Objavljeno: nedjelja, 22.07.2007.

SUBOTA ZA SJEĆANJE...

Ovu ću subotu vjerojatno pamtit cijeli život.no Neko mi je maznio torbicu a u njoj mobitel, osobnu, osobnu moje stare, zdravstvenu, karticu od bankomata, ključeve od kuće i 120 kn. Cijelo smo veče pokušavali nać barem nešt od toga, jer smo znali da će mob i novci bit uzeti a ovo ostalo bačeno. Baš mi je žao Elvira, on se jadan natražio po parkiralištu. Nisam htjela zvat policiju što je bila velika pogreška.bang Jutros je lijepo policajac zvao moje starce da im kaže kak je neka žena našla moju torbicu u šumi. I ja morala ić po nju u stanicu. Ukraden mi je mobitelno, 15 kn od 120 kn(užasno čudno) i žvakaće.To je vjerojatno bio netko ko me pozna.E da, u torbici sam našla račun od MD, dupli amaro-15kn.Baš ona lova što mi fali.Možete si mislit šta je policajac mislio kad je vidio taj račun, mislio je da sam bila pijana i da sam sama bacila torbu.I još plus svega sam morala slušat deranje starog, ništ mi ne vjeruje, misli da sam bila ko zna s kim. Pa ne mogu vjerovat šta se meni sve događa. Više uopće ne mislim ić van, nekak se bojim jer znam da je to napravio neko ko me zna dobro.

- 12:49 - Angel Pray... (14) - Print Angel Pray... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.