srijeda, 03.05.2006.

samo par riječi.....

ej ljudi.....
evo ovako, prvo hvala svima na komentarima i mogu vam samo reći da se ne brinete jer da nisam provjerila dobro ne bih prešla preko nićeg......... vjerujte da kad provjeravam provjerim kao pravi detektiv i sumljićava sam dok se ne dokaže suprotno, a suprotno se dokazalo jer se uspostavilo da je cura zbilja ludo zaljubljena u mog dečka i da mu prijeti da će mu uništiti život i vezu jer je čula da me on jako i iskreno voli ( od njegovog frenda) isto tako neposredno nakon te prijetnje poslala je meni hrpu poruka kako su oni zajedno i kako su spavali i i kako ja nasjedam na njegove laži ali što je najbolje od svega ona nije niti svjesna da sam ja ta s kojom se ona dopisivala kad je mislila da se dopisiva s antom, jer njegov mob je bio kod mene i ja sam pisala u njegovo ime i prema tome tako i znam da ništa nije bilo među njima, jer ante je sjedio kraj mene kad sam se ja dopisivala s njom i kad je ona meni pisala da će "svašta nalagati njegovoj curi i da će mu uništiti vezu...." tako dragi moji da ja više nisam zabrinuta jer znam da je ovo još jedna od onih cura koje žele mog dečka pa ih ništa ne može zaustaviti čak niti pljuska tog dečka( ona verbalna).......... eto dragi moji.......... pusa

- 18:32 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

moj život i moja razmišlanja javno....

[strong][/strong]GDJE JE NESTALA NAŠA SREĆA,
GDJE SU NESTALI ONI LJUDI,
KOME GORI OVA SVJEĆA
I KOME SE ŽIVOT ČUDI...
GDJE SMO NESTALI MI,
ONI SRETNI LJUDI,
KOME VJERUJEŠ TI,
NAMA ŽIVOT SUDI...
NASMIJANQA LICA,
U PROLJETNOJ NOĆI,
I CVRKUT VESELIH PTICA,
I ZALJUBLJENE OČI...
GDJE SMO NESTALI MI,
ONAJ PREKRASAN PAR
NE SUDI NAM PO NJIMA TI,
NE UZIMAJ MI I TAJ DAR....

SAMO NJEMU...

DOĐI, ZABORAVI NUDIM TI NOĆI ĆAROBNE
I BUĐENJA U POSTELJI PUNOJ ŠEĆERA...
ISPOD MOG PROZORA DRVO DIVLJEG KESTENA,
PUNO PLODOVA KOJE NITKO NE TREBA...
ANĐELI NEK TE ČUVAJU KADA VRIJEME OBOLI,
DALI ČOVJEK SVE, BAŠ SVE NA KRAJU PREBOLI?
ZASPALA BIH SADA JA NA TVOJIM RUKAMA,
BUDILA SE NE BIH NIKADA,
NEKA VRIJEME SAMO BROJI
SVOJE GODINE, MENI JE VEĆ DOSTA ČEKANJA....
DOĐI ZABORAVI,
NUDIM TI NOĆI ČAROBNE
I BUĐENJA U POSTELJI PUNOJ ŠEĆERA
DOĐI I OSTANI
NUDIM TI SUZE KO BISERE
MOJE NAMJERE JOŠ SU UVIJEK ISKRENE....