ja zaplavo. I bili smo u tom nekom Sanobolu, di su svi cudno izgledali i svi su nesto pjevali, plesali i trckarali okolo i bas mi je bilo cupel. thumbup Evo pa nas vidite malo:

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

A vecelas, ajoooooj...dosli vam moji baka i deda kao da gledaju kak se ja kupam. Ja uzivam u kadici i blckam se, a oni 'ma jel mu vruca voda', 'ne ga tako drzati', 'bice mu hladno' i kaj da ja ladim nego sam molo spricat okolo nogicama da ih zalijem i lastjelam. Pa zamislite da vas gleda cetvolo ljudi dok se kupate goli u kadici...stlasno!bang I onda kad mi je bilo najbolje me izvukli iz vodice, ma molo sam plakit, a sto da vam kazem...
Uf kak sam sad umolaaaan...
Pavam!zijev