Home

malia from ibiza

03.01.2007., srijeda

GUAT HEPEND?


Iliti what happened na eshpanjolskomengleskom???

Hepend puno stvari… Sad kad vidim da sam zadnji put pisala tretjeg drugog, eto vech proshle godine…(ups, btw, Sretna Vam dvijetisucheisedma!!!)… dogodilo se dosta toga.

Iminentno poslije zadnjeg, sad vech predpredzadnjeg bloga, dobila sam permanentne papire shpanjolske mi zemlje, neimanje kojih me je toliko grizlo da se nije moglo bit u mojoj blizini… Ondak sam to propisno i proslavila na polu balkanski vadechi bakanalije svih svjetskih porijkala nebi li se narod lijepo obzhdro I opio, i onkdak malo I shpanjolski s izlaskom u pachu do osam u jutro. Samo se sjecham da sam zavrshila sjedechi na stepenicama s glavom u rukama da su me redari ishli kao micat jer se to ne smije radit. Hvala bogu tu je bio bratich, pozamashni bivshi vaterpolist koji mi je pomazo ustatse prije nego li ga je nabrijani Borjamari iz Madrida neuspjeshno nagovaro da idu na kurve.

Ondak, ne nakon dizanja sa stepenica, nego nakon tih papira u rukama pocheh trazhit posao. Da… to je bila rapsodija za sebe… Mladolika djevojka od cca 30 godina trazhi posao… Pricha pet jezika…nema iskustva…bila je pro haklerica dugi niz godina…ima studij...jesam li napomenula da pricha pet jezika?
Da razjasnim stvari. Biznisa na jebici nema. Ili radis u ugostiteljstvu ili si prodavachica jer uredski tip poslova se broji na prste. Aha, ima i trecha opcija, imash svoj biznis…Ok to mozhda u nekoj buduchnosti jer nisam ni za prodavachicu ni za ugostiteljstvo (ovo zadnje mozhda chak i bi… ali samo u nekoj dekoraciji…ma kuhala bi ja isto, to obozhavam, al samo pri pomisli da se znojim pripremajuchi ko zna koji po redu meal… fuj, sigurna sam da bi pochela pljuvat ljudima po hrani i kamuflirat dlake s trepavica u smjesu za pohat meso).

I tako ja bez ijednog posla jedan dan... a vech sljedechi imam 2. Naime nazove me frend (poslovi se ko u svakom ciganluku, pa i u shpanjolskoj, najbolje dobivaju preko shtele, ono shto izadje u novinama vech je potvrdjeno da nitko neche!!!) i kazhe: osh ti radit samnom? I kad ja kazhem ochu, nazove josh jedan i njemu isto kazhem da mozhe…

I mislim si: Fino si se usosila, pochetak petog mjeseca, pochinje sazona… a ti s dva posla…pa kako chesh na partije i plazhu (a kamoli na jedrenje) sa 65-70 sati rada tjedno i bez ijednog slobodnog dana do 31. 10.???

…nastavlja se…

Isprintaj

<< Arhiva >>