subota, 29.04.2006.

povratak.....

dragi moji evo mene nakon podužeg izbivanja.... sad sam tu među vama, mojim prijateljima i opet nova i ponovno sretna.... malo sam se oporavila od šokova koje sam doživljavala posljednjih dana, ali tebat će mi još dugo da se oporavim od sveg što me je snašlo..... ja i moj zaručnik smo ponovno skupa, nakon laži i prevara drugih ljudi.... poznata vam je moja prića od prije 2 tjedna.... no sve je to sjelo na mjesto.... ja i dečko se trenutno oporavljamo od sveg tog.... od spletki i laži ljhubomornih ljudi koji su nam pripremili prekrasan scenarij posljednja dva tjedna..... no bitno je da smo nas dvoje jaći od drugih i od njihovih laži..... neka oni lažu, ali nas stvarno ne mogu razdvojiti....
dobro, dobro, znam da vam niš nije jasno pa eto da malo pojasnim.... naime jedna cura je vidjela mog dečka na jednoj kavici gdje je bila u društvu svog prijatelja koji je s mojim dečkom u vojsci.... i tako on se njoj svidio pa je uzela njegov br mobitela kod tog dečka i poćela mu slati poruke, i on je njoj odgovarao ( sa njih još deset), jer ta cura je kad su jednom bili vani spavala sa tim svojim prijateljem i nakon njega s još 3 njegova prijatelja iz vojske, pa su je svi zajedno onako malo sprdali.... i ante je njoj pisao kako bi on nju oženio i kako se nadea da će se to ispuniti.... i ta cura je nekako došla do mog broja i pisala meni kako su oni zajedno 2 tjedna i kako su bili zajedno, i kako on nije niti znala da on ima ozbiljnu vezu i još me ko fol pita " pa što je s njim"... naravno da sam ja na to poludjela i odmah sve svalila na antu bez da sam ga saslušala, istjerala ga iz svoje kuće na ulicu u 3 sata po noći na kišu, zakljućala ulaz i legla u krevet...( koja kučka)..... uopće me nije zanimalo njegovo objašnjenje i njegova prića zaboravila sam na onu " medalja ima dvije strane"... no nakon par dana na nagovor prijatelja pristala sam se nać s njim i oba susreta su završila s mojim vrištanjem i njegovim suzama.... kad sam te suze vidjela znala sam da on govori istinu..... tad sam ja malo bila detektiv i istraživala i shvatila da je ta cura ili luda ili.... ne znam nešto ne štima s njom, jer ona je onda kad ju je on napao što šalje meni ispred svih rekla kako nije ništa ona meni slala i zašto bi ona lagala??? ( pa vi sad procjenite)...... no pred dva dana dođe anti poruka na mob:" ti si najveći kreten kojeg sam ikad upoznala i zpoki ( taj njezin i njegov prijatelj) mi je rekao koliko voliš svoju curu, pa je dobro da znam jer ti se kunem da ću ti uništiti vezu i život, a kako bi puno cura voljelo da si slobodan ( iz tog mjesta gdje je on u vojsci) možda im ućinim uslugu...." i tako mu sad iz dana u dan stižu poruke na mob od nje s prijetećim sadržajem....... ludo i istinito.... ali bitno da sam ja shvatila ko pije a ko plaće.... volim ga i drugo mi ništa nije bitno..... pusa svima, i uživajte u vikendu....

- 19:07 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

nedjelja, 16.04.2006.

zbogom zauvijek.......

moja trogodišnja veza danas ili bolje rećeno prije pola sata rasprsnula se kao balon od sapunice.... godinu dana zaruka otišlo je u vjetar... nema nas više.... mi ne postojimo.... ja sam slomljena, ali morala sam okonćati tu farsu.... moj prekrasni i predivni dečko me je prevario..... što da više kažem.... u jednu ruku bih htjela preći preko tog, ali u drugu ne mogu.... ne znam što da radim, prekinula sam s njim, a znam da neću moći bez njega.... i što da radim..... jednostavno ne mogu zamisliti da je to on napravio..... onaj moj dečko koji je uvijek bio iskren.... onaj koji me je držao kao suzu na dlanu.... zašto?????????? a vjerovala sam mu kao nikom..........

- 02:14 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

subota, 15.04.2006.

"PAZI DA IDEŠ MALEN POD ZVIJEZDAMA"

i kad ćovjek pomisli da si jedan šok pregrmio stigne novi... još jedan mladi život mog grada je otišao u vjećnost.... sad više nije samo iz grada već 2 u mjesec dana iz mog naselja... što reći??? dečko koji je poginuo prije mjesec dana i sad Marija! no postoji jedna jako bitna razlika između dva odlaska.... malo glupo sroćeno ali ne znam kako bih se izrazila... Marijin život je ugašen hitcom metaka... pitam se samo tko se to usuđuje da presuđuje drugima??? tko se usudi izigravati Boga? mlada sam, i odrasla, ali ponekad jako naivna, kao malo dijete.... ponekad postavljam pitanja kao mala djeca... jer zbilja, niti sa 20 godina nije mi jasno tko se to usudi oduzeti nekom život? tko? tko misli da je moćan, da može sve? i kako ljudi mogu biti takvi? ponekad zamišljam što bih napravila da imam moć i da mogu promjeniti svijet? i znate što? mislim da bih prvo ljude mjenjala na njemu... koliko je samo ubijenih mladih ljudi? koliko ih se samo ubilo? koliko je silovanih djevojaka? koliko zlostavljane djece? i da se to ne može sprijećiti? može! samo da se ljudi kojima je stalo malo drugaćije postave, jer kad bi se svi slavni ( mislim na strane, jer kod nas ih nema), i bogati ljudi odrekli malog dijela pustih novaca koje imaju ne svijetu ne bih bilo toliko gladnih ljudi, toliko napuištene dijece.... ma ne znam hoće li itko od vas ovo svatiti ali ovo su moje razmišljanja u ovom trenu a i inaće jer sad sam u velikom šoku.... ne znam do kad će ovo ići ovako.... zašto ta cura? zar je veza vrijedna tog da ju se ubije? što nema drugih cura? i tko je taj koji misli da je jaći od boga? onaj ko se igra Boga loše završi...
JEDNOSTAVNO.... MA NE ZNAM.... NE MOGU SHVATITI ŠTO SE SVE ODGAĐA.... I SAD ĆE NAŠA ŽUPA PO NEĆEMU UĆI U POVIJEST, LJES TE MLADE CURE ĆE PRVI I NADAM SE JEDINI UĆI U CRKVU OD KAD NAŠA ŽUPA POSTOJI....
" čovjeće pazi da ideš malen pod zvijezdama".....

- 01:05 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

nedjelja, 02.04.2006.

sudbina...

evo me taman došla malo iz vanka... danas sam nešto sunca vidjela za razliku od prethodnih dana...
danas mi je mama rekla da je godišnjica smrti Ivana Pavla II. ja sam ostala šokirana, ne mogu vjerovati da je već toliko prošlo... godina dana... prebrzo... što reći o njemu??? ja samo mogu reći da je taj čovjek zaslužio da ga proglase svetim jer je baš takav bio.. teško da će ga netko moći nadomjestiti jer on je bio... ma ne znam kako to rijećima opisati, samo znam da nas sve čuva i gleda odozgo... nadam se da ću ga sresti na drugom svijetu kad za to bude vrijeme....
sad malo da nadopunim onaj tekst od jućer... dečki koji su poginuli bili su iz šibenika i išli su u moju školu... to je stvarno velik šok bio za cijeli
šibenik, još dva mlada života su nas napustila... nisam bila neka prijateljica s njima ali sam ih znala, no moj dečko ih je bolje poznavao od mene... no njihova me smrt dirnula kao i cijeli šibenik....jer to su još dva mlada života... ne znam jeste li čitali, ali prije dvije godine je šibenik
izgubio i četvoricu mladića na cesti iz splita prema šibeniku.... isto jedan od njih iz moje škole, a samo par dana prije smo se zezali u kafiću kraj škole jer je jedan od njih dobio na kladionici pa su tamo pili... zamislite taj šok... a dečko koji je vozio je taj dan napunio 18. godina i kako mu je mama u policiji ona mu je digla dozvolu dan ranije jer je taj dan kad su poginuli bila subota i tad je navršio 18......što reći??? zar nije oćito da većina roditelja otjera u smrt svoje dijete??? i ovaj motor je bio poklon za 18. rođendan??? samo mi jedna stvar nikako ne ide u glavu, zašto neki oćevi smatraju da njihova djeca s punoljetnošću moraju odmah dobiti novo jako auto ili motor??? da bi se imali kome pokazati, ili da bih ulovili neku curu??? moj prijatelj je dobio od svog starog auto, ne znam koje je u pitanju, neki stariji model, ali ima 167 konja.... i u 7 dana on je stukao i svoj i oćev... sreća da njemu nije ništa.... ali ljudi moji ćemu??? pa zar nije poznato da većina dečkiju želi se dokazati pred prijateljima koji brže vozi, i što se onda dogodi??? pa se roditelji pitaju kako??? fino!!!! kupi mu za rođendan fiću, ako hoćeš kupiti auto, a ono od 167 konja nek si kupi sam kad zaradi pa ćeš vidjeti kako će ga cijeniti... isto i s motorima jer kad ga sam plati i kad vidi koliko se za to radi, neće ga razbiti jer će znati da i mala ogrebotina mnogo košta... ma ne želim suditi, ali...
evo jedne anegdote...
jedan čovjek kad mu je sin objavio da kupuje motor, nazvao je pogrebno poduzeće ( pred sinom) i rezervirao grob.... zamislite sinov izraz lica....i ovaj njemu govori kako mu neće biti ništa, kako nije blesav, a njemu stari " samo ti pazi, znam ja što je motor pa nek ja imam grob u rezervi" i što mislite dali ga je uzeo???? nije, a ne bih niti ja kad bi mi stari tako napravio... a ne danas djeca moraju imati sve najbolje, ne zato što to roditelji žele, nego da ima bolji auto od prijateljevog sina, da se pokaže... čak i oni koji si to ne mogu priuštiti dignu kredite samo da bih pokazali da njihov sin ima bolje... i sad ćija je to strast??? roditelja... mislim da nemam više što reći...


SUDBINA- 29. 08. 2003.

BILI SU MLADI I PUNI ŽIVOTA
VOLJELI SU KAO NITKO PRIJE,
GLEDAT IH JE BILO PRAVA DIVOTA
I NITKO IH RASTAVITI MOGAO NIJE....
NIŠTA IM DRUGO POTREBNO BILO NIJE
NIKAD DRUGIMA NISU ŽELJELI ZLO,
IMALI SU LJUBAV DA IH GRIJE
I NISU IM MOGLI ODUZETI TO....
NIŠTA IH RASTAVITI NIJE MOGLO
DO ŠKRIPA GUMA ONOG DANA
KAD DOGODILO SE NAJVEĆE ZLO
I OKO NJIH SE NADVILA TAMA....
BRZA VOŽNJA, PUNA ADRENALINA
ŠKRIP GUMA U MRKLOJ NOĆI,
TROJICA MOMAKA I BOCA VINA
ZASPALE SU ZAUVJEK NJIHOVE OČI....
U BOLNICI U POLUMRAKU
SJEDILA JE KRAJ NJEGA
PREVRNULA USPOMENU SVAKU,
BILO JOJ JE DOSTA SVEGA....
I NEBO JE PLAKALO NA ONAJ DAN DAN
KAD SU GA STAVLJALI U NJEGOV NOVI DOM,
OTIŠAO JE DALEKO I BIO JE SAM
MRZILA JE ŠTO JE UVIJE RADIO PO SVOM....
DUGO JE SJEDILA UZ NJEGA SAMA
I ŠAPTALA MU NAJLJEPŠE RIJEĆI,
U NJEN ŽIVOT UŠLA JE TAMA
A SANJALA JE O NJIHOVOJ SREĆI....
SREST ĆE SE JEDNOG DANA
OPET ĆE ZALJUBLJENI BITI
IZ NJEGOVOG ŽIVOTA NESTAT ĆE TAMA
I SUZE ĆE SE PRESTATI LITI....

- 20:53 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

UVIJEK POSTOJI NADA......

hello svima... nisam se dugo javljala, bolesna sam pa sam tek danas malo prizdravila i digla se iz postelje...kod mene se sve polako vraća u normalu... malo po malo i opet će sve sjesti na svoje mjesto... rastužilo me što su ovaj tjedan dvojica mladiće iz moje bivše škole napustila ovaj svijet... mislim da su mnogi čuli za to... poginuli su na motoru... obojica su bili izvrsni mladići i sportaši, i mogla bih slobodno reći velike nade ovog grada, ali eto ljubav prema brzini i motorima ih je odvela na put bez povratka....

UVIJEK POSTOJI NADA- 25. 04. 2003.
KAD JEDNOM OSTANEŠ SAM
I KAD TI POSTANE TEŽAK DAN....
KAD GUŠIŠ SE OD BOLI
I KAD SRCE NEĆE DA MOLI.....
JEDNOM KAD IZGUBIŠ SVE U ŽIVOTU,
JEDNOM KAD TI ODUZMU I TU LJEPOTU...
I ONDA KAD IZGUBIŠ SVE,
I ONDA KAD RAZOČARAJU TE,
I KAD OSJETIŠ DA NIĆEG NEMA,
I KAD OD TEBE OSTANE SJENA....
KAD TE IZNEVJERE PRIJATELJI SVI
I KAD OSTANEŠ BEZ IKOGA TI....
ČAK I ONDA KAD TI SNOVE UKRADU....
NEMOJ IZGUBITI POSLJEDNJU NADU......

- 00:03 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

moj život i moja razmišlanja javno....

[strong][/strong]GDJE JE NESTALA NAŠA SREĆA,
GDJE SU NESTALI ONI LJUDI,
KOME GORI OVA SVJEĆA
I KOME SE ŽIVOT ČUDI...
GDJE SMO NESTALI MI,
ONI SRETNI LJUDI,
KOME VJERUJEŠ TI,
NAMA ŽIVOT SUDI...
NASMIJANQA LICA,
U PROLJETNOJ NOĆI,
I CVRKUT VESELIH PTICA,
I ZALJUBLJENE OČI...
GDJE SMO NESTALI MI,
ONAJ PREKRASAN PAR
NE SUDI NAM PO NJIMA TI,
NE UZIMAJ MI I TAJ DAR....

SAMO NJEMU...

DOĐI, ZABORAVI NUDIM TI NOĆI ĆAROBNE
I BUĐENJA U POSTELJI PUNOJ ŠEĆERA...
ISPOD MOG PROZORA DRVO DIVLJEG KESTENA,
PUNO PLODOVA KOJE NITKO NE TREBA...
ANĐELI NEK TE ČUVAJU KADA VRIJEME OBOLI,
DALI ČOVJEK SVE, BAŠ SVE NA KRAJU PREBOLI?
ZASPALA BIH SADA JA NA TVOJIM RUKAMA,
BUDILA SE NE BIH NIKADA,
NEKA VRIJEME SAMO BROJI
SVOJE GODINE, MENI JE VEĆ DOSTA ČEKANJA....
DOĐI ZABORAVI,
NUDIM TI NOĆI ČAROBNE
I BUĐENJA U POSTELJI PUNOJ ŠEĆERA
DOĐI I OSTANI
NUDIM TI SUZE KO BISERE
MOJE NAMJERE JOŠ SU UVIJEK ISKRENE....