I sve je tako kako treba biti, a ono sto bude bit ce... tetovirana jesen, i sanjiva do zore.. kao mrtav delfin sto sanja usnulo more..

buka. šarenilo. košmar. kaos. nered. masa. metal. staklo. dan. sunce. boli.
smiraj. jesen. sumrak. tišina. cimet. harmonija.
klaun. maska. vila. knjiga. bajka. boja. sreća. suze. kaleidoskop. žutilo.
nemir. sputanost. tratinčica. plesne haljine na maslačcima. gramatika. prozor.
okvir. slika. whiskey. uvenula. staklo.
krhotine. čaša. boljitak. zvijezda. prozac. gubitak. sam. mir.
dadaizam. politika. hitler. zlo. patnja. tišina. molitva. sol. miris.
cimet. kosa. vjetar. lagano. krišom. kradom. neprimjetno. ponavljanje. aliteracije. gubitak. spontano.
Ljubav. mržnja. Ljubav. mržnja. Ljubav.
točke. bubamare. krila. let. sloboda. boje. crtež. krede. priča. noć.
mjesec. osijek. stepenice. arhitektura. hipersenzibilno. komplicirano. brojevi. fizika.
nebo. galakcija. lizalice. slatko. šareno. djetinje. moje. tvoje. naše. nekada.
prosinac. pahulje. samoća. mir. vino. cimet. toplina. nedefinirano. gubitak.
proljeće. smrt. zeleno. jesen. tetovirana.

A što se tebe tiče, Živote, smatram da si ostatak od mnogo smrti (bez sumnje, ja sam već umro deset tisuća puta)..

nedjelja, 21.09.2008.

U tvojim rukama topi se sva moja moralnost. Ostajem lezati zarobljena u zagrljaju tvojih misli. Jedini. Sjecam se vremena kad smo satima vodili Ljubav a da toga nismo bili ni svjesni. Poklanjao si mi umne orgazme. Nizali su se jedan za drugim, svakih nekoliko minuta sve snazniji. Znala sam kao u ekstazi nakon toga, nesvjesna svega sto se oko mene dogadalo, pisati ti duga pisma. Mailove. U ekstazi sam plakala, vristala, pjevala i zeljela da budes tu. Prisutan fizicki. Najstvarnija moja mastarijo, ti nikada nisi zaista postojao u mom zivotu, a zajedno smo proveli toliko mnogo vremena. Bio si uvijek prisutan, i u svemu. Moje su ruke vodile tvoje rijeci na najskrivenija mjesta.. Poklanjao si mi putovanja u udaljene predjele maste, i najtamnije kutke duse. Odabirao si za mene samo najljepse vidike. Stvarnog tebe cesto sam vidala na ulici, u nepoznatim ljudima. Bjezala sam od njih. Cesto ste imali fizickih slicnosti. Jednom i slicnu strast koju sam dozivjela u osobi sto ti nije nimalo slicna. Cak nije ni musko, poput tebe. Jedini. Nikada mi nisi pruzio dugo cekani trenutak stvarnosti. Nisi dosao zaposliti mi um i poigrati se mojim tijelom. San. Zato sada i nisu dostatni snovi ni mastanja. Ceznem za onim malenim dijelicem realnosti i tjelesnosti, a ne nalazim je nigdje. Nitko nije dovoljno blizak tebi i nitko ne zna buditi Ljubav u meni kao sto si znao ti.
Samo rijecima. U svakoj jesenjoj prici vidim tvoj lik. U svakom listu na podu vidim komadic nepovratno izgubljenih godina. Nije dobro previse boraviti u snovima i zaboraviti zivjeti. I da sam samo mrvicu vise zivjela u realnosti, nikada ne bih bila izgubljena kao sada. Ne bi mi postao jedina okupacija. Ti vampiru! Pokrao si mi sve emocije. Kada jednom dode prava osoba, ona kojoj bih ja trebala biti nesto posebno i koje bi isto to meni trebala biti, necu joj moci pruziti nista. Zato sto sam prazna. Jos se uvijek mogu zavarati i nadomjestiti svoju prazninu knjigama i pjesmama, ali sto ce sa mnom biti kada to ne bude vise dovoljno..
Nazovi me. Napisi mi pismo. U ime starih vremena probudi u meni iskricu ogromne vatre sto je davno ugasla. Dodi mi u san. Cekam te ispod gljive. Znam da ces doci. Jos uvijek sam ti opsesija. Kao Fantomu od opere njegova draga. Umrijet ces od Ljubavi prema meni, sam i neispunjen. Prekasno ces shvatiti.
Papucice na mojim nogama jos su uvijek dobre za ples. No ne i za dva. Mozda samo za posljednji, sa istinski posebnim. Nema vise metoda pokusaja i pogresaka. Inside my mind.

- 19:12 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Prosinac 2012 (1)
Rujan 2012 (1)
Lipanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Kolovoz 2011 (2)
Lipanj 2011 (2)
Svibanj 2011 (2)
Travanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (1)
Veljača 2011 (1)
Studeni 2010 (1)
Listopad 2010 (2)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (5)
Svibanj 2010 (1)
Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (1)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (7)
Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (8)
Listopad 2008 (6)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (7)
Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (11)
Svibanj 2008 (20)
Travanj 2008 (9)
Ožujak 2008 (16)
Veljača 2008 (11)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (12)

Zaigrana i nadasve djetinja, još uvijek
ju vrlo lako možete potkupiti slatkišima,
balonima i mašnama..
Voli cijeli svijet, Život i sebe, a ostalo je
ponekad vrlo nevažno..

Misliš li da se još uvijek mogu uvjeriti da sam sve ovo samo sanjala?

© Nikol Bali

Svi tekstovi na ovom blogu podliježu Zakonu o autorskim i inim pravima.

nikolbalikc@gmail.com