nedjelja, 02.07.2006.

Moja Toskana

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Evo me arivala sam nase. Bilo je predobro, puno se vidjelo, doživjelo, pomalo sređivan utiske, tražim po enciklopedijama podatke o slikama što sam ih vidjela, čitam o gotici, renesansi kiparstvu. Sve me interesa i vrijeme grabim užurbano poput busa kojim smo se vozili prekrasnim predjelima. Inače Toskanu zovu i trbuh Italije. Svaki pedalj zemlje je obrađen. Beskrajno žuta boja suncokreta izmjenjuje se sa intenzivno zelenim čempresima pa sve polako niz blagu padinu prelazi u boju žita koja se stapa sa beskrajnim vinogradima. Skladnost boja i krajolika stopili su se u jedinstvenu cjelinu okupanu suncem, pjesmom i vrhunskim vinom.
Rano ujutro krenuli smo autobusom sa glavnog zagrebačkog kolodvora. U Atlas-ovom autobusu puno novih lica meni nitko znan iz grada, ovo mi je prvi put da putujem sa tom agencijom. Napeta atmosfera, neki se pomalo bune jer mjesta u basu nisu numerirana pa su oni brži zauzeli bolje pozicije. Veliki propust vodićke koja nas nije prozvala ispred basa i uljudno pozdravila kako to obično rade druge agencije. Koliko je traljava uvjerili smo se u mnogim situacijama. I taman kad smo trebali krenuti iz zadnjih redova komešanje dvoje mladih ljudi zadnji momenat su skužili da to nije bas za Prag ?!? Nije za čuditi se….. ponovo propust agencije. Cijelim putem guštala sam gledati predivne krajolike razmišljala o tome koje mi bogatstvo imamo, a ne znamo ga iskoristiti. Pomalo tuga ali i ideje koje želim pretočiti u nešto korisno i za mene i grad u kojem živim. Odavno sam planirala ovaj put iz više razloga, prvi je posjet čuvenim galerijama i Firenci kolijevki renesanse, drugi meni jednako važan razlog je njihovo bogato kulturno nasljeđe i način na koji su ga očuvali. Za danas sam vam postavila svega par slikica a onda nastavljamo putovanje skupa…..

- 17:48 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>