mala mujer
Trenutno bez naslova
04.11.2007., nedjelja
sunday in HK
evo mene, nakon dugo vremena ne isfrustrirna HK vremenom!

perfect day sunday. omjer temperature, vlage i sunca savršen! nedjelja je. jedna od rijetkih slobodnih u proteklih godinu dana. gušt i zadovoljstvo. sama sa sobom! obišla sva omiljena mi mjesta u Central (HK Island). kavica na jednom od rijeđih mjesta koje ima kvazi terasu. čak me se i tete filipinke koje rade tamo sjećaju. ručak sa prijateljicom koju nisam uspjela uloviti zadnjih 5 puta koliko sam bila ovdje. miljon stvari za pretresti. pričala sam vam nekda o njoj. Sarah. engleskinja. ona koja je tu xy godina a nijednom još od tada nije bila u europi. strah ju je da se neće htjeti vratiti nazad u HK. search the arhiva. o.k. bila je. planirala ostati tri tjedna. nije se vratila tri mjeseca. ne kraju je kaže shvatila da će bankrotirati i da će joj agnecija propasti pa je ipak spakirala kofere!

inaće u HK se ništa nije promijenilo. osim što su na HK islandu claimali još malo zemlje moru i predpostavljam da će tu igradti neko gradndiozno šetalište, u planu je već čitavo desetljeće, koje će spajati Central i Wan Chai. poznavajući ekipu biti će puno stakla kamena. dijelovi možda čak budu i klimatizirani! bože svašta.

nedjelja. ne bi čovjek po nićemu to zaključio u ovom gradu. osim možda po pojačanim rijekama ljudi koji hodaju po ulicama, shopping centrima i slično. ullazak u, prije godinu dana otvoreni, H&M bio je skoro pa poguban od količine ljudi ali bar nisam ništa kupila! ali sam se zato naguštala malo promatrati fancy honkonžanke kako na svoj vrlo individualni i čudnovati način kombiniraju outfite!

nakon šetnje, navečer drinx u felixe's. nice views, so so drinks i kitchy early starck dizjan. ali je dobra muzika i ekipa. skupo ali u svakom slučaju vrijedi otići pogledati. nakon toga dinner u aqua spirit. again prekrasan pogled, onak super. hrana. o.k. servirani prosječni sushi i sashimi i pizza. ako ništa drugo dajem im + za maštoviti fusion attempt; aqua spirit/roma tokyo. mi smo pizzu za predjelo a onda za glavno sushi, ali može i obrnuto.

early night, ponedjeljak je ipak radni dan...
- 12:41 - Reci (3) - Ispiši - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.