< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Smisao života jedne obitelji, sasvim obične, ali meni jedine!
Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

online


Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Knjige koje volim i preporučam svima:
-nabrajam bez reda kako mi padne na pamet i dopisujem kad pročitam nešto zanimljivo:

Save Karyn
Sve što se čini ludim u sasvim običan dan
Što je muškarac bez brkova
Ljubav na posljednji pogled
U hladu Sassafrassa
Miss Julia
Bridget Jones - Dnevnik
Bridget Jones - Na rubu pameti
Slatki zalogaj
Mama Leone (i sve knjige Miljenka Jergovića)
Zašto sam vam lagala
Tri posleratna druga (i sve Balaševićeve knjige i pjesme)
Kao voda za čokoladu
Dadilja
Posljednja prilika
Lubenica ( i sve knjige Marian Keyes)
Bujna mašta OLivie Joules

Muzika i Filmovi
Muzika:

- od domaće glazbe ustvari ne slušamo baš puno toga, ali ako moram, izdvojila bi:Edo Maajka, Shorty, Gibboni, Toni, Nina, Oliver, Bolesna braća

- volimo exYu rock: Dugme, Azra, Čorba, Bajaga, Idoli, Bombaj Štampa, Balašević (nije rock ali je the best)

- od zapada volimo sve što je trenutno hit (Klinac sluša sve pa slušamo i mi!)

- ne slušamo baš nikad turbo folk, ali dobar sevdah i tambure su zakon, a cigani hrana za dušu



Filmovi:

- u zadnje vrijeme gledamo dobre (stare) i sve bolje (nove) filmove domaće (čitaj exYu) produkcije, a sve manje američkih isfuranih i nametljivih kino hitova.

Preporuka (ide po sjećanju i dopisujem kad pogledam koji novi):

Kad narastem biću kengur
Mali svet
Jesen stiže dunjo moja
Crveni kamion sive boje
Lemony Snicket: niz nesretnih događaja
Konjanik
Život je čudo ( i svi Kusturičini)
Profesionalac
Zona Zamfirova
Duga mračna noć (i svi Vrdoljakovi)
Maratonci trče počasni krug
Balkanski špijun
Ko to tamo peva
Tko pjeva zlo ne misli

Svevremenski (kultni) meni najdraži:

Kum - trilogija
Bilo jednom u Americi
Sjaj u travi
Forrest Gump
Kosa
Amadeus
Psiho
Ptice






Mali svijet
16.09.2005., petak
Šoooopiiiiiiiing iz d best! Oooo jes!

Poštovani osobni bankaru!

Ovim putem želim vas izvjestiti da sam danas uživala u razularenom šopingu.
Žao mi je što ćete primjetiti da sam istovremeno strašno opteretila moje račune na karticama, tekuće račune, čekovne knjižice i tome slično.
Ne znam hoćete li razumjeti moje razloge, ali vrijedilo je svake potrošene lipe. Kratki rezime:
Sasvim nevino sam napustila jutros svoj topli dom s namjerom da Klinca odbacimo u školu, pa popijemo kavicu u jednom od lokalnih kafića Supermuž i ja.
U susjedstvu se otvorio jedan stari - novi (netom renovirani) šoping centar, pa smo prošli samo da vidimo kak to sad izgleda.
Čujte, šta da vam kažem. Izgleda mrak.
Svega ima, a još danas i sutra je 10 posto popusta na svu kupljenu robu.
I tako.
Prvo sam snimila jednu lotto trenirku. Pamuk 100%. Gornji dio na cif s kapuljačom. Bijeli. Donji dio tamno plavi s crtom. Taman kako treba da mi malo smanji noge i guzicu. Odmah mi se dopala. Oprezno sam joj prišla, kunem se da jesam. Evo, nek vam Supermuž kaže ako meni ne vjerujete.
Strah me bilo pogledati cijenu, jer kad zine na mene cifra neka, ja se ciju ciju, odmah povučem.
Kad tamo cijena kućni ljubimac. SAMO 489 kn. Pa, mislim, to je izuzetna prilika. Ispod 100 eura takvu nebum našla. Probam. Kupim. Platim. Šta me gledate? Šta bi vi napravili da ste na mojem mjestu?
Jebote, vi bankari k'o da nikad ne kupite ništa. K'o da nosite nečiju staru robu. A svaki put kad dođem u banku sve ste uvijek sređene pic-pic. Od glave do pete.
Zato ne bulji i slušaj me dalje.
Na dječjem odjelu sam se vraćala dva puta na blagajnu. To je fora jer onda mi ne vrišti na jednom slipu ogromna cifra, nego imam dva manja slipa pa mi je lakše se s tim nositi, a i vama, vjerujem. Prvo smo kupili Klincu neki prsluk i jaknicu od flisa, sad za jesen, lude boje i dezena. Cijena prijateljska. Sve skupa 200 kuna minus 10% znači 180 kuna. Sad mu nemoj kupiti. Pa nemam sto djece. Samo jednog sina. I tu Supermuž spazi zimsku jaknu za Klinca, ono super, s kapuljačom, šminka, pernata, topla, frajerska, samo 350 kuna minus 10% je 315 kuna. Gle, treba mu jakna, a ova je mrak, a još k tome u ponedjeljak više nema popusta, pa kaj se tu ima čekati. Bolje danas nego sutra.
Mislim, sviđa vam se valjda da sam ušparala tih 10%.
Nebi ja inače da nije tog popusta.
Sad je bio problem, jer Supermuž nije baš niš dobio, pa smo zapalili u King kros. Muvali se, ali već nam je bilo muka od kupovine i robe. Isprobavao je neke jakne, hlače, prsluke i svašta, ali nije mu baš bilo 100% pa je odustao i kupio si samo jednu knjigu u algoritmu za 65 kuna. Skromno.
Onda smo u samoposluzi kupili ručak, popili kavu u kafiću i u podne smo već bili doma.
I taman je Klinac došao iz škole.
Danas je super dan. Nećete mi valjda pokvariti vi iz banke. Cijelu plaću vam svaki mjesec ostavljam. Sjetite se toga, molim lijepo.
Molim? Kakvom minusu, gospođo? Ja nisam u minusu.
Vi ste u minusu. I vaša banka je u minusu od onog dana kad ste mi uvalili sve te "pogodnosti", pakete, kartice.
U minusu ste vi jer bolje da sam ja vama dužna nego vi meni.
Bolje da ja trošim vašu lovu nego vi moju.
I u minusu ste jer vama fali love a ne meni. Ja te novce nisam nikad ni imala. Uvijek su bili vaši.
Pa pazite malo kome posuđujete. Ja vam to nemam od kud vratiti, vi to dobro znate, a gurate mi svejedno sve veće i veće dozvoljene kredite. Ali hu kers? Aj dont! Problem iz ol jors.
To je isto ko kad me carinik na povratku iz Italije pita imam li što za carinu. Za carinu?!? E, pa žao mi je za carinu nemam ništa, ali sebi sam stvarno svašta kupila...

Hvala na razumjevanju i strpljenju.
S poštovanjem,

Mali svijet


- 13:37 - Ispeci pa reci... (4) - Štampaj! - Linkaj!

<< Arhiva >>