mala mujer
Trenutno bez naslova
22.10.2007., ponedjeljak
bazeni u metropoli
imam ja jedan prijedlog za g. Bandića i one njegove kaj odobravaju projekte razne po gradu. Kada se napokon više ne budete mogli nalaziti na gradonačelničkim i inim odlučivalačkim mjestima ja vam predlažem da otvorite tvrtku za gradnju BAZENA.

Dobro mi se čini da bi vam tvrtka mogla raditi. odobravate radove i projekte ala kupska (ne da mi se tražiti fotke, ali čak ima i oblik jednog nemaštovitog bazena), ili npr. navodno 7 MIO kn vrijedna, rekostrukcija drvinja. 3 kapi kiše i ne postoji toliko visok čovjek sa toliko dugim nogama koji može prekoračiti taj bazenčič. a kad prođe auto nema beda, imamo najljepšu lagunu i tsunami u kvartu.

pa onda tu je i preimenovana zagrebačka ex. ljubljanska. na svakom križanju bazeni vode.

i tak sam si ja onda mislila, ako ste vi dragi moji bandići i oni koji takvim lokacijama daju dozvole za gradnju i uporabu (na šljakere sam se već davno prestala ljutiti), još uvijek na položaju jer ne znate što bi radili kada odete, ne brinite, bazeni su in, sigurno nećete propasti. krenite.
- 16:36 - Reci (3) - Ispiši - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.