Novi izlet u prirodu ponovo sam našla cvijeće - mali od palube - Blog.hr Novi izlet u prirodu ponovo sam našla cvijeće - mali od palube - Blog.hr

Photobucket

Find A Lawyer
Find A Lawyer Counter


Photobucket


VELIK JE ČOVJEK ONAJ KOJI NE IZGUBI SRCE SVOGA DJETETA
(tako sam sretan što sam baš ja tata tvoj)



S koliko nježnosti,

opreza, ljubavi,

otac nosi svoje

novorođenče!

Čudo ljubavi..

a nikad nije

vjerovao u čuda.

Photobucket


Sada jos nisam ostario, a kada me budeš vidjela takvoga, budi strpljiva samnom
i pokušaj me razumjeti.

Ako se zaprljam u vrijeme ručka i ako se ne mogu sam odjenuti, budi
strpljiva.

Sjeti se sati, koje sam potrošio, dok sam te tome naučio.

I ako u razgovoru ponavljam iste stvari uvijek isponova, nemoj me
prekidati. Saslušaj me!

Kada si bila malena, morao sam ti istu priču čitati uvijek isponova, prije no
što si utonula u san.

Ako se ne budem želio kupati, ne ismijavaj me i ne vrijedaj.
Sjeti se kako sam te morao loviti i izmišljati tisuću razloga, da bi ušla u
kadu.

Kad opaziš moje nepoznavanje nove tehnologije, daj mi vremena i nemoj me
gledati s podsmjehom na licu.

Ja sam tebe naučio mnogo stvari:
pravilno jesti, pravilno se odjenuti, suočiti se sa životom.

Ako nekad u razgovoru zaboravim ili izgubim nit razgovora, daj mi malo
vremena, da se prisjetim. I ako mi to ne pođe za rukom, nemoj se
uznemiravati.

Nije mi najvažnija stvar na svijetu naš razgovor, već to, da sam s tobom i
da me znaš poslušati.

Ako ne budem želio jesti, nemoj me prisiljavati da jedem.
Sam znam najbolje, kada mi je hrana potrebna, a kada ne.

Kada mi umorne noge više neće dozvoljavati da hodam, pruži mi ruku.
jednako kao što sam je ja pružao tebi, kada si radila prve korake.

I ako ti jednom kažem, da više ne želim živjeti, da želim umrijeti,
ne ljuti se na mene. Jednoga dana ćes razumjeti.
Pokušaj shvatiti da se u starosti ne živi, već se preživljava.

Jednom ćeš spoznati, da sam ti unatoč svim učinjenim pogreškama, želio samo
najbolje i pokušao sam te pripremiti na putovanje života.

Ne žalosti se, ne ljuti se i ne osjećaj se bespomočna, kada me budeš gledala
pored sebe takvog. Budi pored mene i pokušaj me razumjeti i pomoći mi.
isto kao što sam ja pomagao tebi, kada si počela živjeti.

Budi mi oslonac, pomozi mi zaključiti putovanje s ljubavlju i strpljivošću.
Vratit ću ti osmjehom i neizmjernom ljubavlju, koju sam oduvijek čuvao za
tebe.

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Komentari On/Off

Linkovi

Blog.hr

Imagesack.us

Photobucket

Što bi Katia na to rekla?

Srećom ne zna još ni čitati ni pisati

Tko zna što si ta djeca misle?


Photobucket

Ma kao da je važno misliti..

Važno je voljeti i osjećati..

Gledaj...........savršena,

prelijepa, usta, uši, oči,

bucmaste nožice.

Stisnute ručice prijete svijetu..nut

05.09.2007., srijeda

Novi izlet u prirodu ponovo sam našla cvijeće

Ne mogu ja bez zemljanih radova, nedostaje mi bakin vrt.


Ali to nije razlog da vam ne darujem cvijet, jer je lijep i nježan kao dijete i ima se zašto voljeti.

Photobucket - 14:01 - Komentar (1) - Print -
  • Photobucket