Home

malia from ibiza

02.01.2006., ponedjeljak

Dvije Situacije...



Situacija Broj Jedan

...negdje oko Lisinskog...

JA: Gle kak nema puno snijega na Sljemenu!!!
Udata Prija (koja naime trazhi preimenovanje u originalniji nick): Kak to mislis?
Ja: Pa vidi se drveche al se ne vidi nish zeleno...
Udata Prija:Ti fakat nisi normalna, zeleno drveche ochekujesh zimi...
Ja: ?!?
Udata Prija: Pa koje je drveche zeleno po zimi?
Ja: Npr. ovaj bor lijevo od nas!
Udata Prija: Aha, joj da....

Situacija Broj Dva

...u nekoj birtijetini...

Ja: Di chesh za Novu?
The Normal (inache experimentalni frend i slobodni umjetnik): Didjejam u Beogradu...
Ja: Guba... Si vech bio?
The Normal: Da, ko klinac...
Ja: E to je velegrad, avenije, zgradurine, pokraj bidjija, zg je ko selo...
The Normal: Da, sjecham se, znash ishli smo busom kroz grad prema Bijeloj Kuchi i fakat je ta arhitektura krasna...
Ja: Bijeloj Kuchi?!?!?!?
The Normal: Da, znash ono di smo ko pioniri ishli odat pochast Titu...
Ja: A di si ti odavo pochast Titu, u Bidjiju ili u Disiju???
The Normal: Hmmm, da... U Kuchu... chega onog?
Ja: Cvijecha?
The Normal: Aha, da...


Od mene iz Zagreba, svima vama, sve najbolje u Dvijetisucheshestoj s pregrsht pusa!!!:)))

Isprintaj

<< Arhiva >>