nedjelja, 30.09.2007.

good evening. fancy a cup of tea?

Mislim da je bilo vrijeme da se javim.
dosad sam oklijevala,
cisto da me ne bi zapuhnuo vjetar nostalgije
prosipajuci najintimnije misli po virtualnom svijetu.
nije lijepo pokazati svima da si ponekad slab.


velika zemlja, ali mali ljudi.
nisu oni krivi.
mnogo sjajnih, zlatnih stvari.
a tek onda shvatis koliko si sretan.

"Snovi vrijede tek kad s tobom osijede, kad s tobom ostare"
a snova nema ako ih uvijek mozes kupiti

ja ne mogu.
i zato se smijesim svakom danu,
jer moram sama doci do razloga za zadovoljstvo
nitko se nece potruditi umjesto mene

moje je mjesto pod suncem bez sjene
mogu dotaknuti oblak koji pozelim
i sama skinuti zvijezdu;
pjevati hrapavim glasom
i biti sigurna da ce letjeti visoko

jer nemam nikoga da me zatoci pravilima
odmalena slobodna
mogu trcati bosa po mokroj travi,
uprljati stare razgazene cipele
i opet ce mi zavidjeti oni u sjajnim cipelicama s vrpcom
jer ne mogu kupiti razlog za srecu...



Ne pristajem medu njih.

Mozes ocekivati da se prilagodim,
Promijenim svoje snove I naucim gledati njihovim ocima
Ali ne ocekuj da budem poput njih
Previse je toga u meni
iskonski iskreno i slobodno od svake konvencije

mogu obuci stogod pozelis
izgledati kako pravila zahtjevaju
ako ti kazes da je tako
ali moje drugo ja je slobodno
leti daleko iznad tvojih ideja
slobodno
udise seoski, mirisni zrak
odlazi kad god pozeli
osjeca tugu i srecu
hirovito, ne dotice granice


ni vi ih ne doticete granice.
karakter nije na prodaju.
zato vas volim

- 16:33 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

shtogod o meni

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je samo za one koji kazhu da sam egoistichna... jedna u nizu od milijun MOJIH slika...bang


Ime mi na španjolskom znači mala, rođena sam jedne divne sunčane svibanjske subote prije nekih 15 godinica na Odjelu za ginekologiju i porodiljstvo KB Osijek... odonda zlostavljam svoju veliku familiju... Obožavam maćehine lasagne i bakine žute šnite... Pokušavam se borit protiv rasne diskriminacije i takvih spika... iam ludu mačku (miševe i sličnu gamad lovi samo iz rekreacije)... drogiram se čitanjem (trenutno mi je fejvrit Julijana Matanović: Bilješka o piscu, G.G.MaRquez, Khalil Gibran)...

Horoskopski podznak mi je djevica, a pravi blizanac... kažu da sam luda ko šiba, katkad zbunjena... obožavam putovat... Najomiljeniji hobi otkad sam u paklu srednje škole mi je Image Hosted by ImageShack.us , ples, a katkad i basket(prije sam bila dobra na cetru, al sad mi najbolje ide s kaucha)... Sviram flautu(katkad)... obožavam slikanje i sve što ima veze s umjetnosti... ubijam vrijeme odlascima u školu... imam 3 najdivnije legičice na svijetu... ujedinjenog imena Smradulje (nije ono što mislite) Burek Printza... i još puno dragih frendova...
volim: Frendove, dečka, familiju, mjuzu - Radio Plus (92,7), Bananaramu, cijeli fancy razred II. gimnazije, sleepovere s mojim curama, Sunce, more, ljeto, Osijek, zajebanciju, domovinu (hahaha), skijanje, poeziju, glumu, ples ... ma previše je toga...

ne volim: laži, dvolichne ljude, neiskrenost, predrasude, preseravanje, prirodne predmete, neodlučnost, šugavo vrijeme i nadrkanciju...
eto to je to...
ak vas neš još posebno zanima (a vjerujem da ne jer sam vas sad pošteno izdavila) pišite na:
ninochka91@net.hr


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Smradulje na prvom zajedničkom ljetovanju u Senju (ovo ljeto)!



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dora i ja 2005 na skijanju... ove godine idemo svi skupa...



Web Counter

hit Counter
da vidim kolko vas cheprka po ovim budalashtinama...=)thumbup



Image Hosted by ImageShack.us
volim klosharku...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Eto mene u Metropoli... Dora kazhe da sam dobro ispala...




Moj lega Burek Printz i ja na putu u Zgb
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Eto di sam kad me tude nema...

Ljudi iz zooloshkog (shkole):

Nikishichka aka Glumica16osthumbupwink

Adela!ludblabla

Tihanicarolleyes

Ineskathumbup

Nashi dekani

Josh neki fancy blogovi:

Dino&Nina

lampa

MNML

Djevojka Tamy

Gabriel Arkandel

Toni d Jugovac

keller

Catcher s isukanim šestarom=)

eurosmijehroflroflyes

Red Rose

sudbina - fog rofl

miss Murder&lady Sorrow

Podlirofl

Ili mozhda neki okej websajtovi...
Provjerite shta ste bili u proshlom zhivotu!!!

eMTiVi!



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moja mala Sara




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mi u Bechu u 12. mjesecu... bilo nam je fenomenalno makar smo bili razdvojeni...
Pozdrav MLeki... i Davoru koji ima mikrovalnu u ormaru (trezor, hahaha)



eVo jedna divna pjesma... nashla sam je na netu... a autor je Nikica Petrak:

Ja te volim
vrlo jednostavno
poput stupa
uz koji se veže da ne padne
mlada grana

ja te volim
tako obično
ko što je onaj crni kruh
koji jutrom jedemo zajedno
dobar gladnome čovjeku

i posve potajno
da nitko ne zna
ja te volim negdje među zvijezdama
u visokoj plavoj svjetlosti
gdje vrijeme nema više svoje značenje
i svake noći dok ti spavaš
ja stojim tamo i već te dugo čekam

Onaj za koga je vjreojatno ne konta ili ne želi kontat... =(

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ari i Dora na putu za ZGB...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tri mushketira... baritelji starog razreda...



Free Image Hosting at www.ImageShack.usike
Nash 1.c je jedna tako legendarna Lebensgemeinschaft (buahaha, dojč!)... ovo je jedan od tipichnih trenutaka u (m)uchionici fizike



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Josh jedna flika iz Becha... naziv: ja nisam snob (komentar: ma neee=)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Eto mene u nekom limu... Fancy mi je flikica, pa sam ju metila... poshtedite me komentara


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moje 3 sreće





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


Moji ljudovi...

Arianna... Moja Smradulja (nas 4 smo u Udruzi)... Najdivnije biche shto postoji... Fura se na punk&rock... obožava Ramonse, Dobrog starog Hendru (Hendrixa) i Janis... link od bloga je gore na Archibaldu)... NEMA dechka... svi zainteresirani ostavite komment...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Dora u trenutku inspiracije...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Eto i Sarina flika... napokon... ovo ljeto je popizdila za nekim dijetama i sad je prezgodna... (zapravo. uvijek je ona bila zgodna, samo što je sad na skinny način)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


I napokon, moje tri koke zajedno...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Eo nasha Sara-Dorotea (zovite ju Sara, mrzi ovo drugo ima)... ma srce jedno...


Serdila... samo riječ "legenda" govori sve!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Adels... he, Adela, Adela... na ovoj slici nema ni trunke alkohola!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ima ih još...
nove slike stižu čim uhvatim vremena!




You Can't Stop Me

You can't stop me
You may think you can
But you can't
You may try and prevent my progress
Through your ignorance and ugliness
But you can't stop me
You may try and slander my name
And maybe call me insane
But you can't stop me
You may try and sabotage my work
You may try and magnify all of my mistakes
But you won't stop me
Cause I refuse to be stopped
You can't stop the inevitable
You can't stop a protected force
You can't stop what is meant to be
You can't stop what your understanding
Can't See
You may think I'm beneath you
But you know the truth
You may think I'm not capable
But you know the truth
All of the attributes I possess
I was born with - face it I'm blessed
So I say to you
Move out of my way
Cause no matter what you do
You can't stop me.

David J. Hudson