mali iz Metkovića

petak, 01.12.2006.

Puno novih vijesti...

Bok!wave
Evo mene!wavewave
Nisam se javljao dosta dugoyes,bilo je obaveza puno i događaja novih...
Idemo po reduyes.
Prošli mjesec(11.mjesec)jedan petaš se htio sa mnom tućiburninmad.Sve ću ispričati.Ja se vraćam sa tjelesnog mrtav umorancool jer smo imali neke vježbe za koje nisam čuo niti vidio,a bile su teškebang.
I izlazim ja iz dvorane kad on (čitaj dalje mali) gurne mene niz stepenice i kaže:Makni se!
Šta makni se burninmadburninmadja u sebi i dočekah se na noge kad me gurnuo i nastavih dalje ne želeći se onako isrpljen prepirati i svađati sa njim.Jedan njegov prijatelj baci mu loptu da je uhvati,videći da lopta ide prema meni izmakao sam se.Lopta je preskočila Malog i otišla u školsko dvorišterofl.
A vidi debila!yes,zaderao se i pogledao prema meni,ja šuteći nastavih dalje.
Nakon par metara dotrča on do mene i kaže:
Kome ti psuješ oca!?,
Ja zbunjeneek zaderao se na njegablabla:
Neću se tući,pusti me na miru i ajde ća!On me nato udari nogomu stražnjicu.Poludio sam i otišao domamadburninmadpuknucu.
Sutradan poslije nastave došao sam do njega i pitao ga:Jeli imaš problema?naughty,on se nato počeo smijatismijeh.
Gurnuo sam ga svom snagom i udario je o stup,došao je do mene i išao me udariti šakom po glavi,izmakao sam serofl i išao ga udariti šakom i zaustavio sam šaku prije udarca u liceyes.
Ostao je šokiran što sam zaustavio šaku.
Oćeš me zezat više?pitao sam ga
Neću! i otišao je.
Nakon toga ga je istukao jedan moj prijatelj jer ga je išao udariti šakomyes.
Dobio sam brončanu medalju na natjecanju iz tae-kwon-do-a.smijehsmijeh
Dobio sam ljubimca zamorca,nazvao sam ga Šime.smijehsmijehparty
I to je kratak sažetak prošlog mjeseca.partyroflyes
Puno pozdrava!mahmahwavewave

- 14:28 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

2007/05 (1)
2006/12 (1)
2006/11 (1)
2006/10 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • ja sam mali Ante,toliko da znate....

Linkovi

  • Free Web Site Counters