malenkost moje duše - Blog.hr malenkost moje duše - Blog.hr

stihovi i slike moje duše



















< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Linkovi

hrvatska-hrvatima
mama mami
manje boli kad je mama blizu
andjel


Dragi blogovi:
Mir duše
karizmatizam
BOŽJI MIR
andjel

Papa Ivan XXIII.: Deset zapovijedi opuštenosti

Samo danas ću se truditi proživjeti dan ne želeći riješiti problem svog života odjednom.

Samo danas pazit ću s najvećom pažnjom na svoje nastupe i biti otmjen u vladanju, neću kritizirati, druge neću popravljati, nego samo sebe.

Samo danas ću biti sretan jer sam siguran da sam stvoren za sreću, ne samo na drugom, nego i na ovom svijetu.

Samo danas prilagodit ću se okolnostima ne zahtijevajući da se one prilagode mojim željama.

Samo danas posvetit ću pet minuta dobrom štivu: kao što je hrana nužna za život tijela, tako je dobro štivo nužno za život duše.

Samo danas učinit ću dobro djelo, a da to nikome ne kažem.

Samo danas učinit ću nešto što inače ne činim rado: ako u mislima osjetim da sam povrijeđen, trudit ću se da to nitko ne primijeti.

Samo danas učinit ću točan raspored: možda ga se neću točno držati, ali ću ga napraviti. Izbjegavat ću dva zla: napetu žurbu i neodlučnost.

Samo danas ću čvrsto vjerovati - čak i ako bi okolnosti pokazale suprotno - da se dobrostiva Božja providnost brine za mene kao da nikoga drugog nema na svijetu.

Samo danas neću strahovati. Posebno se neću bojati izraziti radost svemu što je lijepo i povjerovati sve što je dobro.

Dano mi je dvanaest sati da činim dobro; mogla bi me obeshrabriti pomisao da to moram činiti cijeloga života.

17.05.2007., četvrtak



ŠUM ŠKOLJKE

Kad primijetiš da me nema pokraj tebe
da više nisam dio tvoje sjene
potraži me na dnu mora
duboko ispod valovite morske pjene.
U osvit zore
dok priroda još spi
odbaćena od svih,
zaklonjena od neželjenjih pogleda
čekat ću te.
Nošen valovima
povedi me sa sobom.
Vođen zrakama sunca
što dopiru do beskrajnih dubina mora
dok budi se dan.
Povedi me!
Vjeruj mi, neće ti biti žao!
Pokazat ću ti što more ispod plašta skriva
i gdje se čarobne sirene kriju
kad dođe nadolazeća plima.
Kad nam se približi neizbježan kraj
na uho me prisloni
i poslušaj...
Šum koji će te uvijek voditi k meni.
Šum školjke iz dubine mora.

Lj.K.