< studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

VOLIM TE NIKOLA, BUBAVI MOJA JEDINA!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Opis bloga
Ja postupam sa svojim srcem kao s bolesnim djetetom i puštam mu uvijek po volji!






Da znate s kim imate posla;
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Cura po imenu Ivana koja je zaljubljena do ušiju i od dana kada je sa svojim najdražim, za nju najprekrasnijim mladićem na svitu postala je najsritnija na svitu i našla smisao života!
Usput je malo tvrdoglava, ali po pitanju voljenih ljudi, veoma popustljiva,,,Nekada dobra, ali ako me netko krivo pogleda, bolje mu je držat se podalje od mene...
Što god jesam-dobra sam u tome!



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Čovjek je čovjek, a ono malo razuma što ga može imati, malo se ili nikako ne iskazuje kada plane strast i kada ga potiču granice ljudskosti!






undefinedlundefined


[IMG]http://img403.imageshack.us/img403/6301/boystc7.th.jpg[/IMG]

e-mail u potrebi nekog slučaja slučajnog;
malo-zlo@net.hr
zaljubljenaunikolu@net.hr
malo.zlo1@gmail.com



OPROSTI MALA

Da mi je samo
da se nadjem tu
kad priznas sam sebi
Bogu i narodu
da sam ja
bila najbolja

Da sam ja
bila najbolja

Vjetar te nosi
ja zaustavljam
koliko moj si
da ti ne pricam
da sa mnom si
bio najbolji, najbolji

A gdje sam do sada
bez ljepote i sjaja
otkad dosao si
s vjetrom kroz vrata
i reko oprosti mala
oprosti mala

Oprosti za ono sto ti
nikad nisam dao
zasluzila jesi
al bolje nisam znao
reko i otisao

Da sam ja
bila najbolja



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


VELIKO SRCE

Veliko je srce moje
a ja bih ga samo tebi dala
kako može da se voli
vjerovala nisam, nisam ni znala

Veliko srce u meni ima
srce što mnogo voljeti zna
pitam se pitam kad volim tako
da li sam ja sa srca dva

Veliko je srce moje
veliko je kao sunce s' neba
želi uvijek da te grije
i zauvijek tebi da se preda

Veliko je srce moje
a ja bih ga samo tebi dala
kako može da se voli
vjerovala nisam, nisam ni znala





Free Image Hosting at www.ImageShack.us

PLAVI SVIJET

Kreni samnom zadnji put
vjeruj mi
daleko od mraka bolje ćemo znati
ništa nije teško.

Naš lica još su lijepa
zatvori mi oči
nek kraj nas jure
nek se lome prsti
idemo na ples
I svijet je opet plav.

I samo šuti
gdje su bile riječi
kad nije bilo nade za nas
samo dugi dani nestali u tami
jer ništa nije važno.

Raširi ruke
ruke su ti snažne
upri iz sve snage
nek se cijedi znoj
nek koža pukne
mi idemo na ples
I svijet je opet mlad.

Udahni zrak koji dolazi
sve je gotovo i mi smo spašeni...

Naša lica još su lijepa...




NIKOLA & IVANA




MENI TREBAŠ TI

Necu srebro, necu zlato
ni bogatstvo cijelog svijeta
hocu samo da me ljubis ti
Necu mjesec, necu zvijezde
niti sunce da me grije
tvoga neba zelim sjaj

Ti si srebro, ti si zlato
i bogatstvo koje nemam
mog zivota smisao si ti
Budi moja sjajna zvjezda
dio neba koje trebam
njeznosti mi svoje daj

Meni trebas ti, da me volis
meni trebas ti, ceznjo duga
meni trebas ti, da me vodis
meni trebas ti za ljubav




NEBO

I priđi joj tiho, sasvim lagano s leđa
Dodirni joj usnom, obećaj joj jutro.
I uzet će te cijelog, izbrisati iznutra.
I pasti ćeš prazan, nasmijanih usta.
Ona zove se, ona zove....

Plakat ćeš k'o nekad
Dok željet ćeš sve više
Al' uzet će noć sve što ona nije.
Al' jednom ćeš znati jedan broj u redu,
Jednu bajku boli i njeno ime što zvoni.
Ona zove se, ona zove
ZOVE SE NEBO!!!!!!!!


Image Hosted by ImageShack.us




ČIJA SI

Ponovo si nocas mila
lagala da nisi bila s njim
- ja to osjetim.
I ponovo su usne tvoje drhtale
k'o da se boje da ti ne oprostim.
Zasto ti je to trebalo,
zar nisi mogla ti priznati.

Jos su ti usne umorne
i sve sto kazes znam da nije,
jos su ti suve cipele,
napolju znam da kisa lije,
jos su ti vreli obrazi,
u oku sjaj ne prolazi,
jos ti na licu pise cija si,
samo moja nisi.

Jos su ti usne umorne...

Uzalud mi krijes lice
znam te oci izdajice
- sve si odglumila.
Isprljana poljupcima,
otrovana dodirima
znam da si lagala.
Zasto ti je to trebalo
zar nisi mogla ti priznati.

Jos su ti usne umorne...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


TI SI ČOVJEK ZA MENE

Ne plaši se mojih riječi
kad ti kažem da te volim
vjeruj mi, ljubavi
i ponovo da se rodim
ja bih opet s tobom bila
kunem se pred Bogom

Ti si čovjek za mene
ja sam žena za tebe
moja si pjesma
i rame za plakanje

S tobom mogu živjeti
s tobom mogu umrijeti
neka prolaze godine
ti bude uz mene



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

četvrtak, 23.11.2006.

Doviđenja, i ne plači, rasti cvijete neubrani moj, ja ću doći,,,,

Hehe, morala sam počet s ovim stihovima, volim ovu pismu,,,
Samo je jedan jedini problem,,,NEĆU SE VRATITI!
DA, odustajem od pisanja bloga; želim se posvetiti nekim drugim stvarima i nekim drugim ciljevima,,,
Iako mi je ovo bilo mjesto za odmor, više neće biti,,,
HVALA VAM SVIMA NA PODRŠCI,,,ŽAO MI JE ŠTO VAS NAPUŠTAM...
POSJEĆIVAT ĆU VAS KOLIKO GOD BUDEM MOGLA!
Ako netko poželi, ima mail, pa mi ga može poslati!
Neću duljit, ne volim ovakve stvari,,,
rastajem se neprofesionalno,,,a bila sam profesionalna po svoj mogućnosti,,,

LJUBI VAS VAŠA MALA ZALJUBLJENA!
Blog za sada neću brisati, tako da,,,,nekako sam duhom još ovdje!
mah



| komentari (20) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.