Home

malia from ibiza

26.11.2005., subota

Pa Kaj je Zhichbo Vech Tako Blizu???



Je, duchani su vech krcati posebnim exponatima prepunim shampanjca, turrona (shpanjolskih bozhichnih slastica) a i poneka palma vech nochu svijetli...Da, na Jebici je to sinonim bozhichnog drvca, ozhezhi stari lampione na palmu i nesh ti bozhichnog ugodjaja...

Uvijek se ja nekako uzhasavam tih praznika... Moje drushtvo je takva katastrofa shto se tiche neke organizacije da me to tako zhdere...nemrem vam ni opisat... Ja vam u tu Hrvatsku idem dvaput godishnje u prosjeku, jedan od ta dva, naravno za Zhichbo...Meni je rochkas dvajsdrugog, neudatoj priji dvadesetog, a udata prija je eto prekjucher proslavila i svoj... Istina, prije jedno chetri godine su mi organizirali tako jebeni party, surprise party, prvi u zhivotu... da sam se plakala od sreche... Hrpetina shkvadre, klope, sve okicheno, dj, razglas, susjedi, policija, the whole schabang...znate i sami kak to ide...al stho se tiche neke ovak organizacije Bozhicha ili Nove Godine...to je mom drushtvu ispod nivoa...

Ovako inache sredinom jedanaestog mjeseca krechu nashe spike prek telefona...

Ja: A kaj chemo za Bozhich?
Neudata Prija: Bozhich? Daj me nemoj, pa vech si pochela...Pa to je taaak daleeeeko, kaj ja znam kaj chemo...nekaj chemo...
Ja: A za Novu Godinu?
Udata Prija: Ma daj Malia, pa kaj ne slushash Neudatu Priju, pa to je josh dalje...

Oko 20.12.

Ja: Neudata Prijo, Sretan ti Rodjendan!
Neudata Prija: Senkju... (cvate)
Ja: Kak si?
Neudata Prija: U kurcu...
Ja: Kaj chemo za Bozhich?
Neudata Prija: Nemoj me jebat Malia, u kurcu sam jer sam navrshila x godina, nekaj chemo...

24.12.

Ja:Nego, ochemo mi ich nekam lokat?
Svi: Aha
Ja:Kam? Chula sam da ima neki party tu i tu...
Fuel Boy (inache muzh od udate prije): Ma jebi se Malia, tamo idu samo kapitalisti, tamo nema shanse... Sad si doshla s Ibize i mislish da mosh dirigirat... E nemozhesh!!!
Oneeyed Jack (inache chkode od neudate prije): Ma pustite Maliju, doshla je i sva je zheljna svega... a bash bi mogli nekam...Na primjer tu i tu???
Udata Prija: Chula na Stojedinici da nema vishe karata...
Neudata Prija: A u kurac, kaj chemo sad? Ja tam i tam neidem, radje cu bit doma!
Ja: Ma gonite se u kurac, mogli smo ich tam i tam, da smo htjeli razmishljat o tome i tome prije dva tjedna, a sad nema karata...
Svi: Tishina...
Kuvarmali: Odo ja kuch, ajd bok...
Svi: Nikam nejdesh dok se nebu znalo kam idemo...
Fuel Boy: Shta ste svi nervozni, ichi chemo vech nekam...


24.12. oko deset na vecher

Telefonski pozivi i strka pred ormarima (u mom sluchaju pred raskopane dvije torbe), nalazimo se na cesti, zavrshimo u prvoj birtiji u koju nas puste, cugamo, svi dolazimo do zakljuchka da su praznici koma i prije tri smo svi u svojim krevetima...

Scenarij se ponavlja i 31.12.

Ove godine chini se eto chuda...
Fuel Boy, inache jako pametan i sposoban choek (kad to hoche) sredil je party...Josh se ne zna kad,al se zna di. Prostor je iznajmljen, tako da che rodjendani i zhichbo bit proslavljeni propisno, Privatnim partijem sa klopom, cugom, zanimacijama, didzejem i razglasom (nadam se ovaj put bez policije).

Josh samo da vidimo gdje chemo odbrojavat 2005, ne usudim se pitat...Strah me reakcija...A ja bi onaj pravi dochek, svi zbigecani, pa bacash konfete, pa vatromet... Nikad nisam na takvom bila...
I tako mi je oko zapelo za ovu katastrofu i to bash ovdje na blogu.
Na prvi mah izgleda jako dobro, ali chitaj dalje...

Sedam floorova na Velesajmu

1.floor Fire Room
2.floor Water Room
3.floor Ice Room
4.floor VIP Room
5.floor White Room
6.floor Around The World Room
7.floor Arabian Nights
8.floor Folk Room


Chini se zgodno dok ne dodjesh do cjenika, na flash stranici pod linkom Info.

Wonderland 6 floorova 150 kn, pa velish ok, nije loshe, za neogranichen pirstup shest floorova i besplatnu cugu i klopu dobrodoshlice...

Wonderland VIP 700 kn, ok nechemo bash u VIP,to nam je isto ispod nivoa a poznavajuchi Hrvatine, tu che bit preseraaaavanja....

Wonderland 6 floroova + Folk Room 250 kn

Odite pogledat kaj je Folk Room!!! Pa ja chu popiiiiizdit...Isfuravanje na moderno, zapad, Arabian Nights, Fire, Water, Minimalizam u White Roomu, Dom Perignon i Cristal po prethodnoj rezervaciji...i onda mi tu uz sve to stavite i Folk Room? Kaj je Folk Room?


Folk Room je jebena cajka!!!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrggggggghhhhhhh!!!!!


Ajd dobro, bar znam di nechemo...:)



Isprintaj

<< Arhiva >>