mala mujer
Trenutno bez naslova
26.10.2007., petak
bez puno pameti
moram si neki novi super fensi blog napraviti. da mi bude neki lijepi. i praktični. al lijepi. tko će to? ja to ne znam šmrc, šmrc. a ovaj već dugo nije aktualan kad sam samo malim prstom u kini.

osim toga zavidim sisajedu kaj se ne mora praviti fin i može psovati na svom blogu. a mene čita moja mama! pa onda kao pazim kaj pišem jer mi s već žalila da sam vulgarna! i da sam nepismena.

osim toga jedva čekam da završim s poslom pa da idem kupiti neke fine kremice za lice da i dalje varam svijet oko sebe kak sam super mlada! i četvrti u nizu crveni ruž za usne. znate da je to in kaj ne?

i osim toga jedva čekam...hahaha neće vam reći. kaj vas briga! ali je sretna.

osim svega ovoga idem se sada malo prošetati po gradu pa će vas onda obavijestiti o tome kaj ima novoga!

cmok
- 09:37 - Reci (4) - Ispiši - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.