Hi Baltik, bye Norveška!

ponedjeljak, 24.06.2013.

Sjedim na kavi u mom dragom Copenhagenu, imam day off i razmišljam kako je idealna prigoda za napisati novi post. Baš sam puna inspiracije.

Fotografije su tu da vam dočaram gdje sam sve bila, a u tekstu ću malo opisati svoj život posljednjih par tjedana.

Andalsnes



Od ostalih novosti... učim sve jezike koji se ovdje mogu naučiti, a zaista ih je mnogo. Znam već pozdravljati na francuskom, filipinskom, portugalskom, indijskom, ruskom... Rodrigo radi na mom usavršavanju španjolskog, a najveća prednost na području jezika je što imam priliku vrlo brzo naučiti francuski uz pomoć dečkiju s Mauricijusa. Postajem poliglot ovdje. Naravno da ih sve učim hrvatski, premda od prije znaju svašta (uglavnom prostote). Totalno je simpatično kad crnac prolazi i pozdravlja: "Di si zemo, šta ima?"

Alesund


Hi Baltik, bye Norveška! Kao što sam već više puta rekla, meni je zemlja fjordova i ponoćnog sunca oduzela dah. Žao mi je samo što je poznati vlak u Flamu bio rasprodan pa ovaj put nisam imala priliku uhvatiti najljepše poglede, ali plovidba ovim područjem danima dala mi je dobar uvid u svu raskoš i sjaj prirode.

Geiranger


Hvala ti, Norveška, bila si divna. Baltik, nadam se da nećeš razočarati!

Oznake: kruzer, putovanje, norveska, fjordovi

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.