Home

malia from ibiza

03.02.2006., petak

A Obiteljski Choek Bio...

Jutros...

Ja teturam kroz stan prema kuhinji, na to se naglo otvaraju vrata frishkoobrijanog cimera s poklichom...

Ufatili su Antu*** kako shvera koku!!!

Ja: Ko je Ante?
Cimer: Znash onaj shta stalno dere po gintonicima u nashoj lokalnoj birtiji...
Ja: Aaaaaaaaaaa, onaj Ante... shta je radio?
Cimer: Ma znash to je onaj shta je radio na brodovima, a sad je djelomichni vlasnik agencije...
Ja: Aaaaaaaaaaa, pa je mislijo da njega neche provjeravat???
Cimer: A valjda...
Ja: Nego s kolko su ga uvatili?
Cimer: 3 kile..
Ja: Samo? Pa shta nije vishe probechario??
Cimer: Pa valjda je, nije mu to valjda bio prvi put?
Ja: A ko to zna?
Cimer: Ako je svaki mjesec tri kile chiste koke shvero, dobru je slamu namlatio...
Ja: A valjda je...nego...nikad nebi za njega rekla da to radi...mislim ima dionice u toj tvrci...i nije bash da mu je loshe u zhivotu...
Cimer: A pohlepa chini svoje...
Ja: Da, al, nije mi on tip za to, onak mali i debeli, mislim, ima love, kad ga vidish takvog eventualno ga vidim na koki i na kurvama, a bash da dila na veliko...Nego, oche on u zatvor?
Cimer: Jok, prvi put neshto skrivio...
Ja: Jebemu...A obiteljski choek bio...

*** Names have been changed to protect subject´s identity!

Isprintaj

<< Arhiva >>