< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Smisao života jedne obitelji, sasvim obične, ali meni jedine!
Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

online


Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Knjige koje volim i preporučam svima:
-nabrajam bez reda kako mi padne na pamet i dopisujem kad pročitam nešto zanimljivo:

Save Karyn
Sve što se čini ludim u sasvim običan dan
Što je muškarac bez brkova
Ljubav na posljednji pogled
U hladu Sassafrassa
Miss Julia
Bridget Jones - Dnevnik
Bridget Jones - Na rubu pameti
Slatki zalogaj
Mama Leone (i sve knjige Miljenka Jergovića)
Zašto sam vam lagala
Tri posleratna druga (i sve Balaševićeve knjige i pjesme)
Kao voda za čokoladu
Dadilja
Posljednja prilika
Lubenica ( i sve knjige Marian Keyes)
Bujna mašta OLivie Joules

Muzika i Filmovi
Muzika:

- od domaće glazbe ustvari ne slušamo baš puno toga, ali ako moram, izdvojila bi:Edo Maajka, Shorty, Gibboni, Toni, Nina, Oliver, Bolesna braća

- volimo exYu rock: Dugme, Azra, Čorba, Bajaga, Idoli, Bombaj Štampa, Balašević (nije rock ali je the best)

- od zapada volimo sve što je trenutno hit (Klinac sluša sve pa slušamo i mi!)

- ne slušamo baš nikad turbo folk, ali dobar sevdah i tambure su zakon, a cigani hrana za dušu



Filmovi:

- u zadnje vrijeme gledamo dobre (stare) i sve bolje (nove) filmove domaće (čitaj exYu) produkcije, a sve manje američkih isfuranih i nametljivih kino hitova.

Preporuka (ide po sjećanju i dopisujem kad pogledam koji novi):

Kad narastem biću kengur
Mali svet
Jesen stiže dunjo moja
Crveni kamion sive boje
Lemony Snicket: niz nesretnih događaja
Konjanik
Život je čudo ( i svi Kusturičini)
Profesionalac
Zona Zamfirova
Duga mračna noć (i svi Vrdoljakovi)
Maratonci trče počasni krug
Balkanski špijun
Ko to tamo peva
Tko pjeva zlo ne misli

Svevremenski (kultni) meni najdraži:

Kum - trilogija
Bilo jednom u Americi
Sjaj u travi
Forrest Gump
Kosa
Amadeus
Psiho
Ptice






Mali svijet
24.09.2005., subota
Bijeg...

Neznam kako vi, ali ja u zadnje vrijeme moram bježati od ljudi.
Uvijek je to bilo tako da su me voljeli u društvu. I na poslu, i u školi, i doma, i svugdje gdje dođem. Valjda imam tu facu koja je ljudima, simpatična, ili neznam kaj je to. Ne samo da se rado druže samnom, nego mi povjeravaju svoje najiintimnije tajne.
Do sada nisam imala problema nositi se s tim. Moja najbolja prijateljica kaže da ja znam slušati kao nitko na svijetu. To je istina.
Imam tu sposobnost uživjeti se u tuđe probleme kao da su moji. Baš osjetim emociju onoga ko priča. Nekad me iznenadi kako mudre savjete za druge izvalim preko usta.
Sve bi to bilo lijepo kad ja nebi bila već pomalo umorna od svega toga. Stalno mi zvoni telefon, moram popiti kavu s ovim i onim, javiti se trećem nekome, posjetiti četvrtog. Odgovarati na pitanja: "Pa gdje si ti?" i "Kad ćeš imati malo vremena da se vidimo?"
A ja bi samo htjela biti doma s mojim dečkima. Gledati televiziju, čitati knjigu, spavati. Odmoriti se od ljudi.
I to i činim. Stišam telefon, zaključam vrata i ne otvaram nikome. Uživam u tome. Briga me kaj je došla rodbina iz Italije, kaj Ivana očekuje da se vidimo, kaj mi SVI imaju nešto važno za reći, kaj se D. i M. možda rastaju i ona bi htjela samnom pričati o tome.
Kasnije imam malu grižnju savjesti zbog toga.
I stvari se nagomilaju. Jer ja ću svakako morati odraditi rodbinu iz Italije, naći se s Ivanom, saslušati M. o problemu sa D., plus još sto takvih koji će se generirati putem.
Ali ne danas. Danas sam noj s glavom u pijesku...
- 12:49 - Ispeci pa reci... (3) - Štampaj! - Linkaj!

<< Arhiva >>