< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

Blog o sranjima......bla,bla.........

MySpace

Malo o meni

Ime: Ines
Prezime: Bla,bla...
Razred: 1.d / ekonomska...bila 8.c,nažalost više nisam
Rođena sam: 10.06.1992.g.što
znaći da sam blizanac u horoskopu
Godina: Kontaj sam/a
Volim: hranuuu,zezanciju,prijatelje,
komp,msn...
Ne volim: školu,školu,školu....
umišljene i dosadne ljude...

Mail: ines-1006@hotmail.com


To je to...bla,bla,bla,bla,bla,bla....










Upiši se u knjigu gostiju


A koliko vas je....

Free Web Counter




USPUT POSJETITE
OVE BLOGOVE:


Seve

Nike

Matea

Ludi mi brat

Nosonja

Teaaaa

Delila

Vlaja

Maja & Barbara

Ja & Maja

:..Opičena Lea..:

:..Josipa..:

Između dolaca

Antonia & Mihaela

Barbara

SpLiT gIrL

Luciferka

Mala cakana

Maja

Ice T

Ana

OVDJE MOŽETE NAĆI
COOL SLIKE !!!


COOL SLIKE

Customize your blog



layout for myspace



layout for myspace



layout for myspace



image hosting file



Blog images



Blog images



image hosting file







































nedjelja, 10.06.2007.

:..sretan rođendan mi,sretan rođendan mi....sretan rođendan mi draga ja,sretan rođendan mi..:

LALALALA....ROOĐENDAAAAN MI.....JEEEEEEEE.........
HUHU....
10.6...NAPOKON STIGO....JEEEEEEEEE...........
AJ SAD ĆU JA VAMA PRIČAT SVE...
U SRIJEDU....IŠLA S MAMOM I KUPILA...NOVI KUPAČ/ĆI,GAČ/ĆE....2 MAJICE I MOBITEL...DA,DA....SONY ERICSSON K750i....JA MISLIM...HAHA....
ONDA TAKO U ČETVRTAK NISMO IMALI NASTAVE PA JA,IVANA,NIKE I MATEA M.,OTIŠLE NA BANJE....I ŠETALE BOSE PO STRADUNU...HAHA...KAD SU NAM SE KLIZALE ONE JAPANKE....I NORMALNO JA 1.TREBALA SKINUT JAPANKE DA BI ONE ZA MNOM...AL AJE JESAM...JA HRABRA...HAHAHAHAHA....
U PETAK...HM...BZVZ...
U SUBOTU....DIGLA SE OKO 13H I OKO 16 OTIŠLA U MOLUNAT....
I GLEDALA SHREKA .... BAŠ JE SUPER....HHA...
ONDA....
NEDJELJA...DANAS...JEEEEEEEEE...............
DIGLA SE UJUTRO....I...I....TETKA NAPRAVILA TORTU...MMMM......JEDVA SAM DOČEKALA....HEHE....
I DOBILA SAM OD TETKE 200KN I OD TATE ISTO 200KN...A OD MAME MOB. ONO KAD SAM GA KUPILA U SRIJEDU....
I TAKO KAD SAM POJELA,KAD VIŠE NISAM MOGLA NI ZINUT OTIŠLA JA NA KUPANJE...I TAMO MI RODICA POKLONILA POKLON...JEEE....NEKU KREMU...ČESTITKU I NEŠTO ZA STAVIT NA VRATA I PIŠE:"ULAZITE NA VLASTITU ODGOVORNOST"...HEHEHE....
I ONDA KAKO JE ONA RADILA NEŠ U RESTORANU,MALA OLIVIJA,NJENA SESTRA,MOJA RODICA,HAHA....I ONDA ONA DOŠLA U MENE I JA JOJ DALA TORTE DA NOSI STELI...
I NAPISALA JOJ JA PORUKU DA NE POJEDE SVE SAMA...JER VAM JE ONA POZNATA PO TOME....HEHE...
UFF...ŠTO JOŠ IMA???
ŠKOLA...AAAAAAAA......NEĆU O TOME...NE ŽELIM POKVARIT DAN...
AJ EVO VAM MALO SLIKA....

- 21:50 - Komentiraj (212) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>