nedjelja, 21.05.2006.

dilema.....

ej ljudi moji!
nisam vam dugo pisala.... imam veliku dilemu pa me to mući već danima....... razmišljam i smišljam ali rješenja nemama..... naime radi se o tome da bi ja kao trebla ić studirati u zadar redovno..... ali s druge strane je tu moj dečko s kojim bi trebala poćeti živjeti na jesen pa bi trebala ić vanredno..... i što da radim? na jednoj strani pamet, a na drugoj srce i kog poslušati..... najviše od sveg bi voljela da se nešto desi i riješi mi tu dilemu.... jednnostavno sam iscrpljena od sveg tog..... previše me zamara što bi..... jer bojim se ako odem da naša veza ide prema dnu jer sad smo jedva izdržali ovih 6 mjeseci dok je on bio u vojsci( izlazi u petak), imali smo toliko sranja i toliko puta smo skoro prekinuli da se bojim da se to ne bi ponavljalo jer ipak ću ja u nekom drugom gradu biti 5 godina, pa iako je taj grad nama susjedni nije bitno jer sam nova u tom gradu i nikog ne poznajem baš kao niti on i što onda????? hoće li opet biti tih trzavica, tih ljubomornih ljudi, tih padova...... jednostavno vojska me iscrpila od tog pa ne znam kako bih to izdržala ponovno....

- 22:36 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

moj život i moja razmišlanja javno....

[strong][/strong]GDJE JE NESTALA NAŠA SREĆA,
GDJE SU NESTALI ONI LJUDI,
KOME GORI OVA SVJEĆA
I KOME SE ŽIVOT ČUDI...
GDJE SMO NESTALI MI,
ONI SRETNI LJUDI,
KOME VJERUJEŠ TI,
NAMA ŽIVOT SUDI...
NASMIJANQA LICA,
U PROLJETNOJ NOĆI,
I CVRKUT VESELIH PTICA,
I ZALJUBLJENE OČI...
GDJE SMO NESTALI MI,
ONAJ PREKRASAN PAR
NE SUDI NAM PO NJIMA TI,
NE UZIMAJ MI I TAJ DAR....

SAMO NJEMU...

DOĐI, ZABORAVI NUDIM TI NOĆI ĆAROBNE
I BUĐENJA U POSTELJI PUNOJ ŠEĆERA...
ISPOD MOG PROZORA DRVO DIVLJEG KESTENA,
PUNO PLODOVA KOJE NITKO NE TREBA...
ANĐELI NEK TE ČUVAJU KADA VRIJEME OBOLI,
DALI ČOVJEK SVE, BAŠ SVE NA KRAJU PREBOLI?
ZASPALA BIH SADA JA NA TVOJIM RUKAMA,
BUDILA SE NE BIH NIKADA,
NEKA VRIJEME SAMO BROJI
SVOJE GODINE, MENI JE VEĆ DOSTA ČEKANJA....
DOĐI ZABORAVI,
NUDIM TI NOĆI ČAROBNE
I BUĐENJA U POSTELJI PUNOJ ŠEĆERA
DOĐI I OSTANI
NUDIM TI SUZE KO BISERE
MOJE NAMJERE JOŠ SU UVIJEK ISKRENE....