četvrtak, 20.07.2006.

bez naslova...

hej ljudi... ev i mene nakon dugo vremena... ali probajte me shvatiti... imala sam toliko obaveza da sam ponekad zaboravljala jesti..... pa da krenem.. još uvijek radim, na istom mjestu... ali samo do 1. 10. juppy.... zašto ? pa da krenem,...
nisam vam dugo pisala jer sam se spremala za prijemni, već dva mjeseca ućim i spremam to a kako se više približavao to sam intezivnije poćela spremati.... uz to sam i radila i to 2 posla.... jedan u kafiću, a drugi kod tate u restoranu... i još uvijek tako radim, ali JA SAM UPALA NA TAKO ŽELJENI FAX.... PREDŠKOLSKI ODGOJ JE ODUVIJEK BILA MOJA NAJVEĆA ŽELJA, SAMO SAM TO HTJELA I BILA SAM SPREMNA IĆI DOK GOD NE USPIJEM... I ETO UPALA SAM... PROŠLE GODINE NISAM, ALI OVU JESAM.... NO UNATOĆ SVEMU OVA GODINA MI JE BILA JEDNA JAKO VELIKA LEKCIJA KOJA ME NAUĆILA NEKE STVARI VIŠE CIJENITI I PREMA MNOGOČEMU SE ODNOSITI S DIVLJENJEM I POŠTOVANJEM, ZBOG TOG NE ŽALIM ŠTO PROŠLE GODINE NISAM UPISALA, JER DA JESAM NE BIH OVAKO RAZMIŠLJALA.... tako da dragi moji ja negdje u razdoblju od 1-5. 10. selim u zadar.... jedva ćekam premda sam onako podijeljena jer tu ostavljam i roditelje, brata, sestru, prijatelja i ono najdraže DEČKA... znam nećemo biti daleko ali idem sama pa mi je malo bed s obzirom da je dečko trebao ići samnom ali kako on radi sad u pošti od tog ništa, no valjda ćemo i to prebroditi ako smo prošli sve do sada i to ćemo.... pusa svima....cerek

- 00:05 -

Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

moj život i moja razmišlanja javno....

[strong][/strong]GDJE JE NESTALA NAŠA SREĆA,
GDJE SU NESTALI ONI LJUDI,
KOME GORI OVA SVJEĆA
I KOME SE ŽIVOT ČUDI...
GDJE SMO NESTALI MI,
ONI SRETNI LJUDI,
KOME VJERUJEŠ TI,
NAMA ŽIVOT SUDI...
NASMIJANQA LICA,
U PROLJETNOJ NOĆI,
I CVRKUT VESELIH PTICA,
I ZALJUBLJENE OČI...
GDJE SMO NESTALI MI,
ONAJ PREKRASAN PAR
NE SUDI NAM PO NJIMA TI,
NE UZIMAJ MI I TAJ DAR....

SAMO NJEMU...

DOĐI, ZABORAVI NUDIM TI NOĆI ĆAROBNE
I BUĐENJA U POSTELJI PUNOJ ŠEĆERA...
ISPOD MOG PROZORA DRVO DIVLJEG KESTENA,
PUNO PLODOVA KOJE NITKO NE TREBA...
ANĐELI NEK TE ČUVAJU KADA VRIJEME OBOLI,
DALI ČOVJEK SVE, BAŠ SVE NA KRAJU PREBOLI?
ZASPALA BIH SADA JA NA TVOJIM RUKAMA,
BUDILA SE NE BIH NIKADA,
NEKA VRIJEME SAMO BROJI
SVOJE GODINE, MENI JE VEĆ DOSTA ČEKANJA....
DOĐI ZABORAVI,
NUDIM TI NOĆI ČAROBNE
I BUĐENJA U POSTELJI PUNOJ ŠEĆERA
DOĐI I OSTANI
NUDIM TI SUZE KO BISERE
MOJE NAMJERE JOŠ SU UVIJEK ISKRENE....