malavita

15.03.2007., četvrtak

a sad sreća

tuturututu, čujte i počujte!
faza samosažaljenja je gotova! nema više "oh jadna ja, oh jalova ja, oh teškog li mi života".
i još nešto čujte i počujte: ne samo da je ta faza gotova već gledate u novu malavitu. ja sam u potpunosti promjenjena i posljedično tome spokojna. nema više tog biokemijskog nalaza, nevere i loše kinematografije koja bi me mogla uzbuditi i poljuljati mi ravnotežu. jer više ništa ne vidim. samo sanjam o vremenu kada će nam ono doći u obitelj.

ono je dijete.

najdivniji muž na svijetu je izjavio kako i on želi da usvojimo dijete. malo je reći da je nakon toga nastupila euforija. nakon euforije sam se opustila i onda sam počela baljezgati sve i sva. bez reda i načina s dignutim prstom desne ruke u zrak. istresla sam par teorija o odgoju i objasnila dragom kako se sada nakon ove kolosalne odluke moramo ponašati, a posebno kako se on mora ponašati i nikako me pri tome nervirati. pa sam se onda malo rastužila, ni sama ne znam zašto. možda zato što sam pomislila da mi netko ili nešto može oduzeti ovo blaženstvo. što ako ne prođemo na testiranjima centra za socijalni rad? što ako nam ne dozvole usvajanje? što ako spadam u neprimjerene. hoće li oni vidjeti na mom licu da to dijete obožavam, a još ga ni upoznala nisam. ipak, brzo sam se brzo izvukla iz ovog filma jer sam odlučila biti super ja, nova ja i super buduća mama.

već sam isplanirala prvih deset godina njezina/njegova života. već sam sastavila listu fora kojima ću ju/ga nasmijavati kada ju/ga uhvati blues. već sam toj listi dodala još jednu podlistu osobnih dragocijenosti koje će ona/on nasljediti npr. karta s koncerta ramonesa, račun prvih kupljenih marti u carnaby streetu, kožnjak, moje cdeje (dragi Bože samo da mi dijete ne bude slušalo narodnjake ili luku nižetića), nakit, moje pjesme pa da se sprdamo zajedno iz istih. već sam isplanirala rođendane, diplomu, svadbu, magisterij, doktorat, njezin/njegov predsjednički mandat. već sam posesivna. već sam se par puta i u sebi posvađala s najdražim oko različitih stavova u svezi njezina/njegova stila života. ah, temeljita li sam!

ma ne, sretna sam. blesava sam. sretna sam. i baš me briga. ja sam buduća super mama.

samo, psst, za sada znaju samo meni posebni. čuvajte tajnu.

- 15:28 - Daj si oduška (9) - Ako misliš daje potrebno - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

što vas tu očekuje...

linkovi

moja balica

.