< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (10)
Siječanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv








Anita
Rođena sam u Splitu kraj starog Hajdukovog igrališta, i godinama sam nakon toga s ocem odlazila navijati za taj klub. Osnovnu i srednju školu završila sam u Imotskom a politologiju i novinarstvo na Političkim znanostima u Zagrebu. Još za vrijeme studija radila sam na Radio Samoboru a kao najmlađi izvjestitelj izvještavala sam za Slobodnu Dalmaciju iz Vlade, Sabora i Ureda predsjednika. Zadnjih godinu dana zaposlena sam u Večernjem listu gdje pratim politička zbivanja.

Linkovi

Trudim se...

02.03.2007., petak

Bog svima,
Imaš puno pravo jfk. Propust je što nema nijedne žene na ilustraciji uz blog. No, moram te razočarati. Nisam autorica ja, nego muškarac. Mislim da nije bilo nikakve loše namjere u izboru muških političara koji su se tamo našli na štetu žena. Međutim, činjenice pokazuju da su u političkom životu muškarci nazočni u većem broju. Na čalu Vlade, Sabora i države su muškarci, a i predsjednici vodećih parlamentarnih stranaka uglavnom su muškarci. Ali imate pravo, mogle su se tu naći Vesna Pusić, Vesna Škare-Ožbolt i Đurđa Adlešić koje su čelnice triju parlamentarnih stranaka, a i zamjenica premijera Jadranka Kosor. Ima tu i nekoliko ministrica i istaknutih zastupnica koje su mogle biti zastupljene. Stoga nadam se da ćemo s vremenom ispraviti taj propust. Inače, u Hrvatskoj ima velik broj žena koje su pametnije i uspješnije od mene i svako sučeljavanje s njima bio bi mi izazov. Nikad nisam nijednim svojim potezom pokazala da držim da mi nisu dorasle. Dapače, imponiraju mi mnoge žene iz javnog života, one na čelu uspješnih tvrtki ili banaka, poput Marije Šole iz Partner banke. Cijenim i one na čelu teatra, poput Dubravke Vrgoč ili Ane Lederer. Tu su i gradonačelnice Dubrovnika, Šibenika, Ozlja, a da ne spominjem poznate menadžerice, liječnice ili aktivistice u borbi za ljudska prava. Svaka od njih jedinstvena je na svoj način i svaku poštujem.
Inače, drago mi je što su vaši komentari sve sadržajniji. Dobronamjernom poručujem da čitam sve što napiše i pokušavam popravljati svoj blog. Zvoni Radikalnom zahvaljujem na potpori kao i ostalim dobronamjernim blogerima. Iz vaših reakcija shvaćam čemu se veselite, a što vam smeta. Pokušavam svoje postove prilagoditi onome što vas zanima. Naravno, nije uvijek moguće zadovoljiti sve ukuse, ali trudim se.


- 13:40 - Komentari (16) - Isprintaj - #