ponedjeljak, 29.05.2006.

totalno luda..............

kissnjamipartyludmahnutnaughtydeadsmokinthumbup

hello svima!!! ne bi ste vjerovali koliko sam luda i vrckasta i što sam sve spremna učiniti za ljubav, mislila sam da mi ovo nikad neće pasti na pamet ali eto dogodilo se.... znam da ste nestrpljivi pa da krenem od poćetka....mah
ja i moj dečko 20. 06. navršavamo treću godinu naše veze, i ja sam se dugo mislila što da napravim i kako da ga iznenadim, i razmišljam ja tako u nedogled i ništa mi ne pada na pamet... kod mene kući nema šanse, gdje da otjeram mamu, tatu, sestru i brata? kod njega? situacija ista... a zbilja bih htjela to proslaviti na neki dostojan naćin.... i tako mi padne na pamet ideja (sam bog zna od kuda), da pošaljem mail na rtl tv u emisiju " vjeruj u ljubav".... i to je bilo tako brzo i nepromišljeno da jednostavno nisam ništa očekivala, kad danas mi je stigao odgovor... tražili su moj broj da me mogu kontaktirati, i ja sam sad toliko uzbuđena i ushićena da to nema nigdje.... ne znam sama kako bi reagirala, leptirići mi lete po trbuhu ( valjda zakašnjela reakcija od one čokolade....) samo strah me je kako će moj dečko reagirati, jer on nije neka osoba kojoj imponira medijska pozornost, nisam niti ja, ali oni mi imaju tako orginalne ideje, i tako mi je to lijepo da sam jednostavno morala nazvati....thumbupheadbang?????
i što da kažem? voljela bih čuti vaše komentare i mišljenja o tome!!!!! kako bi se vi osjećali kad bi vam netko takvo što napravio?dali bi vam bilo drago??partythumbupcerek???????????????

- 15:42 -

Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

moj život i moja razmišlanja javno....

[strong][/strong]GDJE JE NESTALA NAŠA SREĆA,
GDJE SU NESTALI ONI LJUDI,
KOME GORI OVA SVJEĆA
I KOME SE ŽIVOT ČUDI...
GDJE SMO NESTALI MI,
ONI SRETNI LJUDI,
KOME VJERUJEŠ TI,
NAMA ŽIVOT SUDI...
NASMIJANQA LICA,
U PROLJETNOJ NOĆI,
I CVRKUT VESELIH PTICA,
I ZALJUBLJENE OČI...
GDJE SMO NESTALI MI,
ONAJ PREKRASAN PAR
NE SUDI NAM PO NJIMA TI,
NE UZIMAJ MI I TAJ DAR....

SAMO NJEMU...

DOĐI, ZABORAVI NUDIM TI NOĆI ĆAROBNE
I BUĐENJA U POSTELJI PUNOJ ŠEĆERA...
ISPOD MOG PROZORA DRVO DIVLJEG KESTENA,
PUNO PLODOVA KOJE NITKO NE TREBA...
ANĐELI NEK TE ČUVAJU KADA VRIJEME OBOLI,
DALI ČOVJEK SVE, BAŠ SVE NA KRAJU PREBOLI?
ZASPALA BIH SADA JA NA TVOJIM RUKAMA,
BUDILA SE NE BIH NIKADA,
NEKA VRIJEME SAMO BROJI
SVOJE GODINE, MENI JE VEĆ DOSTA ČEKANJA....
DOĐI ZABORAVI,
NUDIM TI NOĆI ČAROBNE
I BUĐENJA U POSTELJI PUNOJ ŠEĆERA
DOĐI I OSTANI
NUDIM TI SUZE KO BISERE
MOJE NAMJERE JOŠ SU UVIJEK ISKRENE....