nedjelja, 28.05.2006.

hello ljudi!!!!

smokinevo malo mene...... danas sam baš jako dobro raspoložena, možda zato što dok ovo pišem jedem čokoladu pa mi malo podiže šećer u krvi pa to utjeće na moj smijeh, a kažu da je okus čokolade kao i zaljubljenost, evo samo što ne osjećam leptiriće u trbuhu, ali to je valjda što sam pojela samo kockicu, sad ću ja navalit na tablu pa ću valjda osjetiti i leptiriće....a s obzirom da imam i drugu možda mi i bumbari poćmu letati po trbuhu.... njamihvala vam svima na komentarima i na savjetima, ja sam pak odlućila ići na fax redovno, i mislim da je to najbolja odluka do sad i najzrelija ( što znaći da odrastam i da sam poćela zrelo razmišljati.... ha ha ha ko bi reć da će se i to događati u mom životu...).... dečko bi išao samnoma ALI on je dobio posao u pošti i ta se prilika ne propušta jer to je salni posao i to mu je životna prilika, jer malo tko završi srednju školu i vojsku i odmah se zaposli u državnoj firmi... pa tako da sam prepuštena sama sebi... šalim se mislim da je moja odluka ispravna a i on me podržava u njoj tako da ono.... ipak to traje 3 godine i to moramo izdržati, isto tako ljeti sam i tako doma, praznike isto, a i on će imat godišnje, praznike i vikende na kraju krajeva..... isto tako od sela gdje on živi ima 30 minuta do zadra a do mene doma ima 20 min. tako da mu dođe na isto..... ja i moja najbolja prijateljica idemo zajedno tako da opet ne idem sama i mat ću najbolje društvo...., zar se može bolje poželiti?????? i jedva ćekam te studenske dane jer sad vidim da nije lako niti raditi a pogotovo ne kao konobar, a taj posao definitivno nije za mene.....ja sam nekako prekrhka i presramežljiva da bih se bavila tim poslom u životu, ovako se bar nadam da ću biti dobra teta u vrtiću.....
i jedna velika novost DEČKO JE IZAŠAO IZ VOJSKE!!!!!!! TRENUTAČNO MI NE MOŽE BITI BOLJE!!!!cerekpartykiss

- 16:46 -

Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

moj život i moja razmišlanja javno....

[strong][/strong]GDJE JE NESTALA NAŠA SREĆA,
GDJE SU NESTALI ONI LJUDI,
KOME GORI OVA SVJEĆA
I KOME SE ŽIVOT ČUDI...
GDJE SMO NESTALI MI,
ONI SRETNI LJUDI,
KOME VJERUJEŠ TI,
NAMA ŽIVOT SUDI...
NASMIJANQA LICA,
U PROLJETNOJ NOĆI,
I CVRKUT VESELIH PTICA,
I ZALJUBLJENE OČI...
GDJE SMO NESTALI MI,
ONAJ PREKRASAN PAR
NE SUDI NAM PO NJIMA TI,
NE UZIMAJ MI I TAJ DAR....

SAMO NJEMU...

DOĐI, ZABORAVI NUDIM TI NOĆI ĆAROBNE
I BUĐENJA U POSTELJI PUNOJ ŠEĆERA...
ISPOD MOG PROZORA DRVO DIVLJEG KESTENA,
PUNO PLODOVA KOJE NITKO NE TREBA...
ANĐELI NEK TE ČUVAJU KADA VRIJEME OBOLI,
DALI ČOVJEK SVE, BAŠ SVE NA KRAJU PREBOLI?
ZASPALA BIH SADA JA NA TVOJIM RUKAMA,
BUDILA SE NE BIH NIKADA,
NEKA VRIJEME SAMO BROJI
SVOJE GODINE, MENI JE VEĆ DOSTA ČEKANJA....
DOĐI ZABORAVI,
NUDIM TI NOĆI ČAROBNE
I BUĐENJA U POSTELJI PUNOJ ŠEĆERA
DOĐI I OSTANI
NUDIM TI SUZE KO BISERE
MOJE NAMJERE JOŠ SU UVIJEK ISKRENE....