siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (10)
Siječanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv








Anita
Rođena sam u Splitu kraj starog Hajdukovog igrališta, i godinama sam nakon toga s ocem odlazila navijati za taj klub. Osnovnu i srednju školu završila sam u Imotskom a politologiju i novinarstvo na Političkim znanostima u Zagrebu. Još za vrijeme studija radila sam na Radio Samoboru a kao najmlađi izvjestitelj izvještavala sam za Slobodnu Dalmaciju iz Vlade, Sabora i Ureda predsjednika. Zadnjih godinu dana zaposlena sam u Večernjem listu gdje pratim politička zbivanja.

Linkovi

Gay parada u Imotskom?Zašto ne?

26.01.2007., petak

Bok!
Hvala svima na reakcijama. Zahvaljujem na svim onim dobrim i korisnim primjedbama.

Ali žao mi je što neki od vas blog koriste za ružne rasističke ispade. Jer što je drugo nego rasizam spočitavati nekome što je rodom iz Imotskog, Bjelovara ili Babine Grede? Žalosno i otužno je nekoga nazivati brđaninom samo zato što vam njegov dijalekt ili naglasak ne odgovaraju. E, to je primitivno. Odakle je tko, nije bitno, važno je tko koliko nosi u glavi i što ima u srcu i duši. Sve drugo je nevažno.

Onima koji kritiziraju moj izgled poručujem da je to odlika ljudi koji nemaju drugih argumenata u komunikaciji.
Svima na znanje: i prije vaših primjedaba bila sam svjesna svojih nedostataka. Na svoju radost, zahvaljujući višemjesečnoj dijeti, uspjela sam izgubiti kilograme. To ćete ubrzo vidjeti na novim fotkama.

Što se tiče gospođe iz Kontre, zahvaljujem na bračnoj ponudi, no volim muškarce kao seksualne i ine partnere iako poštujem vaš izbor. Znatiželjnom ovaj put ne mogu pomoći jer nisam upoznata s gay paradom u Imotskom. Inače, ako će biti održana, nemam ništa protiv toga jer u Imotskom ima ljudi koji su gay orijentacije i zaslužuju da ih okolina prihvati. I sama imam nekoliko prijatelja koji su gay. To su vrlo obrazovane osobe i pravi esteti.
Odgovor na pitanje čitam li horoskope je potvrdan, no u tome nisam neki fanatik. Jako poštujem osobe koje se time ozbiljno bave.

A sada riječ-dvije Dragom blogu koji riga mržnju. Nikad nisam tvrdila da poznajem Gotovca bolje od drugih. Jednostavno, on je bio moj prijatelj koji je na mene utjecao, i to je sve. Bila sam na jednoj književnoj večeri u Islamskom centru u Ilici 48 kad je Gotovac govorio pred tristotinjak istaknutih predstavnika islamske zajednice u Zagrebu. Opće je poznato mjesto da su predstavnici te zajednice iznimno obrazovani i uspješni profesori, liječnici, književnici. Kad je uspio njih zadiviti svojim znanjem, zašto ne bi i mene.
Drago mi je što ste u ovako velikom broju reagirali na najnoviju aferu Cigelj-Kosor. Jasno mi je da je politika, ali i razvoj civilnog društva nešto što vas zanima. Trudit ću se baviti više tim pitanjima nego onima koja vas iritiraju.

T-Zombixu se ispričavam ako je imao kakvih neugodnosti zbog mene. Nije mi namjera uništiti njegovu karizmu među blogerima. A svima koje iritira moj blog mogu samo poručiti: Ne moramo se voljeti, ali pokušajmo biti tolerantniji.
- 13:14 - Komentari (23) - Isprintaj - #