O meni

Ime:Nikolina
Prezime:Galic
Godina:14
Glazba:cajke su zakon

volim te Pictures, Images and Photos
Image and video hosting by TinyPic
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Teško je nekoga voljeti;tko nije tvoj...
tesko je reći "prijatelju"...a misliti "najdraži moj"

  listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Ožujak 2009 (1)
Listopad 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Slikice



Photobucket

Photobucket

volim te budalo mala Pictures, Images and Photos

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

četvrtak, 16.10.2008.

USNE NA USNE

Nije nam sudeno,
Nije vec od prvog poljupca,
Isti ne,ne idu zajedno,
Vatra vatru ne izgara...

Refren:
Usne na usne prije nego ces poc
Nesto lijepo mi slazi da prazivim ovu noc
Pusti suzu od leda,makar odglumi to
Za kraj barem slazi da je vrijedilo...

Nisu nam zvijezde pisale
Sretniju nek sudbinu
Al nikad nisu izbrisale
Onaj sjaj iz tvojih ociju!!



~... Komentari (6) ... Isprintaj ... # ...~

SVE TVOJE

tvoj osmjeh je moj lijek,
tvoj slatki djecji smjeh,
tvoj pogled je moj znak,
da si mi mio i drag,
tvoje ruke su moje utocisce,
tvoj zagrljaj jak,
tvoje tijelo je tu,
da izluduje moje,
tvoje usne poput meda,
tvoje oci poput ogledala duse,
tvoje lice slatko,
tu je da ga moja ruka mazi,
tvoje suze su i moje suze,
tvoj strah je moj zadatak,
da ti ga odstranim,
tvoja tuga je tu
jer imas mene...
...more utjehe tvoje,
tvoja bol i jad je,
da prebrodimo skupa,
ti zivis da imas nekog,
tko ce te cuvati od svih zala,
izabrao si mene...
onu koja ce sve to uciniti,
u mraku vodit cu te,
u pustinji zadnju kap vode,
podjelit cu na pola,
sve to napravit cu,
jer ti si muskarac iz mojih snova.
Ja bit cu sve sto
i ti budes meni !
Ja pruzit cu ti i vise sto mogu,
ne pitavsi za cijenu,
jer ti si moja neprocjeniva vrijednost,
ti si meni sve sto nekima
je njihovo blago, novac,zlato.
KAD TE PRESTANEM VOLJET,
PRESTAT CU POSTOJAT ! !



~... Komentari (0) ... Isprintaj ... # ...~

100 RAZLOGA ZASTO TE VOLIM

1. VOLIM TE jer si savršen za mene
2. VOLIM TE jer si hrabar
3. VOLIM TE jer si iskren
4. VOLIM TE jer ti vjerujem
5. VOLIM TE jer me razumiješ
6. VOLIM TE jer me slušaš dok pričam
7. VOLIM TE jer nisi egocentričan
8. VOLIM TE jer uvijek znaš što treba reći
9. VOLIM TE jer mi srce kuca samo za tebe
10. VOLIM TE jer se zbog tebe bolje osjećam
11. VOLIM TE jer si me poslušao kada nitko nije, a nisi me ni poznavao
12. VOLIM TE jer si mi pomogao i još uvijek mi pomažeš
13. VOLIM TE jer voliš i moje mane i vrline
14. VOLIM TE jer si me prihvatio kakvu jesam
15. VOLIM TE jer se brineš za mene
16. VOLIM TE jer više ne mogu zamisliti život bez tebe
17. VOLIM TE jer si pošten
18. VOLIM TE jer kažeš što misliš
19. VOLIM TE jer nisi kao drugi dečki
20. VOLIM TE jer mi se sviđa kako razmišljaš
21. VOLIM TE jer si uvijek uz mene
22. VOLIM TE jer te mogu pronaći u svakoj pjesmi
23. VOLIM TE jer me ne uzimaš zdravo za gotovo
24. VOLIM TE jer mi daješ komplimente
25. VOLIM TE jer želim biti zauvijek s tobom
26. VOLIM TE jer volim razgovarati s tobom
27. VOLIM TE jer s tobom zaboravim sve probleme
28. VOLIM TE jer kad sam s tobom ništa osim nas nije važno
29. VOLIM TE jer nisi umišljen
30. VOLIM TE jer ne mogu prestat misliti na tebe
31. VOLIM TE jer mogu sate i sate provesti samo slušajući te kako pričaš
32. VOLIM TE jer si poseban...nemoguće je da postoji netko kao ti
33. VOLIM TE jer te uvijek zanima moje mišljenje
34. VOLIM TE jer si jednostavno bolji od drugih
35. VOLIM TE jer imaš prekrasne oči
36. VOLIM TE jer mi pomažeš kada ne mogu sama
37. VOLIM TE jer mi pomažeš čak i kad ne prihvaćam pomoć
38. VOLIM TE jer sam ti dopustila da me upoznaš
39. VOLIM TE jer si to uspio
40. VOLIM TE jer si postao glavna tema mojih pjesmi
41. VOLIM TE jer se ne bojiš približiti se mome srcu
42. VOLIM TE jer mi uvijek daš vremena kada mi treba
43. VOLIM TE jer ne mogu skriti ljubav prema tebi
44. VOLIM TE jer si me naučio da mogu voljeti
45. VOLIM TE jer kolko got da se zabavljala, uvijek mislim na tebe
46. VOLIM TE jer mogu s tobom otvoreno razgovarati
47. VOLIM TE jer si prvo na što pomislim kada se probudim
48. VOLIM TE jer si zadnje na što mislim prije nego što zaspim
49. VOLIM TE jer mi daješ snagu kada mi je potrebna
50. VOLIM TE jer nikada nisam imala nekoga kao što si ti
51. VOLIM TE jer bi svi htjeli dečka kao što si ti
52. VOLIM TE jer te želim pokazati cijelome svijetu
53. VOLIM TE jer se ne bojiš biti drugačiji
54. VOLIM TE zbog sitnica
55. VOLIM TE jer si mi pokazao što je sreća
56. VOLIM TE jer me ne iskorištavaš
57. VOLIM TE jer mi uvijek govoriš da ti je stalo do mene
58. VOLIM TE jer se uz tebe osjećam vrijedna
59. VOLIM TE jer te uvijek zanima šta me muči
60. VOLIM TE jer je nemoguće ne voljeti te
61. VOLIM TE jer šta ti se ne bojim pokazati mane
62. VOLIM TE jer razmišlješ o onome šta kažem
63. VOLIM TE jer me zoveš kada ti poklopim sve dok se ne javim
64. VOLIM TE jer nemaš predrasude
65. VOLIM TE jer se ne bojiš riskirat
66. VOLIM TE jer ti se ne bojim reći da te volim
67. VOLIM TE jer te zanima kako se osjećam
68. VOLIM TE jer me uvijek možeš nasmijati
69. VOLIM TE jer se ne mogu zaozbiljno naljutiti na tebe
70. VOLIM TE jer mi nikada nisi dao razlog da sumnjam u tebe
71. VOLIM TE jer ti ne sumnjaš u mene
72. VOLIM TE jer vjeruješ u mene, čak i onda kad ja ne vjerujem
73. VOLIM TE jer mi uvijek vraćaš nadu
74. VOLIM TE jer si djeluješ jako sigurno u svoje postupke i ono šta govoriš
75. VOLIM TE jer mi se sviđa kada me dodiruješ
76. VOLIM TE jer mi ne možeš dosaditi
77. VOLIM TE jer si mi uspio rastopiti srce
78. VOLIM TE jer me sve podsjeća na tebe
79. VOLIM TE jer zbog tebe mogu plakati (prije nisam znala da sam za to sposobna)
80. VOLIM TE jer si mi pomogao promijeniti me
81. VOLIM TE jer me poštuješ
82. VOLIM TE jer uz tebe mogu biti onakva kakva jesam
83. VOLIM TE jer se ne bojim da ćeš me povrijediti
84. VOLIM TE jer si mi vratio samopouzdanje
85. VOLIM TE jer misliš pozitivno
86. VOLIM TE jer ti je stalo
87. VOLIM TE jer me cijeniš
88. VOLIM TE jer zračiš samopouzdanjem
89. VOLIM TE jer sam s tobom sretna
90. VOLIM TE jer si me naučio kako da cijenim ono šta imam
91. VOLIM TE jer si mi pomogao vratiti sebe
92. VOLIM TE jer znam da i ti voliš mene
93. VOLIM TE jer mi to pokazuješ
94. VOLIM TE jer znam da je nekada sa mnom teško izići na kraj, a ti to uspiješ
95. VOLIM TE jer bi mogla provesti sate i sate u tvome zagrljaju
96. VOLIM TE jer si mi pomogao da ponovo vjerujem u ljude
97. VOLIM TE jer me iz dana u dan možeš iznenaditi
98. VOLIM TE jer ne skrivamo ljubav
99. VOLIM TE jer me uvijek pokušaš razumijeti
100. VOLIM TE jer volim sve u vezi tebe



~... Komentari (2) ... Isprintaj ... # ...~

Zakon mladih

1.poljubac u ruku-prijateljstvo
2.poljubac u obraz-poštovanje
3.poljubac u čelo-čežnja
4.poljubac u rame-pohlepa
5.poljubac u vrat-strast
6.poljubac u usta-ljubav
7.tuče li djevojka mladića-ima ju pravo poljubiti
8.ugasi li djevojka mladiću šibicu-želi biti voljena
9.baci li djevojka mladiću nešto-kazna od 10 pusica
10.prije ljubljenja-zabranjeno pušenje
11.ako se sjedi-djevojka sjedi na koljenu mladića
12.ako se leži-djevojkina glava leži u ruci mladića
13.tapšanje na rastanku-sanjaj me
14.poljubac zatvorenih očiju-iskrena ljubav
15.stisak ruke-želim biti samo s tobom
16.stati na nogu-izjava ljubavi
17.čeprkati po kosi-nemogu bez tebe
18.nakašljucati se-volim te
19.staviti kažiprst u usta-zagrli me
20.staviti palac u usta-poljubi me
21.igrati se prstenom-sanjala sa te
23.gledati u oči-volim te volim te
24.šaka kao odgovor-da
25.čelo kao odgovor-ne
26.pucketati prstima-danas dobro izgledaš
27.uzme li djevojka nešto mladiću-na raspolaganju
28.grickati usne-ljubomora
29.štipanje-želim ti nešto reći
30.šmrcanje-sastanak u isto vrijeme
31.stati na pete-volim samo tebe
32.tuče li mladić djevojku-želi da bude njegova
33.plaziti jezikom-poljubi me odmah
34.poljubac od 60 pusica-nije dozvoljen
35.lagani poljubac-prijateljstvo
36.prije ljubljenja-gledaj u oči



~... Komentari (0) ... Isprintaj ... # ...~

volim te

Albanian: Të Dua
Armenian: Yes Kezi Seeroom yem
Bosnian: Volim Te
Bulgarian: Obicham te!
Catalan: T'estimo
Corsican: Ti tengu cara (to female)
Ti tengu caru (to male)
Czech: Miluji te
Cheyenne Néméhotâtse
Danish: Jeg elsker dig
Dutch: Ik hou van jou
Elsaessisch: Ich Haab Di Gern
English: I Love You
Estonian: Mina armastan sind
Finnish: Minä rakastan sinua
French: Je t'aime
Friesian: Ik hald fan dei
Gaelic: Tha gradh agam ort
German: Ich liebe Dich
Greek: S' agapo
Hebrew: Ani ohev otcha (male to male)
Hungarian: Szeretlek
Ani ohevet otcha (female to male)
Irish: Taim i' ngra leat kiss
Islands: Hu Guiya
Italian: Ti amo
Kurdish: Ez te hezdikhem
Latin: Te amo
Luxembourgisch: Ech hun dëch gäer
Macedonian: Te sakam
Malaysian: Saya cintamu!



~... Komentari (0) ... Isprintaj ... # ...~

Haj!!

Evo mene opet na drugom blogu!!A joj,
uvijek zaboravim korisnicko ime!!A JBG!!!

Mjesec je pao, ja sam zaspao, ali tvoj zagrljaj nisam osjetio! U tudjini dusa mi sada zebe,
jer ce jutro svanuti bez tebe!!!

Photobucket




~... Komentari (0) ... Isprintaj ... # ...~

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.