Moji Konjići , Berta i Jura...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sve što ti padne na pamet !!!

03.04.2007., utorak

SMJEŠNA IMENA- ima i gorih od mene...

Na str :http://free-zg.t-com.hr/Robert/imena_1.html ima mnogo smješnih imena pa evo nekih od njih...

Ada Parada
Adeksija Zahtila
Adonis Ćulibrk
Afrodita Komadina
Afrodita Urlić
Agneza Mrak
Albina Ždero
Alen Popaj
Ana Fukat
Ana Kokot-Živalj
Ana Pešice
Anastazija Koščica
Anastazija Krga
Anastazija Kuš
Andra Štuka
Anđa Jajalo
Anđelka Anđelić
Anđelka Kuba
Anđelka Pofuk
Anđelka Smeš
Anđelko Guzić
Anđeo Debelić
Anela Prdić
Anita Lagator
Anka Crnogaća
Anka Miš
Anka Napijalo
Anka Tresk
Ankica Gljivica
Ankica Kisela
Ankica Krvavica
Ankica Kukavica
Antica Bezbradica
Antoneta Prenikolnikaj
Antonjeta Mitraković
Antonjo Buha
Antun Pijanec
Apola Ninčević
Apolo Jakopović
Arsen Travica
Aspasija Banjan-Rafael B

Bara Njara
Barbara Misadona
Bareta Radosna-Dome
Bargara Varga
Barka Trbuščić
Beba Duplica
Betilija Buljovičić
Betka Kutija
Biljana Ore
Birđa Križan
Biserka Imenjak
Biserka Šic
Bistra Potočnjak
Biter Lekaj
Blagorodna Klarica
Blanka Gazibara
Blaženka Biber
Blaženka Suton
Bolto Šiptar
Borgija Škunca
Borka Borko
Boža Buć
Božidar Klempera
Božidar Novina
Božidar Ukor
Božo Časni
Branka Krmelj
Branka Šurljugašrot
Branka Zlomislić
Branko Pjevač
Bruna Baraka

C

Cecilija Matica
Cia Wasserbauer-Tapavica
Cila Flamaceta
Cizika Stanić
Cmilja Batinić
Curka Mustapić
Cvetka Ljubotina
Cvija Njavro
Cvijeta Oblizalo
Cvijtana Pajk
Cvjetko Booz
Cvjetko Koraca Č, Ć

Čedomil Ćuka
Ćamil Keserović
Ćirilka Grubišić

D

Dalibor Budan
Damir Eror
Damir Ila
Dane Drakula
Danica Guzica
Danica Maglica
Danica Mrkobrada
Danica Nesvanulica
Danica Prdić
Danica Tikvica
Daniela Guzza
Danijel Mošnja
Davorka Fuketa
Davorka Praštalo
Davorka Skuhala
Dejvid Strah
Dejzi Kovačević
Desanka Lalatović
Desanka Mulac
Desanka Prašina
Deva Dejanović
Dika Besprska
Dikosava Derek
Dinko Kamenko
Dobrka Balić
Dragana Pnjak
Dragana Svraka
Dragi Lisica
Dragica Crnjak
Dragica Lončanica
Dragica Pandur
Dragica Picukarić
Dragica Salatović
Dragica Tukara
Drago Kornjača
Dragoslav Derikučka
Dragutin Jadan
Dragutin Metak
Drahuška Fofonjka
Draželjka Cvjetović
Draženka Bušnja
Draženka Pardon
Dube Jelić
Dudinka Ceranja
Dunavko Pleteš
Dunja Pofuk
Duša Kovačević Đ

Đejn Novaković
Đenka Vlakić
Đenko Sandrić
Đilda Krnčević
Đulsuma Vitka
Đurđa Cicnjak
Đurđa Guzi
Đurđa Plh
Đurđa Pop
Đurđica Crk
Đurđica Gnezda
Đurđica Šmrk
Đuro Kuga

E

Elefterija Indžova
Elentina Dojkić
Eleonora Tenk
Elfi Sladoljev Tumpor
Elidija Kornet
Eliette Sikirica
Elijana Kućica
Elio Krastić
Erina Deteta
Eudijenija Besu
Eudoksija Čepulo
Eva Adam
Eva Grgeč
Evica Tucanac

F

"Fafala Commerce"
Faketa Bukvica
Fatka Đulman
Febronija Ančić
Filipinka Mađar
Filka Frdžo
Fina Tomašić
Flora Krivčić
Franciska Svašta
Franka Pošta
Franjo Stoprd
Frida Šupak

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 22:00 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Zezancija

A sada da vidimo stanje ...
Free Website Counter
Free Website Counter

NINA BADRIĆ - ČAROBNO JUTRO

Što je to, tako snažno da pogledaš
Možda znak da si čovjek kojeg želim kraj sebe
Jedna iskra je dovoljna da zapali vatru da ispustim glas

Nježno ljubiš mi vrat kao stranac u noči
iz mog sna

Obečaj mi da smo život ti i ja
Jedna olujna noč mokra sva od dodira
U meni sve gori pod rukama tvojim
Ja umirem sad ooooh

Obečaj mi da smo snaga valova
Podivljali žar na vrelim usnama
To čarobno jutro u očima mojim
Kad tvoja sam sva

Prije tebe tuge su me stoput slomile
Voljela sam druge, u njima tražila sam te
Ne daj me, više nikad nikome,
Cijeli život čekam slomljenog srca da suze mi
Obrises sve

VESNA PISAROVIĆ
Da Znas

Danima vec se nismo vidjeli
a tvoje prijatelje ne pitam,
ne zelim priznati da ne znam
sto se s nama to zbilo za tren.

Svake se noci tiho pomolim,
sa zeljom da te sutra ugledam
i sve bih dala da si sa mnom
da te dotaknem samo na tren.

Da znas, da znas kako
pogled me tvoj jos boli.
Da znas kako srce te moje voli.
Da znas kako tuzna sam bez tebe.
Da znas uvijek bio bi kraj mene.
Da znas kol’ko suza sam isplakala.
Da znas i da nisam se pokajala.
Da znas kako tuzna sam bez tebe.
Da znas uvijek bio bi tu.

U mome sjecanju
pocinje sve od ovog proljeca
i ova tuga koju osjecam
slomit ce srce na pola
za tren.

U mom zivotu barem
kratko duso bio si sve
i kako vrijeme ide
vidim da mi ne ide
jer kud god krenem,
kud god podjem
samo za tebe znam,
priznajem od tog dana sebi
ja ne pripadam.

Kao u nekom filmu cijeli
moj se srusio svijet
i cekam da se nesto
desi cekam preokret
jer kud god krenem,
kud god podjem
samo za tebe znam.

Ne zelim biti sama zelim
samo tebi ja da pripadam.
K’o sto se pripada po prvi put
reci da nije bilo uzalud
da tvoja ljubav jos traje bar tren...
ANKETICA
Što mislite o ovom blogu ?
Užas, to niš ne valja...
Pa, dosadan je
Ok je
Super, samo nastavi tako ...
  
Free polls from Pollhost.com


O čemu biste željeli čitati na ovom blogu...
O ljubavi (pjesme, porukice...)
O zanimljivostima iz svakodnevnog života
O misterioznim događajima
O životinjama
O svemu pomalo, kao i do sada
Free polls from Pollhost.com