< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (8)
Listopad 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Evo jedne slike... ova slika odgovara na pitanje jesmo li mi "streberi"... uvjerite se sami...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo je blog ko svaki drugi... imali smo prije jedan al smo ga izbrisali.. a ni ovaj nece dugo opstat.... Tko god dode na ovaj blog je debil, jer bezveze gubi vrijeme... Pušite kurac. partysmokinparty


TRAVARI:
PIVOPIJE
Pijanatera
JEBI MEEEEEEEE
Matko i Lovro
Pijane pizdeeee
Šole
Zločeste cureee=))

Jebeni debili:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
KUSTEzubo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nehaj...nut

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Franko...partyparty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Roki...naughtynaughty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Paljozalivenzalivendead

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ante...smokin

...
smegded.uuuu..uuu..
...ima nas jos...








Jebote kol'ko vas ima!!

flash logo design
Hit Counter

nedjelja, 18.03.2007.

ništa posebno...

Ovu subotu nismo odmah išli na deltu nego smo odlučili ić u Alien,tamo cugat i gledat tekmu...dogovorili smo se u osam i pol da cemo svi bit tamo..kad sam doso ispred Aliena sreo sam Franka,Rominu i Niku...ušli smo unutra a tamo rulje kolko oćeš..bili su tu Zubo,Smole i još puno poznanika...kasnije su još došli Roki,Nehaj i njihove potencijalne cure-Barbara i Ira...ja sam odlučio pridružit se Zubotu u ispijanju naseg najdražeg alkohola-pive normalno...party...i ugl. nama nije bilo loše,al sam siguran da je Nehaju bilo bolje kad je iso Iri "pokazat" nasu skolu...smijeh...i tako je zavrsila tekma,a mi smo svi krenuli na deltu jer smo culi da ima poznatih...kad smo došli tamo su bili neki iz sušačke-Matea,Petra i Crni,i još neki iz naše škole-Sara i...ne sjećam se...tamo je došo Ante koji nije mogo doć prije zbog obaveza...pičke su sve popili tako da smo mi dobili KURAC....,al bez obzira na to bilo nam je ok...ja sam na kraju išo otpratit moju ex curu Mateu na bas...i to je bio kraj mog izlaska koji i nije bio baš nešto...no...

Ae ljudi pozzz do sljedeće subote....wave...Paljo

[EDIT: OBAVJEST- evo vako, ove sub planiramo doc u sto vecem broju na deltu. Dodite svi vi koji ovo procitate, nema veze ako nas znate ili ne, jer ove sad subote 24.03 cemo napravit izlazak za pamcenje (zadnja subota pred Torinodead) Budite u 8.30 na delti di cemo se napit i onda kasnije svi BEZ IZNIMAKA u tocku. Dakle Paljo, Nehaj, Roki, Nika, Romina, Ante, Emanuel, Franko, Ira, Barbara, Crni, Smole, Šole, Zubo, SINDO, ovi iz sušačke,onda oni iz pičke materine i ostali... ugl. ima da se nacrtate!! ...idemo na Deltu nered praviti...yes Toliko za sad od menecool]



| komentari (101) | print | # |

<< Arhiva >>

0