sunny day

Evo mene opet, sretnija, osunčanija i naravno luđa nego prije... Sad sam došla sa sunčeka i tak mi je lijepo...još mi koža vruća, da stavim dva jaja uspjela bi se ispeć!!! :)))) Ajd šalu na stranu da ja malo napišem kak nemam vremena za ništa živo, al se sve to mijenaja od 1.06. ŽIVIO TAJ DAN!!!! Zašto??? Sad ću ja vama to sve lijepo objasniti... taj dan je jedna velika prekretnica u mom životu jer ću se opet prebacit na grbaču mojih dragih roditelja...., dada dobro vidite. Više neću šljakat i ovih mjesec dana ću se pripremat za prijemni... nadam se boljem uspjehu nego prošle godine, al ono... Vidjet ćemo!
Moj život vam se mijenja svakom sekundom sve više, užas živi! Ne znam kak da sa svojim curkama odem na kavu, već ih godinama nisam vidla, a sve to zbog šugavog posla jer su smjene za poludit. Nema tu da ću ja znat kak radim pa si nekej isplanirat...mislim znam, al ipak tak je napravila da si nemam kaj planirat...:))) Zato ću u subotu, na svoj zadnji radni dan kad otkuca 21:00 i kad predam ključeve otić vanka, možda si maloooo popijem da proslavim što sam i to prošla... Ljudi moji kak ja jedva čekam da se maknem od toga, joj jedvaaaaa!!!

Kad već pišem o mijenjanju, na ljubavnom planu je sve samo ne dobro... izgubili smo se putem i mislim da on više to ne može. Od samog početka smo imali probleme, al ovi su sad prevršili svaku mjeru. Možda sam i prije mogla to sve zanemariti, al više ne mogu. Meni treba netko kome će bit stalo, da me mazi, pazi, obožava...a on to ne može. Kriva sam i ja zbog toga, al opet ne skroz... zato se i udaljio... a i to je za ljude. Jel tak?

Eto tolko od mene...idem sad uživat u ovom sunčeku dok ga ima...:)))

28.05.2008. u 17:32 | Komentiraj (1) | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (2)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (8)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (13)
Kolovoz 2007 (12)
Srpanj 2007 (12)
Lipanj 2007 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Da ja vidim kolko vas dolazi.... lol

website counters
Musicians Friend Coupon







Dobri ljudeki...

Veky
Susedica
Borna
Majica
Luce
Krivi smjer
NeViNaŠcE
Puki Snovi
Bijela orhideja - crna tinta...
Porok
Vitar u kosi
Dijete u meni
Zaljubljeni pjesnik
Pipsqueak
Kikisesvete
Neobitchna zona
blog jedne Studentice
Invisible Kid
Sad idi, briga me
Djevojčica =/


Mala Teta...

Volim svoj život i sve što ga uljepšava iz dana u dan...

...zato imam svog najdražeg anđela čuvara, on je tu kad mi je to najpotrebnije (nasmije me kad sam tužna, makne mi suze s lica kad plačem, utješi me kad mi to najviše treba, a najviše od svega ON JE TU STALNO i mogu računat na njega)
Ne znam kakav bi mi život bio bez mog anđeleka...i zato ga jako volim i cijenim

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Svi mi imamo nekoga kome se povjeravamo, tko nas tješi, s kim se smijemo, s kim plačemo...a ona je meni sve to, a i puno više. Ona ima takvo srce s kojim zagrije sve. Ona je moja draga prijateljica kojoj ne treba dva puta reći, ˝boli me˝ jer već prvi puta će skočiti i sve doslovno slomiti samo da bude kraj mene... Ona je moje sunce... Volim te :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Za moje najmilije...


˝Koliko god je rijetka istinska ljubav još je mnogo rjeđe istinsko prijateljstvo.˝
˝Jedina nagrada vrline je vrlina; jedini način da imaš prijatelja je biti prijatelj.˝


Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us


Ponekad srce kuca samo zato što je uz njega jedno koje mu daje snagu, vjeru i nadu da postoji bolje sutra...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

THE CALLLING - For you

I am a vision
I am justice
Never thought that I could love
Living in shadows
Fading existance
It was never good enough
Within the darkness
You are the light that shines the way
But you're trapped in violence
I can be the man who saves the day

I'm there for you
No matter what
I'm there for you
Never giving up
I'm there for you
For You

Someone's changed me
Something's saved me
And this is who I am
Although I was blinded
My heart let me find out
That truth makes a better man
I didn't notice
That you were right in front of me
Our masks of silence
We'll put away so we can see

I'm there for you
No matter what
I'm there for you
Never giving up
I'm there for you
For You

Within the darkness
You are the light that shines a way
In this blind justice
I can be that man who saves the day

I'm there for you
No matter what
I'm there for you
Never giving up
Cause you know it's true
You were there for me
And I'm there for you
For you
For you
For you


*nać ćeš se...lol



OBALA - Flamingosi

Falis mi ti
da produzis sa mnom ka obali
i pomognes mi
da zavolim bas sve
godine sto dolaze

Falis mi ti
shvatices ako se okrenes
i zaboravis sve
sto srce steze ti
sve zakone dosadne

Refren
Jer ti i ja moramo da probamo
da spavamo pod nebom
i po vatri hodamo
u kolima bez tablica
uz pesmu svud po svetu
putevima lutamo

Jedemo gde stignemo
i bas pred punom plazom
goli da se skinemo
granice ne postoje
i sve sto treba
jeste ljubav da potraje

Falis mi ti
da produzis sa mnom ka obali
i pomognes mi
da zavolim bas sve
godine sto dolaze

Falis mi ti
shvatices ako se okrenes
i zaboravis sve
sto srce steze ti
sve zakone dosadne

Refren

Da zavolim bas sve
godine sto dolaze
i jedan zivot malo je
krenimo do obale
jedan zivot malo je
krenimo do obale

*samo za tebe :)

nešto za moju dušu :)

Prije braka djevojka vodi ljubav s muškarcem, da bi ga zadržala, a u braku ga drži, da bi vodila ljubav. (Marilyn Monroe)

Budite zahvalni na onome što imate, jer ćete na kraju imati više. Ako se usredotočite na ono što nemate, nikada nećete imati dovoljno. (Oprah Winfrey)

Dan bez smijeha je izgubljen dan. (Charlie Chaplin)

Nema dosadnijeg razgovora od onog, u kojem se svi slažu. (Michael de Montaigne)