< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ovdje pišem ja, mali Val. O svemu što mi se izdogađalo otkad sam izašao iz mog malog stana kod mame u ovaj kaotični svijet. O svim onim tetama, stričekima, bakama, djedovima i ostalim čudacima koji mi se jako vesele, ali znaju nekad biti i tako dosadni... O svim problemima s kojima se susreće jedna prosječna beba, vezanim uz klopu, obleku, kupanje u kadici i tak te stvari, ma znate. I o mami i tati koji me jako vole.

KOLKO VAS JE BILO DO SAD??!!!

free web counter

free web counter

VALOV FOTO ALBUM!!

VALOVE KRATKE VIJESTI

1.PIŠITE MI NA: malival@net.hr

2.NAJNOVIJE! Imam 8450g i 71cm!!naughtyeek

3. Cjepio sam se ponovo i samo sam malo plakijo, tek tolko da cuju da se ljutimmad Al zato kad su mi vadili krv sam se smijaowink

4. Još uvijek se kupam ko veliki, u velkoj kadi, svaki dlugi dan.mouthwash

5. Škemba mi je jako narasla!party

6. A i kosica pomalo raste!!thumbup

7. Imam malo ljubavnih problema jer me se Hana pocela bojati, kad ju vidim pocnem vristat od srece pa ju valjda uplasim zalivenkiss

8. Naucio sam se okretat s ledja na trbuh, tako da se sad okrecem, rotiram i gmizem u svim smjerovima, niko me ne moze susticismijeh (a uspio sam se i spustiti s kreveta dok je mama spavala, bas mi je dobro bilo na podu!)

9. Još uvijek ste svi pozvani kod mene da dođete jer ja jako volim nove ljudove!!

10. Nema di nisam do sad bijo. Mozda cu uskoro i u inozemstvonaughty


MALA ANKETICA!!!


Kad tata i mama plestanu zanovjetat bebu?
Kad plogovoli
Kad plohoda
Kad zavlsi sve škole
Pih, uvjek zanovjetaju!
Moji će me gnjavit dok su živi!
  
Free polls from Pollhost.com



20.01.2007., subota

Epizoda 4: Prvih mjesec dana!!!

Dlagi ljudi!!!

Joj, nisam stvalno dugo nista pisajo, znate nisam vam baš imao puno vlemena. Ma šta da vam pličam, puno se je toga izdogađalo, meni malenom čovjeku. Neki kažu da je meni lako i da svaki dan isti, da samo papam, kakam i pavam; ali nije to baš tako. Puno je tu oko mene novih stvali, ljudi, svjetla, boja zvukova. Znate... Sad vam već i skloz doblo čujem i sve vidim, čak vam mogu skužit i mamicu i taticu kad ih gledam. Joj, ne znam ni od kud da klenem....

Plošo je i moj plvi Božić. E to vam je bilo nekaj stvalno supel. Tatica je konačno bijo cijele dane s nama i onda smo vam se svi skupa dlužili i grlili i plesali zajedno i tako. Ma znali su me malo zagnjaviti i malo me natezati i pleviše ljubiti i to, ali onda ja malo plakim pa me puste na milu. Blesavi tatica vam je molim vas ljepo doma donijo nekakvo dlvo, pa kak ćeš dlvo stavit u stan?? Reko je da to nekak zove, joj već sam zabolavijo kak se to zove, neka lamela, impela...imela, ma ne znam više. I to vam je molim vas ljepo onda objesio na plafon i leko da se molamo ispod toga ljubit, a ne volim baš kad me puno ljubiju, malo me je slam. Ja i mamica smo skupa kitili bor. Kak je to bilo cupel, malo napolno, i skolo smo slušili bor nas dva nespletnih, a taj vam bor i pika, znate. Onda smo vam opet slušali muziku i plesali, tatica je na plozol objesio neke čalape jer je reko da će tu neki stliček, hm, mislim da se zove Deda (čudno ko moj deda) a pleziva mislim Mraz, ostavit nama tli poklone. Nikak mi nije jasno zakaj bi neki stliček nama ostavljao poklone, ali doblo, ka već hoće...Kad sam se plobudijo na Božić, čudo jedno, stvalno vam je došo taj Deda!! I svašta mi je donijo. Dobijo sam neke male mede koji vise u mojoj košali za kolkica i šuštiju, zviždiju, dobijo sam bodiće nove to nije tak fora ali su baš slatki, i još sam dobijo neki jastuk na kojem je nacltan moj anđeo čuval, baš slatki debeli, koj ja....hihi...

Nakon Božića još puno novih stvali! Nisam vam se ni naspavat stigo, probavit svu klopicu koju sam papao za Božić i konačno malo mira i tišine, bez navlačenja, ljubanja, plesanja, kad ono, novo čudo! Odma dlugi dan vam je došla ona moja teta patlonažna sestla, teta Nena i ni snašo se nisam, ni zaplakiti nisam stigo, kad oni vam mene okupali!!! Ono za pravo, ne ono ko plije, blisanje pelenicom i to, nego su me bacili u kadicu! Malo mi je bijo šok znate, pa sam počeo plakiti kad su me pošklopili po nogicama, ali onda kad sam ušo cijeli...guuuuššštttt!! Ajme meni, odma sam se počo blčkati unutla, pa sam počo plivati malo, onako leđno, pa mahati lukama i nogama i suuuuuuupellllll!! Joj, ja bi se kupajo svaki dan cjeli dan, baš je doblo to, puno uživam....

Onda smo vam se nas tli stalno skupa dlužili. Tatica i mamica su jadni stalno mislili da oni mene nasmijavaju. Stalno vam oni meni nešto pličaju, neke gluposti koje ja ne kužim i nezanimaju me, ali volim čut njihov glas, ali oni pličaju li ga pa ga pličaju, e onda ide moj šou ploglam, pa sad ja malo plakim li ga plakim!! Onda me rastežu, natežu, nosaju, pjevaju, joj samo ne to!!! Samo da mamica ne pjeva!! Pa kak ona nemle skužit da nije slučajno da svaki put kad ona mene oče smilit dok plakim ili nemrem zaspat ja plakim još više??!!! Kak da ne plakim kad ona pjeva, koda mi pjetao kukuriće klaj uha, pa se ti smili!! I kak tatici nije jasno da meni nije zabavno i da nije slučajno da svaki put plakim kad mi on svojim ustima prdi u moj obraz??!!! I kak im nije jasno da ak mi se pleviše plibliže dok pličaju ja ih nevidim jel su mi pleveliki i smldi im iz usta, i da možda zato plakim, a ne zato kak to mamica misli, što imam glčeve, tempelatulu, svrbi me koža, pokakan sam, zima mi je vluče mi je i slično!! Ja još nemrem pličat, pa sve kaj osjećam moram reć tak da se rasplakim!! I da one njihove gu gu- ga ga, meni nisu zabavne i da ja tak ne pličam!!! Kad ja nalastem onda ću ja fino njima prdit u obraz, kad će htjet fino spavat onda ću ja njima kozjim meketanjem pjevat:'' ti si mala beba, šta ti tleba, tlebaju ti pelene, crvene i zelene'' (ono, doblo jutlo!! Pa ja sam beba nolmalno da mi tlebaju pelene, to koda ja njima pjevam: ''vi ste velki ljudi, šta vam tleba, tlebaju vam gaćice....''), pa onda kad će oni na mene vikat zašto idem van i di sam bijo sinoć, ja ću njima fino gugu-gaga, bubu-beeee. Kad će oni to skužit ljudi moji?? Daj im lecite nekaj!!

I tak smo vam se mi stalno dlužili i to, oni meni dosađivali, kad eto ti nove godine! E to je bilo cupel! Tuuuulum! Tatica je reko da smo mi imali najmanji i najjeftiniji parti u državi na kojem je bili najsupel! Imali smo temacku večel.... joj zakonj, onak, joj, svi smo se obukli ko za disko... zakon! I slušali smo disko muziku i plesali, i imali smo disko kuglu koja mi je najsupel, puno svjetli i blješti i to mi je zabavno gledati! Tatica je pokazivao kak on misli da se supel pleše, pa smo onda on i ja plesali valcer korake u trostluko blžem litmu na disko muziko, to je bilo stlašno! Pa su tatica i mamica postali kak se to kaže...hm...jo semtimnimalni, sentimentalni, pa pličali kak im je supel bila godina, buci buci, gugu gaga, a meni dosadno, joj! Onda sam zaspajo, pa neznam kaj je bilo u međuvlemenu, ali i mamica je zaspala, ali sam se ja plobudijo dvije minute do pola noći, a onda jooojj!! Vatlomet!!!! To vam je supel, puca i svjetli i supel, pa smo pili čampanjac, ja kloz mljeko, i nije mi baš fino, ima mjehuliče, pa me to glebe za grlo! I opet su me ljubili, navlačili, i tako... Onda mi je bilo dosadno pa sam zapajo....

Joj i sad sam umolan, kasno je a ja sam mali bebo pa idem pavati. Uglavnom ovo je plvi dijo pliče o plvih mjesec dana mog malog života, o događajima od kad se nismo čuli! Sljedi nastavak, ublzo... NOVE SLIKICE, svega ovoga možete vidjet tu ljevo, ono kaj sam vam leko nekaj kliknete pa eto meeee!! E,da, dobijo sam i nadimak, molim vas zoviu me MIŠO!!! Pa jel vi to možete vjelovat. I onda se tata čudi kad ga lupim šakom u nos, pa da vidim njega kak bi lupo da ga zovu Mišo. Mamica kaže da je to zato kaj sam ja njen miš mali, e pa dlaga mama ja sam tvoja beba a ne miš!!! A tatica kaže da kad plakim onda zvučim ko kad neki Mišo Kovač pjeva! Zamislite kak bi to bilo da sam stvalno Mišo Karan, kližanac Miše Kovača i Gorana Karana! Joj mene....

Da vas ne gnjavim više... noć... ljepo spavajte...