< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Smisao života jedne obitelji, sasvim obične, ali meni jedine!
Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

online


Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Knjige koje volim i preporučam svima:
-nabrajam bez reda kako mi padne na pamet i dopisujem kad pročitam nešto zanimljivo:

Save Karyn
Sve što se čini ludim u sasvim običan dan
Što je muškarac bez brkova
Ljubav na posljednji pogled
U hladu Sassafrassa
Miss Julia
Bridget Jones - Dnevnik
Bridget Jones - Na rubu pameti
Slatki zalogaj
Mama Leone (i sve knjige Miljenka Jergovića)
Zašto sam vam lagala
Tri posleratna druga (i sve Balaševićeve knjige i pjesme)
Kao voda za čokoladu
Dadilja
Posljednja prilika
Lubenica ( i sve knjige Marian Keyes)
Bujna mašta OLivie Joules

Muzika i Filmovi
Muzika:

- od domaće glazbe ustvari ne slušamo baš puno toga, ali ako moram, izdvojila bi:Edo Maajka, Shorty, Gibboni, Toni, Nina, Oliver, Bolesna braća

- volimo exYu rock: Dugme, Azra, Čorba, Bajaga, Idoli, Bombaj Štampa, Balašević (nije rock ali je the best)

- od zapada volimo sve što je trenutno hit (Klinac sluša sve pa slušamo i mi!)

- ne slušamo baš nikad turbo folk, ali dobar sevdah i tambure su zakon, a cigani hrana za dušu



Filmovi:

- u zadnje vrijeme gledamo dobre (stare) i sve bolje (nove) filmove domaće (čitaj exYu) produkcije, a sve manje američkih isfuranih i nametljivih kino hitova.

Preporuka (ide po sjećanju i dopisujem kad pogledam koji novi):

Kad narastem biću kengur
Mali svet
Jesen stiže dunjo moja
Crveni kamion sive boje
Lemony Snicket: niz nesretnih događaja
Konjanik
Život je čudo ( i svi Kusturičini)
Profesionalac
Zona Zamfirova
Duga mračna noć (i svi Vrdoljakovi)
Maratonci trče počasni krug
Balkanski špijun
Ko to tamo peva
Tko pjeva zlo ne misli

Svevremenski (kultni) meni najdraži:

Kum - trilogija
Bilo jednom u Americi
Sjaj u travi
Forrest Gump
Kosa
Amadeus
Psiho
Ptice






Mali svijet
07.09.2005., srijeda
Svijet knjige ili...

Učlanila se ja jednom davno (čitaj 1991.), ničim izazvana, bez pravog razloga (osim želje za dobrom knjigom, radi čega danas hodočastim u knjižnicu), dakle sasvim nevino se ja, jeli, učlanim u taj klub. Svijet knjige. Jedina mi obaveza bila kupit knjigu svaka tri mjeseca. Pa dobro, to ionako manje više činim. Fino ti ja bila član, miran, dobar, redovan. Uvijek bi nešto našla što bi mi bilo zanimljivo, ili klincu ili Supermužu. I tako godinama. I zasiti se čovjek s godinama takvih klubova. Postane ti glupo. Naslovi stalno isti, pomalo mi nezanimljivo, a i kupila sam dosta toga, pa reko idem ti ja odavde.

Ali teško ti nekako prekinut dugu vezu ma koliko glupa i zamorna bila.

Kad počele me zvati neke babe, da se bliži rok do kad moram naručiti knjigu, pa nek se ja odlučim, pa će me ona nazvati za pola sata. I ja ti ko dobro dijete, vrtim taj katalog, preturam i nađem nešto pa naručim. Kad za tri mjeseca opet zove baba. Pa, reko, gospođo, malo me inkomodirate, imam ja sad druga posla, pustite vi meni da ja naručim kad i šta ja hoću. Dobro, doviđenja - doviđenja. Kad zove opet sutradan,a ja odlučila da se ne javljam na taj broj. Zvalo od 9 do 18 sati ravno 32 puta. Jebote! Ne'ko ima strašan pos'o. Baš me zanima koliko je plaćena baba zadužena da me zove čitav dan i ko ju za to plaća. Naručila ja preko neta taj put. Ali kad me ovaj mjesec opet nazvalo, tako mi se dig'o tlak, da bi razbucala babu ko svinja masnu krpu, samo da mi je bila pri ruci. Baba. Krpu imam.

Definitivno odlučim se isčlaniti. Nazovem tamo. Dobar dan - dobar dan. Ja bi se ispisala, pa recite što moram napraviti. Ništa veli žena, samo nam pošaljete mail i to je to. Fino. Vidiš ti. Odma pošaljem mail i veselo se oprostim od knjižnog kluba.

Nije prošlo par dana zove opet baba. Ostavi mi kilometarsku poruku na sekretarici, da ja nisam za ovo tromjesečje naručila bla bla bla bla, trkelj, trkelj, truć, truć, srać, srać, od kraljevića Marka i konja Zelenka...
Nazovem. Gospođo, reko, jeste normalni vi tamo. Poslala vam mail ko čovjek, da neću više vaše knjige, jer me iritirate na telefonu svaki čas. Sjaši mi više tamo sa žice, neću tvoju knjigu, jebala te knjiga, da te jebala, i nemoj da ti padne na pamet da me ikad više zovneš na moj telefon i trkeljaš mi na mojoj sekretarici gospođo, jer ću svakako u tom slučaju popizdit generalno. Oprostite, ništa, doviđenja.

Rekoh bravo sama sebi, protrljam dlanove, i mislim definitivno su sad shvatili, nema više šanse da me nazovu. Fala Bogu.

I nisu. Mislim, nisu zvali. Stiglo danas pismo. Poštovani bla bla, da će mi prekinuti članstvo tek s 1.1.2006. i da ja do tada moram (pazi termina - MORAM?!?) obaviti još dvije kupnje.
Pa meni muž nije reko da moram ostati s njim u braku još dva tromjesečja, na poslu ti je otkazni rok mjesec dana, iz banke se ispišeš kad poželiš, ali ne iz Svijeta jebene knjige. Ne, ja moram, pazi, moram!!! Jebote, to je rat. Do istrebljenja.

Poštovani Svijetu kretenske knjige, ništa ja ne moram, a najmanje raspredat s tvojim babama o tvojim starim i sjebanim naslovima. Skinite mi se više s kičme, pročitala sam vas do kraja!

p.s. poruka za babu:jebote ova moja akvarijska ribica je od tebe pametnija utoliko što manje priča, a šutnja je zlato gospođo!
- 00:49 - Ispeci pa reci... (5) - Štampaj! - Linkaj!

<< Arhiva >>