Borba s klilogramima

petak, 20.04.2007.

83.dan

boli me zuuuubbbbb!!! a nebi isla kod zubara! jako ga se bojim...to mi od malena ostalo kada sam isla kod socijalca i uzasno me bolilo i sad ih nemogu smislit...promijenila sam 12 zubara do sada i nikako da se malo ugodnije pocnem osjecati..ruke mi se pocnu trest ...imam filing da cu past u nesvjest...i tako da vec dugo nisam isla a imam za popravit 3 zuba....joooj nikako da se natjeram....

da vam javim....od ponedjeljka sam na novoj dijeti...85 dana je ipak skoro pa to...ali nekako mi fale neke stvari....tako da cu ici na dijetu...strogu...ali meni zanimljiviju pošto volim meso i jogurte i jaja!! napisati cu vam dijetu na blog!!! traje 7 dana(un-4)...pocinje se u ponedjeljak i traje koliko treba...oko 5-7 kg mjesecno!!

skuzila sam da ovaj zadnji mjesec nisam skinula onoliko koliko sam htjela i moj organizam vise nije kako je bio u pocetku...nisam grijesila al jednostavno sam mozda skinula u mjesec dana 2 kile!! vagat cu se u nedjelju!!!

presretna sam sta sam skinula toliko kila!! stvarno se vidi i jedva cekam da odem si kupit hlace i da vidim koji broj nosim!! hehehhe do sad sam nosila jooj 50...fuj fuj!! sad negdje 46 nosim!! bar se nadam!!!

frendica je izdrzala 2 mjeseca na un-u a sad je na nekoj south beach dijeti!! kaze da je ok al tek je tjedan dana na njoj pa ce vidjeti!!

ja sam zadovoljna sa un-ovoj dijeti jer mi je dala povoda da napravim nešto šta sam pokušavala godinama...bit karakter da sama sebi...nemogu vjerovati...zapitala sam se prije tjedan dana...hm...3 mjeseca...šta mi je...poludila sam...ja na dijeti toliko dugo?? hm...ili sam odrasla ili pukla skroz...ehheeehehhe pusa svima!!! pisem vam u nedjelju da kazem koliko sam skinula!!!
blog cu skroz nastaviti pisati....sve dok cu imati volje i želje za dijetom jer mi to na neki nacin olakšava!!!

pusa svima!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mah mahh

- 10:38 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • 29.1.2006. poćinjem borbu sa kilogramima.
    nemojte pasti u nesvjest kad vam kažem kolika sam!
    danas je taj dan! odlučila sam!!! podržavajte me! ne ismijavajte me!!!!


    moj mail...ako imate ikakvi pitanja...
    maladebeljuca@net.hr

Linkovi




  • Karakter club