< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

Blog o sranjima......bla,bla.........

MySpace

Malo o meni

Ime: Ines
Prezime: Bla,bla...
Razred: 1.d / ekonomska...bila 8.c,nažalost više nisam
Rođena sam: 10.06.1992.g.što
znaći da sam blizanac u horoskopu
Godina: Kontaj sam/a
Volim: hranuuu,zezanciju,prijatelje,
komp,msn...
Ne volim: školu,školu,školu....
umišljene i dosadne ljude...

Mail: ines-1006@hotmail.com


To je to...bla,bla,bla,bla,bla,bla....










Upiši se u knjigu gostiju


A koliko vas je....

Free Web Counter




USPUT POSJETITE
OVE BLOGOVE:


Seve

Nike

Matea

Ludi mi brat

Nosonja

Teaaaa

Delila

Vlaja

Maja & Barbara

Ja & Maja

:..Opičena Lea..:

:..Josipa..:

Između dolaca

Antonia & Mihaela

Barbara

SpLiT gIrL

Luciferka

Mala cakana

Maja

Ice T

Ana

OVDJE MOŽETE NAĆI
COOL SLIKE !!!


COOL SLIKE

Customize your blog



layout for myspace



layout for myspace



layout for myspace



image hosting file



Blog images



Blog images



image hosting file







































subota, 31.03.2007.

:..MoJa AbEcEdA..:

EVO NOVOG POSTA...
POŠTO NE ZNAM O ČEMU BI PISALA NAPISAT ĆU MOJU ABECEDU...I TAKO...

A-ananas(mljam),Antonia(super frendica),auto(čim uđem u auto dođe mi muka)
B-banana(obažavam bananu,pojedem ih 2-3 na dan),biologija (mrzim taj predmet),Barbara(moja seljanka),blizanac(u horoskopu sam blizanac),blog(pomalo dojadio al eto još ga imam),Božić(dobijem puno darova),buđenje(mrzim kad me netko budi)
C-crna boja (jedna od najdražih),cipele (nisam baš luda za njima),C( idem u 8c,razred je debilan..haha...najbolji),coca-cola(volim mjehuriće,hehe)
Ć-%
Č-čokolada(mljam,mogla bi živjet od nje),čipi-čips(mljam)
D-dubrovnik(moj grad),dinja(fuuj),dupin(obožavam dupine)
Đ-%
-%
E-Engleska(voljela bi poć tamo)
F-fizika(mmmrzim jeee),forum(dječji,išla prije,al više ne jer smo se raspali)
G-glazbeni(doosadan predmet),gramatika(uff)
H-hobotnica(bljak),Hrvatska(država,haha)
I-Ines(moje ime),Ivana(super frendica)
J-jakna(ne bude mi hladno kad je nosim,haha),jež(morski ježi-bljak)
K-kupanje u moru (haha),krafna(od čokolade,mljam),komp(stalno visim na njemu),komentari(volim kad ih ima puuno,haha),Kruškica(super cura iz Zagreba),konj(najdraža životinja)
L-lizalica(obožavam lize),lignje(fuuuj),lopta(užas se bojim lopte,znam da je glupo al tako je),lipanj(rodila sam se u tom mjesecu-10.06),lektire(uff...),Leo(naj pjevač),lova(odma sve potrošim,kad imam,kad nemam žicam u nekoga,haha)
LJ-ljeto(najdraže godišnje doba),ljubav(nemam sreće u tome,kmee)
M-molunat(tamo sam preko ljeta),mokošica(tu sam ostala godišnja doba),msn(stalno sam na njemu),mačke(ne volim ih...),mrak(volim ga jer lakše zaspem,haha),mobitel(ne moram niš objašnjavat tu...hehe),more...
N-Nesi(moj nick kojeg mrzim),Nikolina(super frendica),Nosonja(ustvari Andrea,super frendica)
NJ-njemačka(tamo sam se rodila),njemački(grozan jezik,al ga ipak učim)
O-odjeća(nisam luda za krpicama i takvim sranjima),ormar(dobro mjesto za skriti se,haha)
P-ples(obožavam plesat),pjevanje(i to obožavam al grozno pjevam),pizza(mljammm),plaže(volim biti na pažama),palačinke(mljam)
R-razrednica(dobra je),rak(naježim se kad vidim kako ga neko jede),rođendan(najedem se na rođendanima,hehe),Rab(prošle godine sam išla tamo i bilo je super,išli smo s forumom)
S-spavnje(obožavam spavat,znam spavat i do 14h,haha),Severina(super prija),Sims 2(super igra),Slavonija(tamo idem za Božić,uglavnom),smrad(mrzim kad nešto smrdi),smijeh(obožavam se smijat,uglavnom samo to i činim),sestre(jedva čekam da se odsele)
Š-šumi,šumi bonboni(mljam),Španjolska(želim ići tamo i učit taj jezik jer je zakon..hehe...),Šaba(luda profesorica iz fizike),škola(hmm...)
T-tetovaža(voljela bi imat bar jednu...šalim se)
U-učenje(ne spominjite to,najgoreee je učit...)
V-voda(naj piće),vicevi(znam ih puuuno i volim ih slušat)
Z-zemljopis(naaajgori moguči predmet)
Ž-žvake(vooolim ih puuno)

ETO TO JE VALJDA TO...SAD ZNATE NEŠTO VIŠE O MENI...
POZDRAV BARBARI,SEVERINI,ANTONII I MIHAELI,MARIJI,NIKI,SVIMA KOJI MI OSTAVLJAJU KOMM...I TAKO...
KIsS
&
POzZ

- 18:10 - Komentiraj (241) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>