Ovo se mora proć...







Slike govore više od 1000 riječi, ali u ovom slučaju ne govore ništa...
wink

31.07.2007. u 17:16 | Komentiraj (4) | Print | # | ^

emo post...

Oni kojima se lagano bljuje od ovakvih stvari nek ni ne čitaju, savjet za suseda kiss

Evo moram napisati i nešto što će dokazati da ipak nisam kamen. Ovaj vikend je super prošao, ali očito samo za mene. Opet sam ga povrijedila, po koji put...zašto? Ne znam, al svaki put kad ja pomislim da mogu dalje on to ubije. Tak je bilo i u subotu kad sam otišla s curkama vanka, a on je povisio ton i završio razgovor uz ˝...gotovo je!˝, čula sam tututututu. Te riječi meni nešto znače, al očito ljudima koji se poigravaju s tuđim osjećajima su one samo prazne riječi kojima se zadovolji trenutna potreba da se povrijedi nekoga. On je bio tu kad sam ga trebala, čak sam ga i voljela, neizmjerno, al u jednom trenu ostala je samo bol, suze i želja da se vrati on ˝stari˝. Očito to nisam mogla, niti ću ikada dočekati...
Ploča se okrenula u moju korist jer kao ostavljena ja sebi nisam stavljala neke granice ili zabrane, popila, zabavila se i probala nešto novo. yes
Zar ću zbog toga sebe kažnjavati, jer netko ne zna dal me voli i poštuje, što uopće želi od mene... to se sve izgubilo, možda još davno, a ja želim i dalje normalno živjeti.



p.s: Anđele hvala ti i oprosti, kiss, cure moje volim vas najviše na svijetu...

31.07.2007. u 09:12 | Komentiraj (5) | Print | # | ^

Savršenstvo

Napokon smo došle s mora i morale smo na kavicu da prepričamo doživljaje. Nasmijali smo Vedranine sestrične iz Kanade i anđeleka... Ipak sve ono što smo nas tri prošle (+ teta Ivana) je bilo stvarno divno. Nasmijali smo se do suza i ponovno proživjele svih 7 dana. Pa da ih malo i vama dočaram...
Kad smo došle Podgora je spavala, radili smo krug uz obalu i zamjetili jednu ženicu (golu) koja stoji na stijeni, valjda čeka nekog mornara ili tak nešto, uglavnom nama odmah vulgarne misli pale...rolleyes Kad ono šećemo mi dalje i pogled ravno na vrh Biokova - skulptura koja predstavlja galebovo krilo, a nama opet nešto (khm...) deseto palo na pamet. wink Tak smo se dobro nasmijale i došle do mjesta gdje je ˝naš˝ apartman, čekale i čekale i čekale te napokon dočekale da se otvori neki birc... U 6 ujutro. Naravno super konobar Marin je odmah pokupio ˝kaj˝ spiku i postale smo mu drage pa svaki put kad bi prošle on bi nešta dobacia...eee da! Tak je,tak je! Zakaj ne bi moglo? yes Mali odmor nam je dobro došao, al more nas je prizivalo k sebi pa su curke odmah pohitale u vodu dok sam se ja morala ˝skulirat˝... Tu večer smo otkrile disko nakon mnoštvo pokušaja da budemo ˝strankinje˝, propala je operacija, wink i jedna simpa ženskica nam je rekla put i sve ono što trebamo posjetit jer tamo mladi ˝vise˝. Disko im je stvarno ok, Taboo, i samo ime kaže...lol
Tako su nam dani prolazili u smijehu, točnije hihotanju i komentiranju Bosanaca po plaži. Na njihov smo se račun najviše nasmijali. Tak dok smo se mi brčkale u vodi pojavio se jedan Mali Marin, dečec ima 11 godina, ali mislim da u životu nisam vidjela ljepšeg dečka... Buljile mi u njega i mali to skužio, pa nabacio spiku i eto dobile frendića.
Jedan dan, mislim da u utorak smo išle na izlet brodom Hvar - Brač destinacija, ehh vožnja brodom je prošla ok, al ono što se na brodu događalo je i više nego zanimljivo. Došle na brod i sad teta Ivana vadi karte, učit će nas belu, al zapuhao vjetar pa je karti bilo svuda samo ne po stolu. Vedran je ostao ko pofurena kokoš, a nas tri smo ošle pjevat. Tak snima nas Ivana, kad ono bljesak tu, tam, kamerice... ooo curke pa mi smo slavne! wink Da bi stvar bila ljepša malo smo zapjevale Dinamovu himnu, a ni jedan tovar se nije pobunio. Tad smo shvatile da su tovari zapravo ok ljudi...malo lijeni, ali jako dobri!
Došli na Hvar kad tamo dosada, došli na Bol kad tamo valoviiiii..., al kad smo došli na brod da idemo kući...mmmmm tamo zabava!!!
Tu večer je počela ˝purgerska˝ spika, dečki su došli u disko i tako smo se lijepo zekali s njima. Bili su fkt pravi domaćini, a i frendovi. Grlili nas dok nam je bilo teško...wink
Preostali dani s njima su ispali totalno savršeno, mi bi natrag... Jedva čekam da se vratimo dogodine. Ništa to je ukratko, a na slikama smo mi, al ovo što vidite samo je dio zabave koju smo prošle...lol

Bernard, Marin, Joža, Mali Marin, Konobar Marin, Lucija, Iva i curke...pozdrav i šaljemo veliku pusu!!!




29.07.2007. u 03:24 | Komentiraj (9) | Print | # | ^

MORE MOREEEE

Ljudi mi smo na moru...šteta kaj vam ne možemo pokazat, al pune smo dokaznih materijala. Predobro nam je, uživamo u moru i suncu. Danas smo baš išle na jedan poduži izlet sa brodićem do Hvara i Brača. (kupale smo se na Zlatnom ratu) hehe wink

Ne brinite se dobro se slažemo, nismo se poklale...hehe Skompale smo se s ljudekima koji rade na brodu i tu lokalnim klincima. Marine zlato... ahh (uzdah zadovoljstva)



POZDRAV SVIMA OD TRI SIRENE...

24.07.2007. u 21:05 | Komentiraj (8) | Print | # | ^

I'm yours

Well you done done me and you bet I felt it
I tried to be chill but you're so hot that I melted
I fell right through the cracks
and now I'm trying to get back
Before the cool done run out
I'll be giving it my bestest
Nothing's going to stop me but divine intervention
I reckon its again my turn to win some or learn some

I won't hesitate no more, no more
It cannot wait, I'm yours

Well open up your mind and see like me
Open up your plans and damn you're free
Look into your heart and you'll find love love love
Listen to the music of the moment maybe sing with me
I like peaceful melodys
It's your God-forsaken right to be loved love loved love love

So I won't hesitate no more, no more
It cannot wait I'm sure
There's no need to complicate
Our time is short
This is our fate, I'm yours

I've been spending way too long checking my tongue in the mirror
And bending over backwards just to try to see it clearer
But my breath fogged up the glass
And so I drew a new face and laughed
I guess what I'm saying is there ain't no better reason
To rid yourself of vanity and just go with the seasons
It's what we aim to do
Our name is our virtue

I won't hesitate no more, no more
It cannot wait I'm sure
There's no need to complicate
Our time is short
This is our fate, I'm yours

Well no no, well open up your mind and see like me
Open up your plans and damn you're free
Look into your heart and you'll find love love love love
Listen to the music of the moment come and dance with me
I like one big family (2nd time: I like happy family)
It's your God-forsaken right to be loved love love love

I won't hesitate no more
Oh no more no more no more
It's your God-forsaken right to be loved, I'm sure
Theres no need to complicate
Our time is short
This is our fate, I'm yours

No I won't hesitate no more, no more
This cannot wait I'm sure
There's no need to complicate
Our time is short
This is our fate, I'm yours, I'm yours





Ovu pjesmu sam slučajno našla na kompu i otkrijem da mi ju je poslao susjed... Stvarno je lijepa, ja sam se zarazila njompa ju želim podijeliti i s vama. Susediću hvala ti, iznenađuješ iz dana u dan sve više...: kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us ajd probajte se svi zaraziti...lol wink

20.07.2007. u 17:59 | Komentiraj (3) | Print | # | ^

Boli, al se isplati...

Malo je naslov glup, al neke osobe znaju o čem se radi.
Eto ja sam došla s mora i opet se pakiram jer u petak navečer putujem s curkama u Podgoru. Malo ćemo se sunčati, kupati, uživati u šetnjicama i tak. Ipak nakon ovog kaosa oko faksa i mature zaslužile smo odmor, a i bit će sve ok. (susedica tebe to dogodine čeka, pa možemo ponovit) Tak meni dani prolaze, zasad uglavnom na moru... Dođem doma, vidim kaj ima u Samoboru i okolici pa se vratim.
wink
Ljudeki ja vas pozdravljam...
Vidimo se uskoro!!!


VELIKI kiss SVIMA!!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

19.07.2007. u 16:52 | Komentiraj (4) | Print | # | ^

Došla sam...

Evo mene s nekim dobrim i jednom lošom vijesti.

Prvo ćemo početi s lošom - nisam upala na fakultet, neću se opravdavati nekom gužvom i ne znam čim jer djelomično sam sama kriva. Probat ću to popraviti na jesenskom roku (ako bude mjesta), ako ne onda ću pauzirat godinu, potražit neki posao pa probat opet.
...i tak vratila se s mora, bilo mi je jako lijepo. Igrla sam se tete u vrtiću, okružena kikićima od 3 do 5 godina drugo mi nije ni preostalo. Ne mogu se požaliti jer sam se nasunčala, naplivala, napedalirala i nagradila kula od pijeska. yes
Malo sam vježbala svoj engleski s jednom curicom iz Amerike (rekala je mjesto, al sa zaboravila) i tak...
Tražila sam školjke, al je slab ˝ulov˝ ove godine. Na jednoj ˝divljoj˝ plaži gdje je prije par godina bilo školjaka u izobilju nisam našla ni jednu, kopala, kopala i kopala, al školjaka nema. Mislim da je to sve od mene... javim se kad dođem s mora... :)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us ˝Ciganka˝ - ˝divljakuša˝


Free Image Hosting at www.ImageShack.us ...i malo Lopara!!! (plažica na kojoj se kupam)





Pozdrav kamperima, kolegicama i kolegama...susedima i anđelima

13.07.2007. u 11:53 | Komentiraj (3) | Print | # | ^

prijamni :) i more

Evo mene, danas sam pisala prijamni za Učiteljsku. Šta da vam kažem, u razredu nas je bilo dvadesetak i od toga samo jedan dečko. Razred malen i klupe spojene, moglo se prepisivati na veliko - što se i radilo. Hm, al ja sam bila malo sumnjičava i nije mi se dalo prepisivati od cura koje vidim prvi put u životu. Ipak vjerujem u sebe... Mene su pitali, ja sam odgovorila, al opet neka sam pitanja zaokružila na eci,peci,pec i na en,ten,tore tak da kolko im je to bilo pouzdano, neznam. wink
Kad su moje kolegice izašle vanka (nismo bile u istim razredima) malo smo ˝pročešljale˝ o ispitu i prestale se nervirati. Ipak ja sutra putujem na more, a one se još pripremaju za ekonomiju.


Iskreno se nadam da ćemo sve upasti, a vama curkice moje sretno na prijemnom...


SVE VAS VOLIM, JA SE BRZO VRATIM, A ONDA ĆEMO KUD VAM SRCE POŽELI...






06.07.2007. u 21:53 | Komentiraj (5) | Print | # | ^

Sve znam :)

Evo mene, zbilja mi se neda opisivati što sam radila jer to nikoga ne zanima, al moram se pohvalit da je prijemni sutra u 9, a ja nemam blage veze. Nije me strah, nemam tremu i sama sam sebi iritantna s tim stavom ˝progutala svu pamet svijeta - proći ću˝. Hm, da ne bi mislil da sam posegla za nekim narkoticima jer nisam, niti neću...ja sam dovoljno luda i bez toga. wink
Mislim da imam sreće i da ću to nekak proć, tj. nadam se.

...i tak ja bi na more! Da se barem mogu sad kupati i sunačati, uživati na nekoj plažici, a ne mislit´ na opću kulturu (koja mi treba). Kad sam kod mora, anđeo se javio i UŽIVA... baš mi je drago zbog njega i opet sam imala pravo kad sam rekla ˝bit će bolje˝ - jer mu je zbilja bolje. Španer je otišao u Francusku na mjesec dana, joj kako će se nauživati... e tako oni uživaju i putuju, a ja zaglavila doma pred kompom. Kaj da vam kažem, još jedino se veselim kampiranju yes i gledanju filmova...LOL

Naravno da ću upast (sad se tiješim), al ono... Mislim da je to sve od mene za danas. Moram ić učit!!!
headbang

05.07.2007. u 10:12 | Komentiraj (10) | Print | # | ^

...on živi na malome brijegu

Živim u malome ˝selu˝ pa imam hrpu susjeda, jedan je lovac, drugi je ratni nešto, treći mesar, pa automehaničar,pa... i tako u nedogled. Tako dolazim do jednog suseda koji rijeto uhvati zrake sunca, teško da ga mogu izvuć iz kuće pa ga vidim tu i tamo... općenito kad je solo doma pa organizira ˝filmske˝ večeri. Dotični mi se žalio na emo postove pa da vidi da mogu ja drugačije malo ću o njemu. Hm, on je fkt dobar lik i iskreno obožavam njegovu zajebanciju, sve mu je ravno... Svijet se vrti oko njega, ak stigne, ok, ako ne...opet dobro. Takav se rodi jednom u 100 godina! wink
Evo jednom zgodom on je popljuvao blogere i nije mi bilo ni na kraj pameti da će za par dana mene tražiti za savjet, kak da stavi nešt na blog... Normalno da mu ne bi slučajno postavila brdo pitanja dečko se ogradio pričom ˝to mi za frenda˝... E sused to tak ne ide!!! Sad ne želim pretjerat, al si me tak naljutio da bi pisala o tvojoj skrivenoj patnji, al ipak sam ja dobrica... LOL yes


...mislim da mi ipak ne ide to opisivanje po blogu, više volim ljude uživo ˝olajat˝, pa ću se držat anonimnih pričica
yes

03.07.2007. u 14:10 | Komentiraj (7) | Print | # | ^

Your song - Moulin Rouge





Svaki komentar je suvišan, mislim da je pjesma sve rekla...kiss

01.07.2007. u 18:10 | Komentiraj (3) | Print | # | ^

Napokon sretna, al opet tužna...

Griješim ko i svi ostali, jer ipak sam samo od krvi i mesa (naravno i celulita), al opet sve što sam ikad učinila bilo je u dobro namjeri. Neki dan sam shvatila da ljubav ne možeš prevariti, niti ju možeš izbrisat...zato sam poduzela sve i suočila se s tim. Naučila sam da treba gledati ravno i slušati osobu koja ti govori, a ne lijevo ili desno (pokvareni telefon) i ˝hvatati˝ komentare drugih. Poštujem tuđa mišljenja, al znam da ono što ja mislim i želim je najbolje za mene. On je tu i želim da ostane, želim ovaj put vjerovati u danas, a ne gledati sutra i maštati o nečemu što možda nije stvarno. Znam da je ovaj trenutak savršen i kad bi mogla zamrznuti vrijeme htjela bi da sad stane, samo zbog njega.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...al opet tužna! On se ljuti, a ne znam razlog. Ponekad bi mi dobro došlo da mu mogu čitati misli, joj da ga barem ne volim ko rođenog brata pa da me ne može svaki puta iznova povrijedit. Ne znam, ovaj put ne znam što da mu kažem. Izgubim se kad vidim da se ljuti, previše mi znači, al opet željela bih znati zašto je tako. Nisam ga htjela povrijedit niti mu nauditi, ali sve mi se čini da to radim...(samo što ne znam kako). Oprost mi molim te!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


01.07.2007. u 13:11 | Komentiraj (1) | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (2)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (8)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (13)
Kolovoz 2007 (12)
Srpanj 2007 (12)
Lipanj 2007 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Da ja vidim kolko vas dolazi.... lol

website counters
Musicians Friend Coupon







Dobri ljudeki...

Veky
Susedica
Borna
Majica
Luce
Krivi smjer
NeViNaŠcE
Puki Snovi
Bijela orhideja - crna tinta...
Porok
Vitar u kosi
Dijete u meni
Zaljubljeni pjesnik
Pipsqueak
Kikisesvete
Neobitchna zona
blog jedne Studentice
Invisible Kid
Sad idi, briga me
Djevojčica =/


Mala Teta...

Volim svoj život i sve što ga uljepšava iz dana u dan...

...zato imam svog najdražeg anđela čuvara, on je tu kad mi je to najpotrebnije (nasmije me kad sam tužna, makne mi suze s lica kad plačem, utješi me kad mi to najviše treba, a najviše od svega ON JE TU STALNO i mogu računat na njega)
Ne znam kakav bi mi život bio bez mog anđeleka...i zato ga jako volim i cijenim

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Svi mi imamo nekoga kome se povjeravamo, tko nas tješi, s kim se smijemo, s kim plačemo...a ona je meni sve to, a i puno više. Ona ima takvo srce s kojim zagrije sve. Ona je moja draga prijateljica kojoj ne treba dva puta reći, ˝boli me˝ jer već prvi puta će skočiti i sve doslovno slomiti samo da bude kraj mene... Ona je moje sunce... Volim te :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Za moje najmilije...


˝Koliko god je rijetka istinska ljubav još je mnogo rjeđe istinsko prijateljstvo.˝
˝Jedina nagrada vrline je vrlina; jedini način da imaš prijatelja je biti prijatelj.˝


Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us


Ponekad srce kuca samo zato što je uz njega jedno koje mu daje snagu, vjeru i nadu da postoji bolje sutra...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

THE CALLLING - For you

I am a vision
I am justice
Never thought that I could love
Living in shadows
Fading existance
It was never good enough
Within the darkness
You are the light that shines the way
But you're trapped in violence
I can be the man who saves the day

I'm there for you
No matter what
I'm there for you
Never giving up
I'm there for you
For You

Someone's changed me
Something's saved me
And this is who I am
Although I was blinded
My heart let me find out
That truth makes a better man
I didn't notice
That you were right in front of me
Our masks of silence
We'll put away so we can see

I'm there for you
No matter what
I'm there for you
Never giving up
I'm there for you
For You

Within the darkness
You are the light that shines a way
In this blind justice
I can be that man who saves the day

I'm there for you
No matter what
I'm there for you
Never giving up
Cause you know it's true
You were there for me
And I'm there for you
For you
For you
For you


*nać ćeš se...lol



OBALA - Flamingosi

Falis mi ti
da produzis sa mnom ka obali
i pomognes mi
da zavolim bas sve
godine sto dolaze

Falis mi ti
shvatices ako se okrenes
i zaboravis sve
sto srce steze ti
sve zakone dosadne

Refren
Jer ti i ja moramo da probamo
da spavamo pod nebom
i po vatri hodamo
u kolima bez tablica
uz pesmu svud po svetu
putevima lutamo

Jedemo gde stignemo
i bas pred punom plazom
goli da se skinemo
granice ne postoje
i sve sto treba
jeste ljubav da potraje

Falis mi ti
da produzis sa mnom ka obali
i pomognes mi
da zavolim bas sve
godine sto dolaze

Falis mi ti
shvatices ako se okrenes
i zaboravis sve
sto srce steze ti
sve zakone dosadne

Refren

Da zavolim bas sve
godine sto dolaze
i jedan zivot malo je
krenimo do obale
jedan zivot malo je
krenimo do obale

*samo za tebe :)

nešto za moju dušu :)

Prije braka djevojka vodi ljubav s muškarcem, da bi ga zadržala, a u braku ga drži, da bi vodila ljubav. (Marilyn Monroe)

Budite zahvalni na onome što imate, jer ćete na kraju imati više. Ako se usredotočite na ono što nemate, nikada nećete imati dovoljno. (Oprah Winfrey)

Dan bez smijeha je izgubljen dan. (Charlie Chaplin)

Nema dosadnijeg razgovora od onog, u kojem se svi slažu. (Michael de Montaigne)